Maximoff

1.6K 107 33
                                    

Peter inanılmaz refklesleriyle hızlı olan çocuğu durdurdu ve yüzüne sağlam bir yumruk geçirdi. Çocuğun gözlerindeki lacivert renk gitmişti. Peter onu Loki'nin kontrolünden kurtarmıştı.

"Diğer kızı kontrolden çıkarmanın bir yolunu buldum. Yüzüne sağlam bir tane geçirin."

"Hey o benim kardeşim!"

"Yavaş geçirseniz de olur."

●●●

Natasha kalabalıkta Steve'i arıyordu. Etrafına bakındı ve sonunda onu gördü. Yanına koştu.

"Tanrım! Nerelerdeydin?"

Natasha Steve'in göz renklerinin değiştiğini farkettiğinde çok geç olmuştu.

Steve Natasha'ya kalkanıyla vurdu ve Natasha yere yığıldı. Kafası kanıyordu.

Bucky metal kolunu kaybetmişti ve ne yapacağını bilemiyordu. Steve'in Natasha'ya vurduğunu gördüğünde yanlarına koştu.

Steve'i takmayıp yerde kafası kanıyan Natasha'nın yanına gitti.

"Clint! Clint! Ben Bucky. Rogers galiba kontrolünü kaybetti ve Natasha'ya vurdu. Natasha çok fazla kan kaybetti. Acil desteğe ihtiyacımız var."

Clint bunu duyar duymaz Shield'den destek çağırdı. Çünkü başka yapabileceği bir şey yoktu.

Bucky tek koluyla Natasha'yı Kaptan'dan korayabileceği bir yere çekti.

Tony zırhının içinden çıktıktan sonra onun zırhını bozan kızı gördü ve Loki'nin kontrolünden çıkması için arkasından gidip yumruk attı.

"Kadınlara şiddete karşıyım. Ama kusura bakma tatlım."

Shield ajanları kısa süre sonra olay yerini basmıştı. Süper yetenekli kardeşleri tutukladıktan sonra Natasha ve Bucky'i buldular.

Loki kaçarken yanında Steve'i de götürdü.

●●●

Natasha Avengers binasında gözlerini açtığında içeride kimse yoktu. Yavaşça kalktı ve aynaya baktı. Kafası sarılmıştı. Bunu ona Steve'in yaptığını hatırlayınca hızla odadan çıktı ve diğerlerinin yanına gitti.

"Steve nerede?"

Natasha odaya gider gitmez ilk sorduğu soru bu olmuştu.

"Uyanmışsın."

"Steve nerede dedim Clint."

"Loki onu götürdü."

Natasha ne yapacağını bilemez haldeydi.

"Nereye götürdü?"

"Büyük ihtimalle Stark'ın zırhlarını tuttuğu yerde."

"Peki orayı nasıl bulacağız?"

"Aslında bize yardım edebilecek ikizler var."

●●●

Natasha Fury'den izin almıştı. Sorgulamayı kendisi yapacaktı.

Odaya girdi ve sorgulama sandalyesine oturdu. Shield'in oluşturduğu özel dosyayı açtı.

"Pietro ve Wanda Maximoff. Değil mi?"

"Ve sende Black Widow olmalısın."

Pietro Wanda'ya göre daha asabiydi.

"Bakın gençler buraya şakalaşmaya gelmedim. Bu dosyanın içinde sizin hakkınızda yazan şeyler zerre umrumda değil. Tek istediğim sizin o beyninizi yıkayan adamın nerede olduğu."

"Peki sana neden yardım edelim?"

"Eğer burda bize yardım etmezseniz büyük ihtimalle sizleri dünyanın diğer uçlarına ayrı ayrı gönderirler. Kardeşinden ayrılmak istemezsin dimi Pietro?"

●●●

"İşte burası."

Wanda haritanın üzerinde Loki'nin yerini gösterdi.

"Hadi o zaman bekleme yapmayalım."

"Bir saniye."

Tony'nin elinde bir kutu vardı. Kutuyu Bucky'e verdi. Bucky tek eliyle zorlanarak kutuyu açtı. Kutunun içinde Stark'ın kendi geliştirdiği metal bir kol vardı.

Bucky Tony'e teşekkür etti ve metal kolu takmaya çalıştı. Ama beceremiyordu.

"Yardım ister misin?"

Wanda metal kolu tuttu ve Bucky'e yardım etti.

Bucky kafasıyla teşekkür etti.

Natasha önde olmak üzere yola çıktılar.

●●●

Wanda'nın gösterdiği yer eski bir fabrikaydı. Yenilmezler gizlice içeri girdiler. Her yerde askerler vardı. Amaçları farkedilmeden Steve ve zırhları alıp gitmekti.

İki gruba ayrılmışlardı. Bucky, Natasha ve Clint Steve'i arıyordu. Thor Loki'yi oyalıyordu. Tony ve Peter ise zırhları alacaktı.

Natasha, Bucky ve Clint Steve'i bulmuştu. Steve birilerine emir veriyor ve bir şeyler yönetiyordu.

Steve'e gözükmemeye çalışırken kafalarının yanından sıyıran kalkan ile farkedildiklerini anlamışlardı. Bucky ve Clint odadaki diğer askerlerle uğraşırken Natasha Steve'e saldırmıştı. Antremanlardaki gibi dövüşüyorlardı. Steve'e vurmak Natasha'nın hoşuna hiç gitmiyordu. Natasha tekme atarken Steve ayağını tuttu ve yere düşürdü. Steve yerdeki Natasha'nın üstüne yürüdüğünde Natasha geriye doğru süründü. Natasha biraz daha gittikten sonra kaçacak yeri kalmamıştı.
Steve son adımını da attığında yere yığıldı. Bucky yeni metal koluyla en yakın arkadaşını yere sermişti.

Bucky Natasha'ya kalkaması için elini uzattı. Natasha Bucky'nin elini tutup kalktı.

Clint hemen diğerleri ile iletişime geçti.

"Stark işler nasıl gidiyor? Zırhları alabildiniz mi?"

"Evet aldık. Jete yerleştiriyoruz. Siz Yüzbaşı'nı bulabildiniz mi?"

"Evet etkisiz hale getirdik. Jete getiriyoruz."

Clint kulaklığını kapattı. Bucky zorlanarakta olsa Steve'i taşıyordu. Bahçeden geçerken çimenlerde Thor'un Asgard'a giderken bıraktığı izi gördüler. Thor Loki'yi babasına götürmüştü.

Herkes jete bindiğinde görev tamamlanmıştı.

Can You Hold Me // RomanogersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin