Kırmızı

2.3K 124 28
                                    

Natasha sakin bir şekilde toplanma salonuna gitti. Thor ve Peter geri dönmüştü.

"İşte benim en sevdiğim ajan!"

Peter Natasha'ya sarıldı.

"Burada hiç sıkılmadınız mı? Ben sadece yarım saattir burdayım ama kendimi kendi ağımla asasım var."

Peter takımın en neşelisiydi. Natasha onu erkek kardeşi gibi görüyordu.

"Bence kesinlikle dışarı çıkmalıyız!"

"Parker dışarı çıkarsak büyük ihtimalle öldürülürüz."

"Kamufle olup kostümlerinizi giymediğiniz sürece kimse biz olduğumuzu anlamaz."

"Peki bay çok bilmiş Nick Fury'i kim ikna edecek."

Peter Natasha'nın bu sorusuna cevap verememişti.

"Gidebilirsiniz. Kısa bir izni hakettiniz."

Natasha arkasını döndüğünde Nick Fury tam karşısındaydı.

"Ama çok iyi kamufle olmak ve hiçbir işe karışmamak şartıyla."

Yenilmezler şaşırmıştı. Nick ilk defa sert davranmamıştı.

"Tamam o zaman bu akşam Tony Stark farkıyla Amerika'daki en iyi gece kulübüne gidiyoruz! Şık giyinin!"

Clint, Bruce ve Peter Tony'i alkışladılar.

Nick Fury Yenilmezler'in bu haline gülüp odadan çıktı.

●●●

Natasha daha önce defalarca şık elbiseler giymişti ama hepsi görev içindi ve Shield'e aitti. Giyecek hiçbir şey bulamayınca yıllardır açmadığı kutuyu açmak zorunda kalacağını anladı. Yatağının altından, büyük gözüken hafif kutuyu çıkardı. Yerden kaldırıp yatağın üzerine çıkardı ve kilidini açtı. Kapağını yavaşça kaldırdı. İçinde yıllardır orada olmasına rağmen şıklığını kaybetmemiş, kırmızı bir elbise vardı. Bunu eğitildiği yer olan Red Room'daki bir arkadaşı ona hediye etmişti. Arkadaşı onu arkadaştan fazla olarak görüyordu ama Natasha için sadece arkadaştı. Sadece oranın onlara verdiği isimleri kullanıyorlardı. Birbirlerinin isimlerini bile bilmiyorlardı. Arkadaşı bir geceliğine eğitmenlerinden izin alıp onu yemeğe çıkaracaktı ve giymesi için ona bu kıyafeti hediye etti. Ama o akşam acil bir görev çıkmıştı, arkadaşı göreve gitti ve bir daha onu asla görmedi.

Katlanmış elbiseyi kutudan çıkardı ve giymek için üzerindekileri çıkarmaya başladı.

●●●

Makyajını yapıp sarı peruğunu taktığında tamamen hazırdı. Kızıl saçları dikkat çekebilirdi. Gazetelere hala bir açıklama yapılmamıştı ve kimse ölüp ölmediğini bilmiyordu. Natasha odasından çıkıp aşağı indi. Diğerleri de oradaydı. Hepsi smokin giymişti ve resmen manken gibilerdi. Kendi aralarında gülüşüp, erkek muhabbetlerinden yapıyorlardı.
Natasha'nın topuklu ayakkabısının sesi dikkatlerini çekmeyi başarmıştı.

"Oha!"

Peter elindeki içiceği boğazına kaçırıp öksürmeye başladı. Thor ise sırtına vurdu.

Tony Natasha'nın yanına yaklaştı.

"Eğer her gün şirkete böyle gelirsen seni Stark şirketinin CEO'su yapabilirim."

"Tony CEO olursam ilk yapacağım iş seni kovdurtmak olur."

Natasha sırıtırken Tony yediği laftan dolayı yerine geri döndü.

Can You Hold Me // RomanogersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin