RUHUMUN UMUTLARI

64 19 1
                                    



Bir an olsun kendimi kaybedip hayallerimi seyrederken unuttuğum sorun tekrar beynime tüm o hızı ile döndüğünde sol elimi ince cekedimin cebine atıp yolculuk sırasında bir kaç kaza geçirip şu an da pekte iyi durumda olmayan telefonuma uzattım,bu büyülü maceraya atılmadan önce küçük not defterime yıllarca Paris hakkında notlar tutmuş olmam gerçekten işe yarayacak gibiydi,nerede hangi restorant var,en ucuz mağazadan en pahalısına,her şeyi bilmem ile birlikte en ideal  otel ve taksi parasınıda aylar önceden ayırmıştım.En kısa süre içerisinde gelmesini beklediğim ucuz Taksim beni unutunca herşey karma karışıktı daha da doğrusu felaketlerin bir birini kovalaması da şans eseri değildi,asil ve kibar ayakkabımın kırılan saygısız topuğuda beni yalnız bırakınca elmas tanesi gözyaşlarım gözlerimi doldurmak üzereydi ki; kendimi toparlamaya karar verip parlak makyajımın akmasını engelledim.

Var sayılan hayalimde her şey tıkırındaydı belki,fakat gerçek dünyanın arkadan attığı tekme gerçekten Paris'te daha ilk saatlerim den acıtmıştı.Yapılacak mantıklı bir fikrim kalmamıştı ve bana şuanda en mantıklı gelende özgürlüğümdü. 
Buraya hayatımla savaşıp hak ettiklerimi almak için gelmiştim ve en çok hakk ettiklerimden biri de özgürlüğümdü ve onu aslında fark etmeden bu maceraya başlayarak kazanmıştım.Kırılan zavallı topuğumu ve diğer sağlam ayakkabımın tekini de elime alarak hayallini kurduğum o güzel şehrin düz kaldırımlarında ilerliyordum.Mevsimlerden yaz olması ve havanında bir hayli sıcak olması bir bakıma narin ayakklarımın avantajıydı.Fakat acıtan küçük kaldırım taşlarını pas geçmek için  farz ettiğim  hayalî pamuktan ayakkabılarımda pek işe yaramıyordu.

Bir kaç adım da görünen otel beni gerçekten sevindirmişti,hava alanına yakı küçük köşe bir oteldi.Saçlarıma sahip küçük buklelerim koşarken epey yorulmuştu çok sürmeden iyi aksanlı fransızcamı kullanmaktan
 çekinmeyip tek kişilik odamı ayırtıp otele yerleşmiştim.

MERHABA KALPLERI GUZEL OKUYUCULARIM 3. BOLUMUN BIRAZ KISA OLMASI GEREKMISTI,UMARIM BEGENMISSINIZDIR YORUMLARINIZI VE OYLARINIZI ESIRGEMEYIN SIZLERI SEVIYORUM...









Ruhumun Damla§ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin