Bu gün herşey olması gerekenden farklı ve heyecanlıydı çünkü en sonunda büyük hayalim gerçekleşmişti.Pardon kendimi tanıtıyım. Ben Selena Gomez kısacası bana Sel veya Selly derler 18 yaşındayım 2 yıl önceye kadar babamla yaşıyordum ama şu an en yakın arkadaşım Taylor ile birlikte bir evde yaşıyoruz. Evi babam tuttu babam şu zengin adamlardan. Annem ben 7 yaşında iken beni bırakıp gitmiş ölüp ölmediği hakkında bir fikrim yok. Ama onu merak ediyorum...
Bu gün bu kadar heyecanlı olmamın nedeni sonunda başrolde bir film de oynucaktım ve görüşmeye gidicem
Ve görüşmeye yarım saat kaldı nee ?Hazırlanıp dışarı çıktığımda Tay arkadan bol şans dileyerek beni uğurladı cidden çok merak ediyordum en büyük hayalim gerçekleşicekti ve ben çok stres yapmıştım.
Bi an sert birşeye çarpmamla kendimi yerde buldum karşımda babam yaşlarında bir adam duruyordu. Adam ilk beni sonra yere düşen sertifikamı inceledi.
Babam yaşlarındaki adam: Selena Gomez demek, yoksa sen şu Emma Gomez 'in kızı mısın yani bi aralar Emma Gomez'di. Bende Jack.
Nefesim kesildi annem mi annemi nerden tanıyordu ki annemin adını bile duymayalı onca yıl olmuşken
Sel: A-annem mi...?
Jack: Evet zavallı kadın dayanamadı tabi.
Sel: Ne saçmalıyorsun sen neye dayanamadı?
Jack: Aaa sen bilmiyor musun annen seni zorla doğurdu.
Bu kadarı fazla buna inanmamı beklemiyecek dimi daha az önce çarpıştığım adam bana benim zorla Dünya'ya geldiğimi söyledi dimi. Gözlerim yavaş yavaş dolarken bu saçmalıktan kurtulmak için yalvarmaya başladım.
Jack: Annenin nerde olduğunu biliyor musun? Şu an işim var al bunu eğer kendini hazır hissediyorsan gel yada annenin gerçeklerini hiç bilme.
Elime kartını tutuşturup hızla uzaklasan adama bi kere daha bakıp gözyaşlarımın çıkmasına izin verdim.
Sel: Lanet olası duygusallığım
Kafamda birsürü soru varken bi an stüdyo ya geldiğimi fark ettim şu konuşma çabuk bitsin diye içimden geçirip içeri girdim.
Sandığımdan daha çabuk bittiğine yemin ederim. Hemen dışarı çıkıp kendimi çimenlerin üstüne bıraktım aynı zamanda göz yaşlarımı da bıraktığımın farkına vardım kahrolası duygusallık nefret ediyorum şu duygusallığımdan. Birden arkamdan gelen sesle irkildim.
X: Sen iyi misin?
Sel: Sen kimsin?
X: Ben Justin ve sanırım aynı filmde benim partnerim olucaksın...
Batırmışsam üzgünüm bu arada telefondan yazıyorum yanlışlar olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE WİLL REMEMBER (JELENA)
DiversosAşk seni hatırlıyacak... Aşk beni hatırlıyacak...