Sel: Ah pardon bu şekilde tanışmak istemezdim.
Jus: Önemli değil de sana noldu yani eğer anlatmak istersen.
Sel: Önemli birşey değil ya 7 yaşında beni terk eden annemin bu gün çarpışarak karşılaştığım adam tarafından beni zorla doğurduğunu öğrendim bide bu kartı verdi ve annenin nerde olduğunu bilmek istiyorsan kendini hazır hissettiğinde gel dedi.
Jus: Gidicek misin peki ?
Sel: Bilmiyorum annemin adını bile duymayalı çok oldu.
Jus: Bence şu an bunu düşünme hadi gel seni eve bırakayım.
Sel: Peki Justin denerim ve evet baya geç olmuş eve bırakabilirsin saol.
Sonunda eve geldiğimde Taylor'ın neşe dolu sesi doldurmuştu evi benimde ölü gibi duruşum.
Tay: Hey Selly nasıl geçti?
Sel: İyi kabul edildim. Dedim ağlamaktan çıkmayan sesim le.
Tay: Selly sen iyi misin ?
Sel: Evet.
Gözlerim dolmaya başladığında hemen gözlerimi açıp kapadım hayır olmaz şimdi değil şimdi değil Selena!
Tay: Nolduğunu biliyorum Selly.
Sel: Ne? Nasıl? Sen nerde- ahh Justin
Tay: Arkadaşını tanıyorum Selly aynı sınıftaydık bi aralar arabada benden bahsedince oda beni tanıdığını söylemeden bana mesaj attı.
Sel: Ne güzel. Harika ya. Diye mırıldandım .
Sel: Şimdi izin verirsen odama çıkıcam.
Bağırınca Tay kırgın bir suratla bana baktı ve arkasını dönüp gitti...
Çünkü Tay'in en çok kırıldığı konulardan biri idi çünkü küçükken ona bu şekilde çok bağırılıp kızılmıştı Tay ' in ailesi zengindi fakat Tay aileye uğurzuzluk getirildiği düşünülen bir kızdı ve babası ve annesi sürekli ona kızıyordu 18 yaşına gelince de benimle kalmaya başladı şimdi onu hiç arayıp sormuyorlar ve bunu tek bilen benken ona hiçbirşey yapmamasına rağmen bağırmam onu kırmıştı. Ama genelde benden daha az duygusaldı ben bana sesini yükseltilince ağlayan bir kızken o daha çok ona sesini yükseltenlere karşı ya ordan gider yada öylece suratına bakardı.Odama çıkıp yatağa gömüldüğümde hıçkırıklarım göz yaşlarıma karıştı annemi merak ediyordum ben cidden zorlamı Dünya'ya gelmiştim? Annem kimdi o neden zavallıydı?
Başımın içinde dönüp dolaşan sorularla uykuya dalmışım.
Kapının tıkırtı sesi ile uyandım ama gözlerimi araladım Tay'i görünce gözlerimi kapatıp uyuyor numarası yaptım ama aradan hafif bir şekilde bakıyordum. Tay ilk lambamı açtı sonra üstümü örttü sonra hafifçe fısıldadı "salak süt koymamış" diyip gülümsedi. Bardağı alıp aşağı indi benim uyanınca bir bebek gibi süt içtiğimi bilen tek kişiydi. Biraz sonra ayak seslerini duymam ile gözlerimi hızla kapattım sonra hafif hafif aralarını açtım ah Tay'in suratına dikkat etmemiştim gözleri kızarmış ve şişmişti Tay'in bu zamanlarına çok az rastlarım ama ağlamıştı işte en son çok değer verdiği kedisi Olivia öldüğünde 2 yıl önce ağlarken görmüştüm. Sessizce kulağıma eyilip fısıldadı " annene gerek yok sen benim kızımsın" geri geri çekilirken gözünden bir damla yaş düştü suratıma gözlerini hızla silip kapıya geldiğinde kapıyı yavasca açtı ve o sıra seslendim.
Sel: Tay dur!!
Tay: (soğuk bir sesle) niye?
Sel: Ben üzgünüm.
Hâlâ bana arkası dönüktü ve hızla gözyaşlarını sildiği gözümden kaçmadı.
Tay: Üzgün olmana gerek yok Selly alışkınım. Son kelimesini vurgulamıştı.
Sel: Kafam çok dağınıktı gereksiz yere bağırdım biliyorum.
Tay: İyi hadi yat. Beni affetmediğini biliyordum çünkü affetseydi soğuk konuşmazdı.
Odamdan çıkıp gitti ama sıra bendeydi bende odamdan çıkıp çocukluktan beri yaptığımız birşeyi yapıcaktım Tay tam merdivenin ilk basamağındayken hızla koşup sırtına atlayıp bağırmaya başladığımda oda gülmeye başladı sonra dengesini kaybetti ve yuvarlandık her zamanki gibi sonra oturup gülmeye başladık.
Tay: Deli kız...
Sel: Affettin dimiiii
Tay: Hiç küsmedim ki.
Dediğinde ona kocaman sarıldım.
Ah biliyorum bu bölüm daha çok Taylena oldu ama onların arkadaşığına bayılıyorum ama merak etmeyin bu kadar Taylena yapmam yapmamı isteyenler yoruma yazsın en az 3 kişi olursa yapabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE WİLL REMEMBER (JELENA)
De TodoAşk seni hatırlıyacak... Aşk beni hatırlıyacak...