Uhh emberek bocsánat a késésért, csak egyszerűen annyi minden történt, hogy teljesen kiment a fejemből 😵😳
De lényeg, hogy megtaláltam a publish gombot, szóval jó olvasást😂Erős dèja-vu érzés fogott el, ahogy ránéztem a kész rajzra. Mintha valamikor már láttam volna ilyet...
Hát persze, az álmom! Régen volt, de még mindig tisztán emlékszem rá.
- De szép lett! - dicsért meg Ria.
- Köszi. - mosolyodtam el.
- Amúgy beszélnünk kéne. Együtt, négyen. Muszáj megoldanunk ezt az utazás-dolgot.
- Ne... nem hiszem, hogy sikerülne. - hajtottam le a fejem.
- Dorie! Ne legyél ilyen pesszimista! - lökött meg a könyökével, hogy észhez térjek, de ehelyett inkább megvontam a vállam és lehajtottam a fejem a padra. Lehet, hogy kicsit bunkó voltam, de kirántottam a fülhallgató másik felét Ria füléből, ugyanis egyrészt két füllel szeretném hallgatni a zenét, másrészt most rohadtul nem volt kedvem további kommunikációt folytatni bárkivel is.
Valamikor az óra végéhez közeledve egyszer csak felvillant a mobilom képernyője. Valaki SMS-t küldött.
- Mi az? - kézdezte kíváncsian Ria.
- Üzenet... Yixingtől! - éledtem fel hirtrlen.
- Mit írt? - hajolt Ria is a telefonom fölé, de amint meglátta a kínai írásjeleket, vissza is riadt egy picit.
- Te ezt el tudod olvasni? - kérdezte hitetlenkedve.
- Persze. Kínában nőttem fel, rémlik? - nevettem, majd elkezdtem fejtegetni az üzenet tartalmát.
Szia Dorie, nagyon sajnálom, de nem tudlak felhívni, ezért ide leírom, amit mondanék. Szóval az jutott eszembe, hogy ha te is szeretnéd, valamikor a közeljövőben eljöhetnél hozzám és együtt tölthetnénk pár napot. A barátnőidet is hozhatod, ha szeretnéd. A házamban laknátok, délelőtt azt csinálnátok, amit szeretnétek, az estét pedig együtt töltenénk.
Szóval mit szólnál hozzá? ☺Y
- Ria... - szólaltam meg.
- Igen?
- Szünetben kupaktanács. - mondtam, mert ezt meg kell beszélnünk.
- Lányok! Várjatok! - szóltam utánuk csengetéskor.
- Mi az? - fordultak hátra mindketten.
- Beszélnünk kéne, de valami kevésbé nyilvános helyen. - mondtam.
Nagyjából öt perc múlva az alagsori lányvécében kötöttünk ki, mert ide szinte senki sem jár rajtunk kívül.
- Szóval az a helyzet, - kezdtem bele - hogy ma bioszon kaptam egy SMS-t Yixingtől. Azt írta, hogy ha szeretnénk, elmehetünk Koreába meglátogatni és néhány napig ott maradunk a házában. Mit szólnátok hozzá? - vigyorogtam.
- Hűű... Ehhez nincs mit hozzáfűzni, egyértelmű, hogy megyünk! - csillant fel Sue szeme.
- Igen! Persze, hogy megyünk! - kiáltott fel Ria, majd mindannyian Naomira néztünk.
- Én... Nem biztos, mert tudjátok... - kezdte, de nem mondta végig.
- Oké Naomi, tudjuk, hogy van barátod, de csak kibírjátok egymás nélkül egy ideig. - nézett rá Sue.
- És ha ő is jönne? Dorie, meg tudjátok azt beszélni? - kérdezte Ria.
- Persze, megoldható, meg egyébként is, szegény Yixing egyedül a sok lány között... Kishíján megőrülne tőlünk. - nevettem el magam.
- Köszi... - nézett rám hálásan Naomi.
- Nincs mit. - mosolyogtam. Minden rendben...
Azaz minden rendben lesz, ha sikerül megbeszélni a szüleimmel ezt a temetés-dolgot... Vagy ha nem engednek, az nagyon rosszcsont dolog lenne, ha megszöknék? Végülis jó cél érdekében teszem, a saját boldogságomért.
- Ezt megbeszéltük. - csaptam össze tenyereim kis gondolkozás után.
- A szülőknek is szólni kéne... - vetette fel Ria, mint el nem hanyagolható tényezőt.
- Ja. Nem ártana. - helyeselt Sue. Naomi előkapta a telefonját és pötyögni kezdett.
- Hát te mit csinálsz? - kérdezte Ria Naomi mobiljára pillantva.
- SMS-t írok... - szólt a válasz.
- Kinek? - érdeklődött Sue is.
- A barátomnak. - válaszolt röviden Naomi, majd elpirulva lehajtotta a fejét.
- Tényleg, mikor mutatod be őt nekünk? - szálltam be a beszélgetésbe már én is.
- Hát... Nem tudom. Majd megkérdezem, hogy ő mikor ér rá. - mondta Naomi. Az elmúlt néhány percben ez volt a leghosszabb mondat, amit tőle hallottunk.
- Akkor ezt megbeszéltük. - jelentettem ki másodjára is, mert mindent megtárgyaltunk, amit akartam. Ezek után egész nap ezen gondolkoztam, nem tudtam kiverni a fejemből csupán a gondolatát, hogy ha minden jól megy, repülünk Koreába és találkozni fogok a régi legjobb barátommal... Aki egyébként híres énekes... És mellékesen szeretem is... Szóval igen, minden egybevág és most annyira örülök magamnak, hogy arra nincs is megfelelő szó...
BINABASA MO ANG
Childhood Friends
FanfictionDoriana, becenevén Dorie egy magyar származású, teljesen átlagos lány, aki Kínában nőtt fel. Igaz barátra talált Zhang Yixing személyében, aki később elhagyta őt, hogy híres énekes legyen: Sikeresen debütált az EXO nevű bandában Lay fedőnéven, ezzel...