Hned jak jsem ty dveře zabouchla, tu zazněl hlas v mé hlavě;
" Deron, profesor Xavier ani Jinny
ti pomoc nechtějí, ale já ano. Přijď
ve čtyři hodiny na nádraží. "
Podívala jsem na hodiny, bylo třičtvrtě na čtyři. Na nic jsem nečekala a vyběhla jsem. Když jsem vyběhla ze školního pozemku, uviděla jsem, že mě Jinny pronásleduje. Přidalw jsem do kroku. Když jsem si myslela, že jsem Jinny utekla, tak mě chytla za rameno a teleportovala nás zpátky do školy. Objevily jsme se hned vedle profesora Logana a vylekaly jsme ho. Vypadal jako vyplašená slepice.
Já a Jinny jsme se tomu zasmáli tak,
že se jeho výraz změnil na naštvaného rosomáka. " Hej! " Okřikl nás.
Já nemůže za to, že když se někam teleportuji, tak jsi tam vždy ty. "
Stále se smála Jinny. " Myslíš, že já za tu mohu! " Nasral se profesor Logan ještě víc. Pak mu Jinny něco přiblbléjo odpověděla a začali se hádat.
Já jsem se mezitím pomalu vzdálila.
" Deron, kam zas utíkáš! " Zaječela na mě Jinny. " Tak jsi to přečti. " Odvětila jsem. " To nemůžeš! " Zakřičela Jinny. A tak jsme se zase rozhádaly. Pak se ještě do toho vložil profesor Logan a Jinny to nevydržela nějak se cvokla a začla proti nám bojovat. Chvíli jsme s profesorem loganem zvádali, ale pak nás začala porážet. Profesorovi to nějak nevadilo, protože se vždy uzdraví. Ale já jsem to nedávala a kdyby se Jinny někam teleportovala, tak bych to asi nepřežila.
" Co se s ní stalo? " Zeptala jsem se vyděšeně. " Cvokla se, to se
u mutanů omega občas stává. " Naštvaně odpověděl profesor Logan.
Potom někam rychle odběhl a já zůstala sama. Byla jsem celkem zmatená, ještě víc než když mě Mistique unesla.
Pak jsem si vzpoměla na ten hlas
a vydala se na nádraží. Když jsem tam doběhla, bylo již půl páté.
" Deron! " Zavolala někdo na mě.
Otočila jsem se a zahlédla ženu
asi osmnáctiletým klukem.
" Dobrý den. " Řekla jsem; " Vy jste ta, co mi m může pomoc? "
" Ano to jsem, pojď. " Odvětila
a chytla mě za ruku a pak se dotkla toho kluka který nás teleportoval nás do nějakého bunkru. Než mi to vše došlo, bylo již pozdě.Taková malá otázečka;
Co Deron došlo?
Odpověď pište prosím do komentářů.
ČTEŠ
Xmen - Zrod Pádu
FanficTato knížka je o holce jménem Deron, která je mutant, což se snaží zatajit protože v její zemi nejsou mutanti rovnoprání jako v USA. Má stejný schopnosti jako Magneto, ale naštěstí pro ní neví kdo to je.