Ten jeden zasranej kripl. Jak to že? Vždyť mu Jinny vymazala pamět, nebo ne. Projelo mi hlavou.
Ale tu už mi ta telepatka vlezla do hlavy a donutila mě jít zas do toho sálu.
" Výborně Tess, můžeš ji pustit. "
Řekl Magneto, když jsem vešla.
" Vy hajzle, jak to? " Zakřičela jsem.
" Řekněme, že nikdy neprohrávám
a že Charles a Jinny nejsou jediní, kdo má schopnost telepatie. "
Odvětil Magneto. " Hádám, že za to vracení vzpomínek můžete také vy! " Křičela jsem dál. " Jsi velmi všímavá. " Konstantoval.
" Kvůli vám se Jinny cvokla! " Zařvala jsem. " Ne, to kvůli tobě. "
Odvětil a já začala brečet, protže jsem si uvědomila, co jsem udělala.
Byla jsem zas tam, kde jsem byla před pár dny, ale tentokrát jsem nemohla dofat, že mě xmeni, nebo jak se ta "superhrdinská" banda nazývá, zachrání, potom co jsem udělala Jinny.
Najednou se v pozadí objevila další postava. Byla ta holka, celá rudě oblečená.
" Co tu děláš?! " Okřikl ji Magneto.
" Nic, jen jsem ti chtěla pomoct. "
Odpověděla; " Tessini schopnosti jsou úžasné, na mutanta 3. řádu, ale nezapoměl jsi na mě otče? "
" ... Dobře je tvoje Scarlett Witch. "
Pověděl magneto. Já tam stála schoulená jako uzlíček nervů a můj žalůdek si hrál na námořníka a zkoušel uzly sám na sobě. Když tu mi ta mrcha vlezla do hlavy a já zařvala.
Proč to tak bolí, když ti někdo vleze
do hlavy. Ta bolest po chvilce přestala
a já zakřičela; " Kolikrát mi sakra budete hrabet do hlavě, aby jste zjistili, že tam nic nemám, moje hlava není holubník?! "
Moje pocity šly popsat dvouma slovy vztek a smutek.
" Xmeni za chvíli zjistí, že je tady. "
Řekla Scarlett Witch. " Tak aď příjdou, bez Jinny nemají šanci. " Odpověděl magneto. " Nepodceňuj je, nejsou zas tak bezmocný." Řekla na to Scarlett Witch; " A určitě za Jinny mají už náhradu. "
" A koho? Nějakého spratka z té školy? " Zeptal se ironicky magneto
a pak po chvilce ticha dodal;
" Deron, nebudem to dál napínat, otázku znáš a jaká je odpověď? "
" Nikdy! " Zaječela jsem. Což jsem asi dělat neměla, protože tím magnetův pohár trpělivosti zřejmě přetekl a on zařval; " Odveďte ji do cely a pokuď nezmění názor zítra ráno ji zabijte! " Na tož mě popadla Scarlett Witch a zařvela mě do tmavé místosti z betonu. Tam jsem se znova rozbrečela. Proč zrovná já musím mít tak blbej osud? Proč?
ČTEŠ
Xmen - Zrod Pádu
FanfictionTato knížka je o holce jménem Deron, která je mutant, což se snaží zatajit protože v její zemi nejsou mutanti rovnoprání jako v USA. Má stejný schopnosti jako Magneto, ale naštěstí pro ní neví kdo to je.