Hoofdstuk 14

738 35 1
                                    

{Pov. Louis}

Ik loop het Klaslokaal in en ga helemaal achterin zitten , ik weet namelijk dat Harry voorin gaat zitten dus ben ik lekker ver van hem af.. na een Paar minuten Vult de klas zich met leerlingen, Aleen Geen Harry... Is hij ziek? Meschien is hij wel Aangereden ofzo, ugh Louis kappe hiermee.. Stel je niet aan hij is vast weer te laat , Als de Docent begint met de uitleg begin ik toch wel Zenuwachtig te worden, wat nou als er wel wat met hem is? Net voordat ik de gekste dingen kon verzinnen werd ik afgeleid door een krakende deur die openging. En Ja hoor daar stond Styles, ik haal opgelucht adem en kijk hem recht in z'n ogen aan , zijn Smaragdgroenen ogen die me helemaal laten verzinken in Gedachtes .. mijn Boosheid is Weggezonken en het Enigste wat ik kan denken is aan zijn Zachte lippen op de mijne... "Louis!!" Hoor ik de Docent Hard roepen terwijl hij naast me staat, ik schik uit gedachtes en ik hoor Kinderen Lachen.. "Ik vroeg of je het erg vond of Harry kon gaan zitten hier , Er is namelijk geen plek meer.." ik knik als teken dat ik het niet erg vind en Harry neemt plaats naast mij , ik kan dit niet.. ik kan niet boos blijven op Hem.. "Staren is trouwens onbeleefd" hoor ik hem nog mompelen waardoor ik Grinnik, dat is de Harry die ik leuk vind!

I Need YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu