Hey bu gün setin ilk günüydü ve ben çok heyecanlıydım annem olayını düşünemiyecek kadar heyecanlı... Tay ile de barışmış olduğum için mutluydum.
Jus: ooo Sel yüzündeki gülümsemeyi dünden sonra neye borçluyuz.
Sel: Arkadaşın Taylor ve setin ilk gününe. Arkadaşın Taylor kısmını bastırarak söylemiştim.
Jus: Ben üzgünüm Sel.
Sel: Boşver ben iyiyim ve annem mevzusunu düşünmüyorum artık.
Justin ile benim olduğum yere doğru koşan bir adam gördüm sanırım yapımcı olmalıydı.
Yapımcı: Merhaba çocuklar ben James. Film yapımcınızım ve seneryoda değişiklikler var. 1. olarak Selena şarkı söylemen gerek 2 . olarak bir öpüşme sahneniz oldu.
Jus ve Sel: Ne?
James: Sakin olun gerçekten öpüşme yok Justin senin dudağının arkasında durucak buda kameraya öpüşüyormuş imajı vericek ve sen Sel umarım sesin güzeldir.
Sel: Ne hı nasıl y-yani sesimin güzel olduğunu söylerler a-ama ne bileyim daha önce hiçbir kamera karşısında söylemedim.
Jus: Onun sesi harika.
Sel: Hey! Daha hiç dinlemedin bile.
Diyince cebinden çıkardığı kayıt cihazını suratıma tuttu. Ne nasıl lanet olsun bu benim kendi yazdığım şarkıları piyona ile çalarak söylediğim ve kaydettiğim cihaz. Kahretsin.
Jus: Dün bunu arabada düşürmüşsün.
Sel: Ve sen bunu dinledin mi lanet olsun.
Jus: Hey ama merak ettim ve sesin harikaydı.
James: Tamam çocuklar madem Selena'nın sesi harika açta bizde dinleyelim.
Sel: A-ama
Bişey dememe fırsat kalmadan Justin'in benim yazdığım Good For You şarkısını açması ile tüylerim diken diken olması bir oldu.
James: Selena ciddi misin bunu sen mi yazdın inanılmazsın vay canına.
Sel: Teşekkürler ama şu an çok utandım.
James: Bunları kesinlikle yayınlamalısın salak mısın?
Şu an Justin'e gönderdiğim öldürücü bakışlarla Justin'inde bana masum ama bi o kadar komik bakışları ile gülmeye başladık.
James: Selena inanılmazsın şimdi siz vakit geçirin birbirinizi tanıyın birbirinizle çok vakit geçirmeniz gerekicek çünkü.
Demesi ile Justin'e seni adi pislik bunu nasıl yaparsın diyip kahkaha ile gülen Justin'i pataklamaya başlamam bir oldu kaçmaya başlayınca arkasından koşturmaya başladım rezil olmuştum şimdi hem o hem ben gülüyorduk