Deel 3.

187 8 7
                                    

'Zullen we even drummen dan?' vroeg Josh. 'Ik kan je het opnieuw leren!'

'als je geen emotionele trut was kon dat'

'Euh, liever niet,' glimlachte ik. 'Hoezo niet?' vroeg hij. 'Lucas wilt niet dat ik drum zonder hem,' slikte ik. 'Gaat het wel?' ik keek naar Josh. 'Mag ik mijn verhaal vertellen?' vroeg ik zacht. 'Natuurlijk,' glimlachte hij. Ik verteld hem over Lucas.

'Weet je? Soms zie ik Lucas nog, als iemand iets doet zoals hij dat deed, als ik iemand zijn sleutel in zijn rechterzak zie steken denk ik altijd dat hij het is. Ik noemde de stem in mijn hoofd Lucas, omdat ik denk dat het Lucas is, maar vertel het aan niemand want dan denken ze dat ik gek ben', zuchtte ik.

'Vertel hem meer over mij'

'Je bent niet gek', zei Josh. Hij pakte mijn gezicht vast. 'En het is echt kut voor jou, dat je zoiets meemaakt, maar het is oké, zolang je maar volhoudt!' Ik keek even in zijn ogen. 'Dank je,' mompelde ik. Hij trok me in een knuffel. Mijn hoofd ruste op zijn schouder, die nog steeds vol zweet zat.

De stem was weg, voor even. 'Moet ik een taxi voor je bellen? Dan kan je naar huis!' zei Joshua. 'Kan ik niet betalen, ik woon hier 2 uur vandaan', antwoorde ik. 'Waar woon je?' vroeg hij. 'Columbus, zoals jou,' zei ik zacht. 'Ik moet dit bespreken met Tyler, maar ik Tyler en Jenna rijden ook naar daar, over een uurtje ongeveer, misschien kan je mee!' zei hij.

'Dat hoeft echt niet', zei ik tegen hem. 'Doe ik met plezier!' glimlachte hij. 'Ik ben maar een fan, Josh', mompelde ik. 'Je betekent wat voor me,' glimlachte hij. Ik liet hem los. 'Dank je,' zei ik. Hij knikte. 'Laten we nou met Tyler gaan praten, en ik ga eens andere kleren aandoen,' zei hij. Hij stond recht en liep naar buiten, waar Tyler en Jenna stonden.

'Tyler!' zei Josh. 'Goed gespeelt, Josh,' lachte Tyler. 'Jij ook man, dit is euh...' Josh keek me aan. 'Ashley', zei ik. 'Dit is Ashley, ik heb een heel snelle vraag, ze woont ook in Columbus en haar vriend die hier daarnet was is al naar huis, ze heeft geen geld mee voor een taxi, dus kunnen we haar meenemen?' vroeg Josh. 'Tuurlijk!' zei Jenna. Ik werd overspoeld door blijheid.

'Echt?' vroeg ik aan Jenna en Tyler. 'Ja!' zei Jenna. 'Je ziet er mij heel interessant uit!' Ik glimlachte en bedankte haar. Nu pas besefte ik dat ik mijn idolen ontmoet. Tyler glimlachte naar me en liep me Joshua weg. Ik keek vragend.

'Waarschijnlijk zijn ze je al beu'

'Gaan vast knuffelen of zo,' lachte Jenna. Ik lachte met haar mee. 'Joshua doet zoiets nooit, met fans praten vlak na een show. Zou hij wel willen, denk ik, maar hij is bang dat andere fans dan jaloers worden...' Ik voelde me goed dat ze zoiets zei. 'Ik voel me speciaal,' lachte ik. Ze grinnikte.

Terwijl Tyler en Josh naar de kleedkamers waren praatte ik verder met Jenna, over Tyler en Josh en hoe de tour was. Dit was de laatste show van hun tour maar over 2 maanden zouden ze opnieuw touren. Jenna zou met die tour niet meer mee gaan, denkt ze dan tenminste.

Het duurde niet zo lang tot Tyler en Josh weer aankwamen lopen. 'We kunnen gaan!' zei Tyler en liep naar Jenna. Josh kwam naast mij staan.

'Mag ik eigenlijk een foto met jullie?' vroeg ik hun. 'Ik zal hem nemen!' zei Jenna. 'Wil je er niet bij op?' vroeg ik. 'Ik ben de fotograaf hier!' lachte Brendon die zijn camera nog in zijn handen had. Jenna kwam naast mij staan, waardoor we in een rijtje stonden, Josh helemaal rechts, ik daarnaast, Jenna dan en Tyler als laatste.

AN:ik ben te lui om even te schrijven haha sorry kill me :))))))

In leven - Josh Dun (Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu