Naštvaně jsem vztala a vedena tou osobou jsem vyšla z cely.
"Docela jsem si tam zvykla za ty dvě noci." Zbytečně jsem prohodím.
Už mi bylo jedno co si ostatní budou myslet, vlastně mi to vždy bylo jedno.
Ocitla jsem se na chodbě, kde bylo plno dalších cel.
Až teď jsem si všimla, že některé jsou plné.
Kdo tam může být? Zamyslela jsem se.
Nuceně jsem pokračovala až do nějaké místnosti, kde byli Mistique, Magneto a Scarlett Witch.
"Poslední šance." Zasmál se Magneto.
"Chcípni!" Zařvala jsem na něj a v tu chvíli mě ta osoba srazila na kolena a spoutala mě.
"Myslela sis, že to budeš mít tak jednoduché ?" Řekl Magneto, který se ke mě nakláněl a koukal mi na ruku.
"Smrdí vám z pusy." Pověděla jsem.
Magneto se narovnal a dýchnul si do ruky.
" Já se říkal, že jsi všímavá, ale ne dost. " Odvětil.
"Jak to myslíte, že ne d...au?!" Nestačila jsem doříct a omdlela jsem bolestí.
Aspoň myslím, že jsem omdlela, neboť jsem viděla jen prázdno. Najednou z toho prázdna se vynořila osoba. Měla dívčí postavu a vlasy jako Jinny.......... Byla to Jinny.
Šla ke mě jistým krokem.
" Ahoj Deron. " Pozdravila.
" Jinnnnny?!" Odpověděla jsem drkotavým hlasem.
"Ne, asi Wolverine." Řekla Ironicky a já jsem jsi vzpoměla na tu chvíli v laborce. " Jsem... Počkat ty žiješ, já jsem mrtvá?" Zeptám se stále nestabilním hlasem. "Ne, omdlela jsi a já se ti zdám, ale brzy se už potkáme." Odpoví klidným hlasem.
"Promiň, že jsem tě..." Chctěla jsem se omluvit. "Zabila." Dořekla za mně Jinny.
Potom cítím, jako by mě někdo fackoval.
"Stávej, nesmíš být mrtvá." Uslyším divný hlas.
Pomalu otevřu oči a vidím červenou postavu.....Scarlett Witch, jak stojí nade mnou. "Co to sakra?!" Zařvu
a rozhlédnu se. Vidím, že všichni ostatní tam leží omráčeni.
"Proč mi pomáháš?" Zeptala jsem se. Ona místo odpovědi mě rozpoutala a ukázala, že mám za ní jít. Na nic jsem nečekala a vyběhla.
Utíkaly jsme spoustou chodeb, než jsme se ocitly u dveřích. Rychle jsem je vytrhla z pantů a vyšla ven.
Skarlett Witch však za mnou nešla.
"Ty neutečeš?" Otázala jsem se ji.
"Dole v údolí je autobusová zastávka a kdyby se někdo ptal, zmrzačilas je ty." Řekla Skarlett Witch a zmizela zpět.
Já se rozběhla do údolí. Nevím ani kolik jsem uběhla kilometrů, kolik přeskočila pařezů a kolikrát jsem spadla, než jsem se dostala k autobusové zastávce.
Na nešťeští byla zavřená, ale jel kolem nějaký náklaďák a mně se ho podařilo stopnout. Poprosila jsem řidiče, aby mě vzal k nejbližšímu nádraží.
Při výstupu jsem mu šlohla peněženku, abych měla alespoň na něco.
Na nádraží jsem si sedla a vydechla.
Ou, Deron, ty máš, ale debilní život. Holky ve tvém věku, řeší co jsi vezmou na sebe a ty? Ty si snažíš zachránit život. Pomyslím si.
Tu mě napadne se podívat jak je na tom moje ruka. Pomalu schrnu šátek a málem se pobliju. Je v ní odporný hnis.
Musím s tím do nemocnice, ale já nemůžu jít do nemocnice, jsem mutant. Mužu jít do té cvokárny. Ne, tam se budou zase vyptávat, co se stalo. Ale asi to je jediná možnost....
Zamyslím se a za chvíli si jdu koupit lístek na vlak k té škole.
Vlak přijede za necelou hoďku.
Hned co nastoupím, zaberu místo vedle okénka a usnu...
ČTEŠ
Xmen - Zrod Pádu
FanfictionTato knížka je o holce jménem Deron, která je mutant, což se snaží zatajit protože v její zemi nejsou mutanti rovnoprání jako v USA. Má stejný schopnosti jako Magneto, ale naštěstí pro ní neví kdo to je.