Soğuk

2.3K 159 18
                                    

Natasha hastaneden çıkalı bir kaç hafta olmuş, her şey normale dönmüştü. Kızgın halk hariç. O bir kaç hafta boyunca gazeteciler Black Widow kendini Kaptan Amerika için feda ettiğini hatta öldüğünün bile haberini yapıyordu.

Nick eğer Natasha öldü bilirlerse onun için bir tehlike olmayacağını düşünüyordu. Ama Yenilmezler buna karşıydı. Halka yalan söyledikleri ortaya çıkarsa daha da sinirleneceklerini düşünüyorlardı. Kim ne derse desin seçim Natasha'nındı.

Steve hastanede yaptığı şeyden bir nevi pişmandı. Natasha hastanede yaşadıklarını hatırlamıyordu. Steve neredeyse onu zayıf anında öpecekti. Steve kum torbasına attığı her yumrukta kendini daha da suçluyordu.

"Buralarda bir fosil varmış. Doğru mu?"

Arkasındaki havluyu alıp yüzünü sildikten sonra kapıya yaslanmış olan Natasha'ya baktı Yüzbaşı.

"Hiç komik değil Romanoff."

Komik değil dese de gülerek Natasha'nın yanına gidiyordu Rogers.

"Galiba aylar sonraki ilk görevimize çıkıyoruz."

Natasha odadan çıkıp yürümeye başladı. Steve onun peşinden gitti.

"Ne görevi Natasha?"

Natasha bir şey demeyip yürümeye devam edince onu kolundan çekti ve kendine çevirdi.

"Bir daha soruyorum. Ne görevi?"

Natasha kolunu Steve'in elinden kurtardı.

"Galiba Rusya'ya gidiyoruz."

●●●

"Ne demek Rusya'ya gidiyoruz?"

Kaptan Nick Fury'nin odasına girince ilk sorduğu soru bu oldu.

"Normalde hiçbirinizi tehlikeye sokmayacağımı biliyorsun Rogers. Ama bu sefer risk almak zorundayız."

Tony Stark konuşmalarını böldü.

"Problem nedir Fury?"

"KGB'yi bilirsiniz. Rusya'nın gizli örgütlerinden biri."

Clint Natasha'ya baktı. Natasha bir zamanlar KGB için çalışıyordu ve Clint onu oradan kurtarmıştı.

"KGB galiba şuana kadar ki en büyük planını yapmaya hazırlanıyor. Ülkelerin kendi yaptıkları nükleer bombaları başka ülkelere göndermeyi planlıyorlar."

"Bu milyonlarca insanın ölmesi demek."

Clint bu korkunç fikirden korkmuştu.

"Evet Clint öyle demek. Bu yüzden bu planı kısa süre içinde durdurmanız gerek."

Natasha bir zamanlar böyle bir örgüt için çalıştığına inanamıyordu.

"Ajan Romanoff görevin lideri sensin."

Natasha kafasıyla komutanını onayladı.

"Şimdi gidin ve hazırlanın soğuk bir görev sizi bekliyor."

●●●

Natasha hem KGB'ye geri döndüğü için hem de görev lideri olduğu için stresli ve tedirgindi.

Avengers'a özel yapılmış jeti Clint sürüyordu. Tony boş koltukların olduğu yerde kulaklıklarını takmış uzanıyordu. Kaptan anlamsızca kalkanını inceliyor, Natasha aralıksız silahlarıyla oynuyordu. Tony dayanamayıp kulaklıklarını çıkardı.

"Romanoff şu silahlarınla oynamayı bırakıp sessiz olur musun?"

Romanoff Tony'e döndükten sonra silahını kıyafetinin üstüne yerleşirdi.

"Jarvis ne kadar kaldı?"

Tony çok sıkılmıştı.

"3 dakika efendim."

Natasha bunu duyunca ayaklandı.

"Hazırlanın. İniş yapıyoruz."

Clint özel jetin görünmez özelliğini açıp park etti.

Natasha başta olmak üzere sırayla indiler. Tony'nin üzerinde özel yapılmış ısıtmalı montlardan giymişti. Ama Rus dağlarının soğuğunu yiyince yüzü buz tutmuştu.

Kaptan eskilerden kalma askerlikte verilen montlarından birini giymişi. Peggy bunu ona vermişti.

Clint daha önce buralarda Shield'in görevlerini yaptığı için soğuğa birazda olsa alışkındı.

En üşümeyen Natasha'ydı. Ne kadar hatırlamak istemese de o bir Rus'tu. Karadul kostümünün üstünde sadece bir kazak vardı.

Natasha arkasını döndü ve dünyanın en güçlü erkeklerine baktı. Hepsi resmen titriyordu. Karizmaları bozulmasa birbirlerine sarılacaklardı neredeyse. Natasha bunun üzerine güldü ve KGB üssüne gitmek için dağa tırmanmaya başladı.

"Rusya'ya hoşgeldiniz beyler."


Can You Hold Me // RomanogersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin