Multideki gif, rüyanıza renk katsın. 💖
İyi okumalar! 🙋
---
"Ne demek babam sizi si- ya ağzımı bozduruyorsun benimde Ali! Utanmıyor musun bu yaşta bunları demeye sen!?"
"Ya ama o da Sel-"
"Ne ama o da Ali!"
"Ya o da Selin'e laf attı ama!" Sevilay sakinleşmek istercesine gözlerini yumdu.
"Başlarım Selin'ine Ali! Sen nereden öğreniyorsun bunları hem!?" Merdivenlerden kalkarak Selin'in elini tuttu.
"Ben bi'şey yapmadım tamam mı? O gerizekalı da gelip Selin'e sataşmasaymış."
"Hâlâ Selin diyor ya! Sen beni delirtmek mi istiyorsun oğlum?"
"Sevilay teyze özür dilerim benim yüzümden oldu." Başı eğik duran Selin'e döndü ve bir süre durdu.
"Önemli değil Selin'cim ben sizin için endişeleniyorum. Tanımadığınız insanlara neden bulaşıyorsunuz?"
"Boş boş konuşuyordu annesi de zaten, iyi ki de öyle dedi Selin."
"Ali!" Elleriyle yüzünü kapatarak ofladı. "Gidin gözüm görmesin sizi. Gidin gidin."
Selin Ali'yi çekiştirerek merdivenlerden uzaklaştırdı ve kaldırıma oturdu. Ali hemen yanına oturduğunda ona baktı.
"Öf keşke öyle demeseydin."
"Boşver ya. Hem ne dedim ki, kötü bi'şey mi söyledim?"
"Bilmem."
"Boşver onu. Dört gün sonra doğum günüm benim." Parlayan gözlerle Ali'ye bakmayı sürdürdü.
"Pasta mı yiyeceğiz?!"
"Evet." Ellerini çırparak kollarını Ali'nin boynuna doladı.
"7 yaşında mı olacaksın yani?" Dudaklarını büzerek başını salladı.
"Galiba, evet." Aklına gelen şeyle yüzünü buruşturarak geri çekildi.
"Ben hâlâ 5 yaşındayım, öf." Güldü Ali.
"Büyürsün yakında, bana abi diyebilirsin ama." Önünde birleştirdiği kollarını çözerek dirsek attı Ali'ye.
"Seni döverim çocuk." Ali yüzüne kamyon şoförü gülüşünü takarak Selin'e baktı.
"Tamam küçük kız."
"Ya Ali ya!" İki elini ağzının üzerine kapatarak güldüğünde, ofladı Selin.
"İyi. Gidiyorum ben, sen tek kal burda. Köpek yesin seni." Kaldırımdan kalkar kalkmaz bileğinden geri çekerek oturtturdu Ali, Selin'i.
"Tamam ya, sustum."
"Gıcık, pis, ukala seni."
"Akşam olacak birazdan."
"Oh olsun, kal tek başına yatakta. Annen gidicek birazdan." Ali'nin attığı bakışla duraksadı. "Y-yani, gidecek ama geri gelece-" Heyecandan peltekleştiğini fark ettiğinde yarıda bıraktı cümlesini.
Ali ise onun bu hâline herzamanki gibi gülmeye başladı.
"Yine peltekleştin." Dil çıkardı Selin.
"Sanki sen peltekleşmiyorsun."
"Evet peltekleşmiyorum?"
Evet peltekleşmiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pamuk Şeker
Fanfiction"Param yokki alamayız biz ondan." Küçük elleriyle yerden destek alarak ayağa kalktı Selin. "Ben kumbaramda biriktiriyorum akıllım! Bekle alıp geleyim." Elindeki oyuncak silahı Selin'e doğrulttu ve gülümsedi Ali. "Paraları ver, küçük." Dil çıkarara...