5.Bölüm

206 16 4
                                    

Burası biraz yüksek ama sonunda hiç yara almadan çıktım. Ama bu ne kadar güzel bi manzara.

Sel: Yıldızlar...

Jus: Çok güzeller dimi.

Birden korkup ufak çaplı bağırmamla ve geleni Justin olduğunu görmem ile rahatlamam bir oldu.

Jus: Al bakalım bu yastığın bu örtü bu cips buda icetea'n .

Justin getirdiği yastıkları yüzüme fırlatırken sadece gülüyordum. Justin le yatıp üstümüzü örttük.

Jus: Sana bi sır veriyim mi?

Sel: Ver bakalım.

Jus: Üzgünken yıldızlara bak.

Sel: Neden?

Jus: Çünkü onlar dans eder.

Sel: Hadi ordan.

Jus: İnanmıyor musun?

Sel: Bikere bu çok saçma.

Jus: Kanıtlamama izin ver yıldızları dans ettirebilirim.

Sel: Peki.

Jus: Şimdi gözlerini kapat.

Gözlerim kapalıydı ve bu biraz olsun rahatsız ediciydi.

Jus: Şimdi açabilirsin.

Açtığımda Justin'in eli gözümün üstünde tam Ay'ı içine alcak şekilde yuvarlaktı.

Jus: Ay'ın ışığını yak Yıldızları dans ettirebilirim.

Sel: Peki bu nasıl olucak bay Jus.

Jus: Şimdi ilk Ay'a ve sonra ise yıldızlara odaklan.

Yıldızlar yanıp sönüyordu onlara baktıkça daha anlam kazanıyordu sanki.

Sel: Hey vay canına.

Jus: Dans ediyorlar değil mi?

Sel: Evet anlatmaya çalıştığın şeyi anladım aslında dans etmiyorlar ama hangi yoldan bakarsan o yolun konumuna giriyorlar.

Jus: Evet Marie.

Sel: En çok ne zaman kırıldın.

Jus: Kardeşim öldüğü zaman. Peki ya sen?

Sel: Imm sanırım annem gittiği zaman.

Jus: Peki ilk kavgan kiminle oldu Marie?

Sel: Babamla oldu annem gidince onun gittiğini görmesine rağmen bana haber vermediği için bunu 16 yaşımda öğrendim o gün babama çok bağırmıştım sonrada kapıyı kapatıp çıkmıştım evden yağmurun altında gezinmiştim. Ya senin kiminle oldu?

Jus: Kardeşimle bi erkek arkadaş yapmış kendine onu üzüceğini biliyordum çünkü iyi bi çocuk değildi ama kardeşim kendini çok kaptırmıştı bende ona çok bağırdım o bana bağırdı zaten o son kavgamızdı ertesi gün öldüğünü öğrendim. Özür dilemeyi isterdim.

Dolan gözlerimi elimin tersi ile bastırdım.

Sel: Soru sormaktan vazgeçtim yoksa ağlıcam birazdan.

Gözümün  önüne bi tutam saç düştü. Saçı Justin serçe parmağı ile yukarıya kaldırırken nedense kalbim çok hızlı attı.

Jus: Marie benim sana birşey demem lazım.

Sel: Tabi Justin bana herşeyi anlatabilirsin dinlerim. 

Jus: Ben aşık oldum.

Sel: Şimdi sırası mı şakanın komikdi tamam ama anlatıcağın şeye gel.

Jus: Ben aşık oldum Marie doğru söylüyorum nasıl oldu bende bilmiyorum ama kendimi sürekli onu düşünürken buluyorum.

Bu gerçekse ki şu an Justin çok gerçekçi boğazıma oturan yumru konuşmamı engelliyor.  Ve bana neden böyle oldu bilmiyorum.

Sel: Aşktan nefret ettiğini sanıyordum.

Jus: Öyleydi ama o çok farklı.

Gözlerim dolmaya başladığında hemen gözlerimi kırpıştırdım bana noluyor ki?

Jus: Çok farklı bi kız  benim gibi aşktan nefret ediyor çok hırçın ama duygusal kahverengi saçlı sesi çok güzel.

Bi dakka bi dakka anlattığı özellikleri taşıyan sanki bi tanıdığım var. Lan ne tanıdığı, benim bu. Ya ben değilsem. Hiii ya bensem. İster istemez gözlerim doluyor ama neden bilmiyorum.

Jus: Bu gün ona yıldızların dans ettiğini gösterdim.

Birden şok geçirmemle çatıda geri geri kaymaya başladım.

Lütfen vote verin yoksa bu kitabı da silmeyi düşünüyorum.

LOVE WİLL REMEMBER (JELENA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin