VI. Kapitola

230 15 2
                                    

Nespala jsem dlouho, protože mě zbudil jakýsi šumot. Ten šumot šel z chodby a čím dál se zvětšoval. Pomalu jsem se přiblížila ke dveřím. Myslela jsem si, že je to Mistique nebo Magneto. " Deron, jsi tam?! "
Uslyšela jsem dívčí hlas.
Já jsem byla zticha. " Deron, chci tě odsud dostat, ale nemúžu se teleportovat do tvé cely. " Řekla; " Počkej, zajdu pro pomoc. "
" Neodcházej, bojím se tu. " Odvětila jsem. " Musím, jinak se odsud nedostaneš " Pověděla
" Než odejdeš, jak se jmenuješ? " Otázala jsem se. " Jinny. " Odpověděla a pak odešla. Nevěděla jsem, jestli
se mi to jen zdálo nebo jestli to byl jen sen.
Každopádně jsem zas byla sama. Dívala jsem se jak kapičky vody stékají po stěnách. Náhle rozrazila dveře Mistique.
" Vím, že tu byl někdo, kdo tu neměl co dělat, kdo to byl? " Zařvala. Já mlčela. " Kdo to byl? " Zvýšila hlas a chytla mě pod krkem. " Říkala, že se jmenuje Jinny. " Zaúpěla jsem. " A co ještě říkala? " Zeptala se.
" Že přijde pro pomoc. " Odpověděla jsem. " Ten
harant! " Zaječela a pustila mě. Pak odešla, ale za chvíli se vrátila. Držela v ruce něco jako inekční stříkačku. Vpíchla mi ji do ruky. " Co to je? " Zeptala jsem se. " Pojistka. " Řekla;
" Díky této látce na dostatečnou dobu ochrneš. "
Hned jak do dořekla jsem přestávala cítit ruce a nohy. Mistique mě zvedla a dotáhla ven na mýtinu ,kde čekal vrtulník u kterého byl Magneto a jiní mutanti. Mistique mě položila na zem, a řekla Magnetovi, že musíme vyrazit.
Ale tu chvíli na mýtině přistálo jakési letadlo. Z toho letadla vystopily stejně oblečení mutanti. Mezi nimi jsem poznala učitele Logana. Všichni hned naskákali do vrtulníku. Dva mutanti mě zvedly a dali mě taky do toho vrtulníku.
Když vrtulník vzlítal jedna mutantka naštvaně zařvala;
" Ani na to nemyslete. Nebudu jsem tahat xmeny proto abyste vyodletěli a já musela strávit další zbytečnou cestu, kde se mě bude snažit Wolverine nasrat svejma poznámkama! "
Potom někdo ustřelil vrtulníku vrtuli a on začal padat. Mistique se asi musela zbláznit, nebo něco, protože mě hodila zpátky na zem. Jak mě sundala profesor Logan zničil vrtulník. Nějaká modrá příšera vytáhla Magnetovi spojence a někam je odvlekla. Když se vrátila, tak se s bílovlasou mutantkou vrhly na Mistique. Ta naštvaná mutantka, těsně než vrtulník spadnul, popadla magneta a sudala mu helmu. Asi mu a všem protivníkům vlezla do hlavy, protože se nějak zapomněli.
Tu chvíli mě někdo odnesl do toho letadla.
Ta naštvaná mutantka se zeptala, jestli ho může poslat do plastové bubliny. Já jsem na to zašeptala že, může. Její hlas mi připomínal hlas Jinny. Brzy na to jsem usnula a probrala jsem se,
až někde na stole v místnosti,
co měla zase dveře ve tvaru x.

Xmen - Zrod PáduKde žijí příběhy. Začni objevovat