12. |Kesit

2K 181 59
                                    

"Hadi! Selin atsana topu kale boş!"

"Ya, iyi de.. Bacaklarım koptu diyorum!"

"Ya gerizekalı, kale boş ne yorulması at hadi şunu! Senin yüzünden iddiayı kaybedemem ya!" Selin hiç bir şeyi umursamayarak koskoca kalenin tam önünde topla birlikte durduğunda Ali ve Berkcan hızla yanlarına ulaştı.

"Yoruldum diyorum Aslı! Gel sen vur Allah Allah!" Berkcan topu ayağının altından alarak kaleye fırlattığında Aslı sinirle Selin'e baktı.

"Çok teşekkür ederim Selin'cim, sayende skoru 15-5 yaptım."

"Selin ne yaptın ya! Sana o kadar at dedim dimi! Gerizekalı, önündeki kaleye topu atamıyorsun ya!"

"Aslı gelip sen atsaydın kolaysa! Bende insanım ya!" Ali sırıtarak yanlarına geldiğinde Aslı oflayarak nefesini dışarı verdi.

"Eee kızlar, biz kazandık galiba."

"Tabi oğlum nerde görülmüş kızların futbol oynayabildiği."

"Sen bize laf mı çaktın?" Aslı gözlerini kısarak Berkcan'a baktığında Selin bir kaç adım geri çekilerek dinlenmeye devam etti.

"Evet laf çaktım, beğenemedin mi?"

"Beğenemedim canım! Sen kimsin de bize laf çakıyorsun?"

"Aslı yeter ya. Sabahtan beri tartışıyorsunuz, fazla değil mi sizcede?"

"Aynen Berkcan yeter lan."

"Bırak abi ya, atar gider yapıp duruyor sabahtan beri."

"Dikkat et de o laflar biryerine girmesin yalnız." Berkcan sabır dilenerek Ali'nin yanına gittiğinde Selin düzene giren nefesi sayesinde doğruldu.

"Boşverin şimdi kavgayı, asıl meselemize dönelim.." Ali futbol topunu kolu ile bedeni arasına sıkıştırarak kızlara baktı.

"Ne istesek acaba Berkcan, sonuçta kaybettiler iddiayı."

"Valla ben bu cinsten hiç bir şey istemiyorum, ha illa isteyeceksem de, benden uzak dursun yeter."

"Seni öldürürüm. Duydun mu beni? Seni egonla boğarım!" Selin Aslı'nın ağzını eliyle kapatarak ofladı.

"Aslı yeter!" Homurdandığı küfürler Selin'in eli nedeniyle duyulmazken Ali hınzır gülümsemesiyle Berkcan'a döndü.

"Buldum." Hepsi merakla Ali'ye bakarken Ali boşta olan kolunu Berkcan'a yasladı ve güldü. "Bu dönem boyunca bütün ödevlerimizi, siz yapacaksınız. Doğru ve eksiksiz."
🍭

"Saçmalama abi, yüzde yüz doğru bilgi. Kendi ağzından duydum kızın. Küçük yaşta tacize uğramış." Gözlerindeki merağı gizlemek istercesine başını başka yöne çevirdi ve sırıttı.

"Hâlâ bakire mi bari?"

"Yani, sadece hırpalanmış falan filan. Hâlâ temiz." Gözlerini karşısındaki parlayan çimen yeşillerine çevirdi.

"Onu bul, getir. Dikkat et, canlı ve hâlâ bakire olsun."

"Ne yapacaksın?" Gözlerini kısarak masada ona doğru eğildi.

"O da bırak bana kalsın, değil mi!"

"Liseye gidiyor kız daha, küçük yani.. Hem... Sanırım bir sevgilisi de var. Yani bir erkek var yanından hiç ayrılmayan. Bu durumda nasıl başaracağım ki?"

"BUNU BANA MI SORUYORSUN?!"

"Abi, küçük yaşta yaşamış zaten yaşayacağını, daha fazla beter etme.." Sinirle ayağa kalkarak ellerini saçlarının arasından geçirdi ve ikisi de masaya yasladı.

"Ya o sürtük bana tek beden ve bakire olarak gelir, ya da şimdiden kendi mezarını kazmaya başla."

---

Ufak bir kesit bırakıp çekiliyorum.

Yeni bölüm ne zaman gelir inanın hiç bilmiyorum o yüzden size bir gün falan söylemeyeceğim, ama şunu söyleyebilirim ki bu zamanlarda beklemeyin fazla.

Hepinizi çok seviyorum umarım bana kızmazsınız..

Görüşmek üzere! 😘🙏❤

bu arada: Aslı olarak Hande Doğandemir'i düşündüm ❤ sizde uygun görürseniz eğer çok tatlı olacak bence 😊

Pamuk Şeker Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin