Wow, tuhle kapitolu jsem přidala dříve, než obvykle :O Jsem na sebe pyšná:DD! Ne, jsem hlavně pyšná na vás, protože jste naprosto skvělí fanoušci. Díky vaší podpoře mě to neskutečně baví. Jsem ráda za každou hvězdičku, nebo follow, které mi přibývají poslední dobou skoro pořád. Děkuju, jste nejlepší! :)
Když se ráno Harry probudil, dokázal jen myslet na to, co mu včerejší den řekla Cho. Jak to Dracovi sdělí? Jak má vůbec začít?
Draco se probudil také, ospale se na něj usmál a pohladil ho po tváři.
,,Dobré ráno."řekl.
Harry se snažil usmát také. Vážně se snažil. Ale vyšel z něho spíše škleb plný utrpení.
,,Stalo se něco? Že je ti blbě? Já ti říkal, abys to s tou whiskey nepřeháněl..."kroutil hlavou Draco, vstal z postele a napustil do skleničky vodu.
,,Není mi blbě. Já jen..."Nedokáže to. Nedokáže. Draco se na něj díval s povytaženým obočím a čekal, co ze sebe Harry dostane.
,,Musímesipromluvit!"vyhrkl ze sebe. Draco zamrkal.
,,Cože? Mluv pomalu."
,,Že si musíme p-promluvit."vybreptl. Draco kývl a posadil se na postel.
,,Tak povídej."
,,Totiž...Včera jak se mnou chtěla mluvit Cho. Nebylo to kvůli tomu místu bystrozora,"povzdechl si a pokračoval. ,,Ministerstvo tě chce spolu ještě s jedním smrtijedem zatknout. Ten sráč ministr mě chce vydírat tím, že pomůžu dopadnout toho posledního a dovolí mi svědčit ve tvůj prospěch, až budeš mít soud. Když to neudělám, zavřou tě na doživotí do Azkabanu."
Dracovi z obličeje vyprchala veškerá barva. ,,C-c-cože? Oni mě chtějí zavřít? Do Azkabanu?"
,,Já jim najdu toho posledního a zachráním tě. To ti slibuju."řekl pevně Harry a stiskl mu dlaň.
,,To po tobě nemůžu přece chtít. Bude to nebezpečné."řekl tiše.
,,Já vím. Ale já to pro tebe podstoupím."řekl Harry.
,,Poslouchal ses dobře? Dovolí ti svědčit v můj prospěch. To znamená, že pokud mě soud uzná vinným, tak mi už nijak nepomůžeš."
,,Já budu tvůj právník. Nemám na to sice licenci, ale licenci nemám ani na učení, tak co. Viděl jsem ve svých snech, jak tě Voldemort nutil k těm hrozným věcem."Draco sebou trhl, když vyslovil ono jméno.
,,Kdo uvěří snům, Harry? Nikdo. Budou si myslet, že sis to vymyslel."
,,K soudu patří veritasérum. A mají další praktiky k tomu, abys říkal pravdu."řekl Harry. Dobře si vzpomněl na mozkomory.
,,Kdy mám mít ten soud?"zeptal se roztřeseně Draco.
,,To nevím."hlesl Harry.Víkend rychle uběhl a výuka musela opět začít. Harry byl nervózní z nadcházejících dnů. Pokud Cho mluvila pravdu, měl by mu přijít dopis od samotného ministra, tedy od Kingsleyho Pastorka. Byl to jeho dlouholetý přítel, bojoval s ním bok po boku proti smrtijedům. Možná by ho mohl nějak přesvědčit o tom, že je Draco neškodný.
Začínal být paranoidní. Každou hodinu, kterou učil nechával otevřené okno, i když byla venku velká zima a pořád se díval nahoru na oblohu, jestli neuvidí přilétající sovu. Ale jak dny plynuly dál, Harry přestával věřit, že nějaká sova vůbec přilétne. Draco také nebyl ve své kůži a Harry se mu vůbec nedivil. Nikdo netušil, co se děje, ale Harry poznal, že se o něm a Dracovi jeho kolegové baví.
Nejspíše proto, že Draco skoro nejedl, byl pobledlý a pořád klepal prsty o stůl a Harry opětovaně těkal pohledem k oknům nebo ke Vstupní síni. Oba dva byli jako na trní. Draco už neodebíral tolik body ani neuděloval školní tresty. Studentům to tak vyhovovalo. Za to Harry nebyl tak milý jako obvykle, vlastně s nikým nemluvil a jen uděloval pokyny na tabuli.
,,Bojím se Harry. Nechci do Azkabanu."šeptal Draco, když oba leželi v posteli. Asi už před hodinou šli spát, ale ani jednomu se to ještě nepovedlo.
,,Já se taky bojím."odpověděl Harry po chvíli a ještě dlouhou dobu jim dalo zabrat, než opravdu usnuli.Další den seděli na snídani. Draco zase nejedl a Harry se celou dobu díval z okna, aniž by se něčeho dotkl. Uběhl týden od návštěvy Cho u Tří košťat.
,,Harry, Draco? Děje se něco? Poslední dobou se oba chováte zvláštně."řekla Minerva ustaraně.
Zrovna když se jí Harry chystal odpovědět, napochodovala do Velké síně skupina asi dvaceti lidí v dlouhých, černých hábitech v čele s Kingsleym Pastorkem.
Minerva McGonagallová vstala. ,,Pane ministře? Omlouváme se, nečekali jsme od vás návštěvu."
,,Není potřeba omluv, Minervo. Jsem tu pracovně."odvětil Pastorek a upřel pohled na Draca. Všude po Velké síni bylo slyšet šumění tichých hovorů o nově příchozích. Harrymu se zrychlil dech.
,,Pracovně?"zeptala se zmateně ředitelka.
,,Chopte se ho."rozkázal Pastorek. Všichni muži v dlouhých hábitech se přiblížili tak rychle, že to Harry sotva zaregistroval. Popadli Draca za paže a vlekli ho pryč.
,,Počkat, co to děláte?"vykřikla Minerva do toho zmatku.
,,Okamžitě ho pusťte!"zařval Harry a vytáhl hůlku. Hned jak si toho bystrozoři všimli, chopili se i jeho a sebrali mu hůlku. ,,Kingsley! To nemůžeš! Pusť ho!"
,,Sám jsi s tím souhlasil, Harry. Nezhoršuj to."řekl mu ministr klidně. Harry se snažil vyprostit ze spárů bystrozorů, ale bylo jich na něj moc. Draco se pokoušel vzdorovat, ale jeden z bystrozorů mu dal pěstí do obličeje a Dracovi se spustila krev.
,,Měl mi přijít dopis! O tomhle se nemluvilo!"řekl Harry rozčíleně.
,,Změna plánu,"pokrčil rameny Pastorek. ,,Malfoye převezeme na tu krátkou chvíli do Azkabanu. Čím déle ti bude trvat chytit toho posledního, tím déle tam bude trčet, než začne soud. A nemysli si, ještě pár mozkomorů tam pro něj zůstalo."
,,Kingsley, on není smrtijed! Je nevinný! A už mě pusťte!"zařval Harry, ale stále ho pevně svírali čtyři bystrozoři.
,,Dokud se neuklidníš, tak ne."řekl stále s klidným hlasem. Když se Harry rozhlédl, skupina co vedla Draca už tam nebyla.
,,Můžete mi konečně vysvětlit, co se tu děje?!"Minerva došla přímo k Pastorkovi a byla viditelně rozčílená.
,,Váš zaměstnanec je smrtijed a dostaví se před soud, aby se rozhodlo o jeho osudu. Tady pan Potter sám souhlasil, že když mi pomůže s jednou maličkostí, dovolím mu obhajovat Malfoye."
,,Proč jste to se mnou neprodiskutoval?"otočila se Minerva na Harryho.
Nevěděl, co říct. Proč ho to nenapadlo ? Zahanbeně sklopil pohled a Minerva si povzdechla.
,,Půjdete se mnou, Pottere. Předám vám informace a sestavíte si tým bystrozorů. Do té doby učit nebudete. Minervo, pošlu vám sem pracovníky z Ministerstva jako náhradní učitele. To je vše."
Pastorek se otočil na podpatku a kráčel ven z Velké síně. Čtyři bystrozoři co stále drželi Harryho mezi sebou šli hned za ním. Nemohl nic dělat, jen zoufale hledět na studenty, jak se na něj dívají, jiní zaraženě, smutně, či radostně, že na nějakou dobu opouští školu.
,,Kingsley, on není jako jeho otec. Je to můj kamarád. Nedovolím, abys ho zavřel."řekl Harry, když vyšli z hradu.
,,Tak to by ses měl snažit chytit toho posledního."odpověděl a poté se přemístili za hlavní bránou.Ministerstvo vypadalo úplně přesně, jako posledně, kdy ho opustil v doprovodu Hermiony a Rona, když utíkali před smrtijedem Yaxleym. Ti bystrozoři ho stále mezi sebou svírali a Harry se jim musel podřídit. Raději už nevzdoroval, stejně by mu to nějak nepomohlo.
Když procházeli atriem, ostatní zaměstnanci si na něj ukazovali a dívali se na něj jako na blázna. Harry upíral pohled k zemi a netroufal se rozhlížet,dokud nedorazí k výtahům. Draco bude v Azkabanu. S mozkomory. Budou z něj vysávat všechno štěstí, vysávat život. Musí toho smrtijeda co nejdříve najít.
Dorazili před nějaké dveře. Oddělení bystrozorů. Ani nezaregistroval, že jelivýtahem, jak byl ponořený v myšlenkách.
,,Teď poslouchej, Pottere. Informace, co ti předáme jsou velice cenné. A protože máš dost ostrý jazyk, radil bych ti ho prozatím schovat. Kapišto?"zahájil úvod jeden z bystrozorů.
,,Kingsley, chci s tebou mluvit."řekl Harry. Ministr si povzdechl a přikývl. Šli do pracovny a zabouchli za sebou dveře.
,,On není smrtijed. Nenechávej ho v Azkabanu, alespoň to pro mě udělej."prosil ho Harry.
,,On že není smrtijed?! Mučil spoustu lidí Harry, ty o tom ani nevíš. Možná ho považuješ za přítele, ale on tě jednou bodne do zad."
,,Kdybys věděl to, co já -" Kingsley se uchechtl.
,,Teď ti něco povím. Nenávidím smrtijedy, od té doby, co jsem vyšel ze školy nedělám nic jiného, než je lovím. A konečně zbývá poslední, a pak budeme mít klid. Už nechci nic slyšet."
,,Aha jasně. Takže já ti chytím toho posledního a stejně pak Draca nakonec do toho Azkabanu šoupnete. Zavaž se neporušitelným slibem, že když ho chytím,necháte Draca jít."řekl tvrdě Harry.
V Pastorkově tváři se mihl strach. ,,Nejsi v pozici, aby sis mohl klást podmínky."zavrčel.
,,Nedělej stejnou chybu, jako Popletal se Siriusem."Poté, co tohle dořekl, věděl, že má vyhráno.
Kingsley si něco mumlal pod nos, ale nakonec souhlasil, že když bude jehoobhajoba dobrá a přesvědčí tím soud, zařídí, aby to na sto procent vyšlo.
Vyšel z kanceláře celý omámený a když ho ostatní ihned chtěli zasvětit do jeho úkolu, odmítl. Potřeboval alespoň deset minut klidu. Šel tedy na chodbu,opřel se o zeď a zavřel oči.
,,Harry?"ozvalo se po pár minutách. Ten hlas znal.
,,Ahoj Hermiono."usmál se slabě a šel ji obejmout.
,,Co tu děláš? Stalo se něco?"zeptala se.
,,Musím ti něco říct."řekl Harry.
ČTEŠ
You're mine, Malfoy. [DrarryCZ]
FanficPokračování povídky " You're idiot, Potter" Doporučuji přečíst si první díl, i když není nutné znát. Harry s Dracem jsou do sebe zamilovaní a vypořádávají se se situacemi všeho druhu. Ale jak se poperou s tím, když je začne stíhat Ministerstvo kouz...