Kapitel 2

29 2 1
                                    

Sandras perspektiv

Jag hoppar av min moppe och går in på Ica, jag går mot chokladen då jag har saknat det någon fruktansvärt. Jag tar en vanlig mjölkchoklad och sen går jag mot lösgodiset. Jag plockar på mig en hel del godis och går mot kassan. "Det blir 72kr" jag ler mot henne och ger över en hundralapp. Jag plockar med mig mina saker och går mot moppen. På vägen hem börjar jag tänka på vad jag skulle göra, jag var väldigt bad sugen så skulle nog bada i våran pool vi hade. Jag åker förbi killarna på uppfarten men stannar då jag ser att Oscar eller Ogge som min bror blir kallad av sina kompisar går mot mig. Jag hoppar av moppen och tar av mig hjälmen. "Ska ni med och bada på baksidan?" frågar jag Ogge. Han kollar bak på dem andra och ropar "Ska vi bada med Sandra på baksidan?" Alla nickade och går mot oss. Den första jag ser är lång och har vältränad kropp som dem andra också har men hans hår, sockervadd skulle jag säga. Han ler mot mig, " Oscar" jag kollade förvirrat på honom men släppte de då jag känner att han kramar om mig snabbt. Vi släppte och jag kollade vidare på dem "Felix heter jag" det var killen med snapback. Han kramade om mig snabbt och nästa kille kom fram och hälsade "Omar det är jag" även han kramade om mig. "Sandra" säger jag och ler mot alla. Ogge lägger armen runt min nacke och jag kollar upp. " Vi går och byter om så länge". Jag nickade och började gå mot huset.

Jag lägger upp min stora resväska och letar fram min svarta bikini som jag själv skulle säga sitter bra över min bröst och rumpa. När den sitter på mig kollar jag in i spegeln. Jag har alltid vart nöjd med min kropp. Jag har stor rumpa (som jag tränat upp i 3 år) och stora bröst, smal skulle jag inte säga att jag är men "normal" usch hatar det ordet. Smink hade jag inte bara min fransförlängning. Jag ler mot mig själv och sätter upp mitt hår i en hög tofs. Jag tar min kimono och trär den runt min kropp. Jag går ner för trappan och ser att dem redan är vid poolen. Tänker inte mer på det och går ut till dem. Jag lägger min mobil, hörlurar och solglasögon. Jag ser att alla killar kollar på mig men skiter i det och tar av mig kimonon.

Ogges perspektiv

Sandra tar av sig sin kimono som jag tror att det heter och jag ser hur killarna gapar när hon vänder sig om och går till poolen. Jag vill inte veta vad som händer i deras huvuden. Visst hon har snygg kropp men hon är min syrra. Jag ger killarna en blick och slänger mig sedan i vattnet där Sandra nu befinner sig. Dem är kort efter mig och gör volter i åt alla håll. Jag skrattar för mig själv och passar en vollyboll mot Sandra som hon passar vidare.

Sandras perspektiv

Jag börjar frysa och jag känner att min mage kurrar till. Vi hade badat i 1 timma nu och jag valde att gå och göra mig i ordning. Jag gick in i duschen och gjorde det jag skulle. När jag går mot min wic (Walk in closet) jag tar fram ett par nike spring tights och en stor vit t-shirt. Jag går ner och ser att killarna sitter i soffan och snackar. Jag går mot köket och tar fram en av mina vitamin well som står kall i kylen. Jag går mot vardagsrummet och sätter mig i Ogges knä då det inte fanns några platser "Hallå, vi känner ju inte dig Sandra. Kan vi inte köra någon lek typ att vi frågar dig frågor och du oss?" jag kollar på Felix där orden kommer ifrån och nickar.

"Såå Sandra hur gammal är du?"

"Jag är 17, ni då?"

"Jag och Oscar är födda 97 och små pojkarna där är födda 98 som du, dock vet du att jag är 97:a men ändå..hahaha" det sista mumlade Ogge ut med ett skratt i slutet och kollade upp på mig. Jag log mot alla och fråga om vi skulle fortsätta.
"Singel?" Omar kollade på mig med en fundersam min och jag nickade.

"Dock är inte förhållande min grej direkt" sa jag och kollade mot Ogge.

Ogges perspektiv

Jag kollade medlidande på Sandra när hon sa det. För det var under tiden hon och Cam hade ett förhållande vi var som starkast. Hon gav kärleken en chans och den krossade henne totalt. Cam var otrogen mot henne framför hennes ögon. En sak är säkert, hade dem inte vart i USA och jag i Sverige hade killen vart död.

Sandras perspektiv

Han gav mig en medlidande blick men jag skakade bara på huvudet så fort tankarna om Cam kom upp.

"Jag måste på toa bara.." Mumlade jag och reste på mig och gick till mitt rum.
Jag satte mig på sängen och bara kollade in i den vita väggen. Tankarna tog över, men dem avbröts kvickt när det knackade på dörren. "Kom in" dörren öppnades och ett fluff prydde dörrspringan. "Är du okej?" Frågade han med ett smått leende. "Jadå, behövde bara vara ifred en stund" Han kollade på mig med en 'är du säker?' Blick och jag nickade. Han sa att dem fanns där nere om det var något. Han gick mot sängen med smått säkra steg och lutade sig mot mig med öppna armar och omfamnade mig i en underbar kram. Jag besvarande kramen och kände hans parfym. F*ck va han lukta gott..

Sååååå andra kapitlet... hoppas ni tyckte de va braa❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 24, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Är det hon? |o.eHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin