3. kapitola

3.4K 212 5
                                    

Harry se opíral o zeď ve Vstupní síni a hleděl na vchod do sklepení, ze kterého vycházeli značně otrávení žáci Havraspáru, nejspíše z dvouhodinovky lektvarů s profesorem Malfoyem. Draco vyšel chvíli za nimi, na tváři mu pohrával jeho obvyklý úšklebek.
,,Draco!"zavolal na něj.
,,Harry, promiň, ale já mám takový hlad, že bych sežral i buvola. Promluvíme si pak."řekl narychlo a utíkal na večeři. Harry si uvědomil, že by taky něco měl sníst, a tak zasedl k učitelskému stolu a pokoušel se alespoň něco do sebe dostat. Moc chutí do jídla neměl. Hned po večeři mu má odhalit, jaký je lhář a bude jen na Dracovi, jestli s ním dál bude chtít zůstat. Podíval se na Dianu u nebelvírského stolu a žaludek mu ztěžkl ještě víc. Odstrčil od sebe nedotknutý steak a hleděl do dřevěné desky stolu.
,,Je l si vube deska ně o?"zahuhlal Draco s plnou pusou horkých brambor.
,,Nějak nemám hlad."řekl vyhýbavě. Draco jen přivřel oči, jak to vždycky dělá, když mu něco nevěří.

,,Takže...Co jsi mi chtěl povědět?"zeptal se Draco po večeři, když vyšli z Velké síně.
,,Pojďme ven, ať nás nikdo neslyší."zamumlal Harry a vedl ho až na hranici Zapovězeného lesa.
Když zastavili, Draco na něj hleděl pohledem plným zvědavosti. Zhluboka se nadechl.
,,To s Dianou byla pravda. Tak z půlky."
,,Z půlky?"
,,Ona mě políbila. Já to nechtěl."
,,A...To je všechno? Jen tě prostě políbila, ty jsi jí řekl, že jsi zadaný a konec?"
,,No, tak nějak."
,,Děláš si prdel? To jsme se hádali jen kvůli takové hovadině?"Byl to spíš fakt, než otázka. Draco si skryl obličej do dlaní.
,,Mně to nepřijde jako hovadina."odporoval Harry.
,,Proč jsi se bál mi to říct? Ty sis snad myslel, že bych se naštval, kdybych zjistil, že ti dala pusu?"
,,No, jednou jsi řekl, že kdyby o mě náhodou stála nějaká má šílená fanynka, tak ji shodíš z astronomické věže -"
,,Harry, to jsi vážně takový trotl, že jsi věřil, že bych to opravdu udělal?"rozesmál se Draco. Harry si vážně připadal jako úplný trouba.
,,No...U tebe člověk nikdy neví!"vyprskl Harry. Byl na sebe naštvaný.
,,Pojď sem,"řekl Draco, roztáhl ruce a sevřel Harryho v objetí.
,,Počkat! Ještě furt je tu jedna nejasnost!"vykřikl náhle Harry a neochotně se mu vytrhl z náruče.
,,Jak jsi zjistil, že mezi námi něco proběhlo?" Teď se zatvářil provinile Draco a nervózně se začal škrábat na temeni.
,,No...totiž...Krátura vás zaslechl a řekl mi to. Bál se, že ho Diana uvidí a schoval se pod katedru."
,,Na mě donášel můj vlastní skřítek?"zvýšil hlas Harry.
,,Vyložil mi to stylem: No Krátura zaslechl jak se ti dva cicmaj a pak spolu vyběhli z učebny neznámo kam."
,,Diana utekla. Já jsem potom rovnou šel za tebou."opravil ho Harry.
,,Takže nás rozhádal tvůj skřítek."
,,Už to tak vypadá."
Zasmáli se a dočista na to zapomněli. Obloha se úplně setměla a začaly se objevovat první hvězdy. Harry stiskl Dracovu ruku a on mu stisk opětoval. Oba mlčky kráčeli směrem k hradu. Nebylo to trapné ticho. Bylo to ticho plné souznění a porozumění, které mezi sebou mohly mít jen osoby, co se měly rády.
Dorazili do hradu a šli cestou k jejich kabinetu. Harry se zastavil.Chodba byla liduprázdná.
,,Možná jsem ti to nikdy neřekl, ale vážně tě miluju."
Draco se usmál a namísto odpovědi ho rovnou políbil. Náhle se ozvalo kousek od nich zalapání po dechu. Oba vzhlédli a kdo v chodbě nestál : Diana.
,,A co tu tahle dělá?!"vyprskl Draco a hodil po ní nevraživý pohled.
,,Pane bože...To není možné."řekla a opřela se rukou o zeď.
,,Já nevím co říct."vybreptl Harry.
,,Po tom všem! Zamilovala jsem se a... políbila jsem vás! A...A potom všem zjistím, že jste gay?!"Vypadalo to, že brzy dostane hysterický záchvat.
,,On se tě neprosil, aby ses do něj zakoukala! Takže si dej odstup."řekl chladně.
,,Proč jste mi to neřekl? Po tom, co se stalo?"zeptala se bezmocně Harryho.
,,Neviděl jsem důvod, proč bych ti to měl říkat. Musela jsi vědět, že by to neklapalo."řekl tiše.
,,To je...Já...!"Nenacházela slov.
,,Hele, radši zapomeňme, že se tohle kdy stalo. Platí?"řekl Harry nervózně.
Místo toho rychlým krokem opustila chodbu, v nichž stáli. Draco se Harrymu podíval do tváře a rozesmál se na celé kolo.
,,Kdyby...ses...viděl!"říkal mezi nádechy, jak se smál a málem se svalil na podlahu. Harryho to popudilo.
,,Proč mám takovou smůlu?! No řekni!"a plácl sebou na pohovku před krbem když vešli.
,,Protože sis své štěstí vyplácal na Voldemorta."řekl Draco a snažil se udržet vážnou tvář, i když mu stále pocukávaly koutky.
,,Nesměj se a radši mi nalej panáka."zavrčel Harry a zíral do plamenů.
Draco šel mlčky k jejich baru a Harry slyšel zvuk nalévající se tekutiny. Teplo z krbu mu zahřívalo tváře, až to trochu pálilo, ale nevadilo mu to. Draco si sedl vedle něj a podal mu skleničku s ohnivou whiskey. Harry ji celou vyprázdnil jedním lokem a cítil, jak mu hruď spaluje oheň. Draco si ho k sobě víc přivinul. Harry mu položil hlavu na rameno a zavřel oči. Užíval si ten pocit, že ho má někdo rád. Jasně, má ho rád celý kouzelnický svět díky tomu, že zabil Voldemorta, ale tohle bylo jiné.
Náhle se ozvalo bušení na okna. A poté další a další. Začalo pršet. Nevěděl, jak dlouho tam takhle v mlčení seděli, oba zírajíc do plamenů a stále si nalejvajíce ohnivou whiskey, ale když se Draco podíval na hodinky, ticho prolomil on.
,,Už je po půlnoci. Měli bychom jít do postele."řekl.
,,Mně se ještě nechce spát."odvětil Harry.
,,Kdo mluvil o spaní?"řekl a jemně ho kousl do ušního lalůčku.
Harry se mu zadíval do jeho šibalských šedých očích. Viděl v nich touhu a chtíč. Draco ho začal líbat na krku a Harry slastně zavřel oči.

You're mine, Malfoy. [DrarryCZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat