8. kapitola

2.1K 158 13
                                    

Nová kapitola je tu, užijte si jí :) Budu ráda za každou hvězdičku, nebo koment :)

Hermiona byla naprosto šokovaná vším, co jí Harry pověděl. Byla jeho nejlepší kamarádkou a Harry nepovažoval za dobré něco jí zatajovat, takže se nakonec přemohl a vylezlo z něj i to, že je gay, Draca nadevše miluje, a proto se bude snažit ho z toho vysekat.
,,Jak to mohl Kingsley udělat? A takhle tě využít! Moc dobře ví, že Draco byl jen pěšák."zuřila. Harryho to překvapilo. Nečekal, že zrovna Hermiona bude Draca bránit. Nijak se nevyjadřovala k tomu, co je mezi ním a Dracem, za což jí byl vděčný.
Stáli v jednom opuštěném výklenku v chodbě, kde bylo Oddělení bystrozorů, takže je naštěstí nikdo neslyšel. Hermiona měla shodou okolností na stejném patře také svůj obor, proto si na něj mohla udělat čas.
,,Neříkej to Ronovi. Nic z toho."řekl tiše Harry.
,,Opravdu nic? Harry, je to tvůj nejlepší kamarád a -"
,,A právě proto mu to nesmíš říct. Nesnáší Draca, byl by nejradši, kdyby ho do toho Azkabanu zavřeli a hlavně se nesmí dozvědět to...o mně."přerušil jí Harry.
Hermiona po něm nejdříve házela takový ten pohled "akorát si tím ubližuješ, když mu to zatajíš", ale poté si nakonec povzdechla a slíbila, že mu to nepoví. Měl tu holku vážně rád.
Situace se mu už tak zkomplikuje, protože Ron je také bystrozor a Harry si byl na sto dvacet procent jistý, že se nevyhne otázkám, proč to pro Draca dělá.
Deset minut uběhlo, a tak se pomalu šoural zpátky, aby získal indicie ke splnění svého úkolu.
,,Kde jste k čertu byl?! Už tu na vás čekáme, Pottere."zavrčel jeden z bystrozorů. Harry ho odhadoval na jejich šéfa. Zamumlal tichou omluvu a zasedli do nějaké obrovské místnosti s dlouhým dřevěným stolem. Do čela stolu se posadil šéf bystrozorů a ostatní se posadili kolem, včetně Harryho. Když se rozhlédl, bylo tu tak zhruba padesát bystrozorů. Občas zahlédl i nějakou ženu.
,,Tak se do toho dejme. Všichni víte, proč tu teď sedíme. Úkol naší mise je chytit toho posledního šmejda. Není tak pitomej, aby se schovával v Londýně. Poslední zdroje uvádějí, že byl naposledy spatřen v Brightonu v centru. Ministr zařídil, aby se v mudlovských zprávách objevil jako nebezpečný ozbrojený kriminálník, podobně jako to bylo se Siriusem Blackem,". Harry sebou trhl a zavřel oči. Šéf pokračoval. ,,Takže se mezi mudlama tak snadno neschová. Ale nemůžeme tam naběhnout jako banda padesáti tupců, potřebujeme několik z vás, těch nejlepších, co máme. Velet bude Potter, protože to nařídil pan ministr,"Harry otevřel oči a zjistil, že se na něj dívá celá místnost a šéf ho probodává pohledem. Naprázdno polkl.
,,Vezme si s sebou dvacet z vás. Sestavil jsem seznam jmen, kdo s ním půjde."Odkašlal si a začal číst.
Harry ta jména nevnímal, sem tam zaslechl nějaké jméno známější kouzelnické, či čistokrevné rodiny. Probral ho až konec seznamu. ,,...Longbottom, Weasley. Vás dvacet jedna se zítra dostavíte sem, v osm ráno vás tu chci vidět. Nezapomeňte na to, že je to tajná mise. Nikdo jiný to nesmí vědět. A teď padejte."Máchl rukama a vyhnal je z místnosti. Přiřítil se k němu Ron a asi jako jediný se tam usmíval.
,,Copak Harry, chybí ti dobrodružství?"ušklíbl se na něj. Harry mu úšklebek oplatil a poté se kamarádsky objali.
,,Slyšel jsem o tom. Je pravda, co se povídá? Vážně riskuješ svůj krk kvůli Malfoyovi?"zeptal se znechuceně.
,,On nemůže za to, že ho Voldemort využíval. Dělal to jen proto, aby přežil. Nepřijde mi spravedlivé za to být zavřený v Azkabanu."odpověděl zamračeně.
,,Jak myslíš,"pokrčil rameny Ron. ,,O ničem jiném, než o tom smrtijedovi se nemluví, píše se o tom v Denním věštci. Dokonce se tam zmínili i o tobě."
,,Cože?"vykulil oči Harry. Ani nepamatoval, jak dlouho o něm nepsali v novinách.
,,Počkej, někde by tu měly být..."mumlal Ron a hledal po stolech svých kolegů. Po chvíli vytáhl trochu pomačkané, nejspíše z minulého týdne číslo Denního věštce. Na titulní straně byl muž s nakrátko ostříhanými vlasy, dlouhým nosem a velkýma očima. Tvářil se neutrálně, ba dokonce i klidně. Asi to byla nějaká starší fotka. Titulek hlásal CONNOR FINCH STÁLE NA ÚTĚKU!
Článek byl spíše o tom, aby si kouzelníci dávali pozor a byli ve střehu, jak smtijed vypadá, ale ke konci to Harry zahlédl : Ministr nám nedokázal vysvětlit, proč je hledaný Connor Finch téměř rok na útěku, ale když jsme ho zastihli u jeho domu, velice nepříjemně nám odpověděl. ,,Oddělení bystrozorů dělá vše, co může, aby Finche dopadlo. Navíc se k nám připojí sám Vyvolený Harry Potter, aby nám ho pomohl dopadnout. Bližší informace uvádět nebudu. Až Fiche chytíme, určitě se to kouzelnický, i mudlovský svět dozví."
Harry si povzdechl a Ron se uculil. ,,Jsem tak rád, že mě šéf vybral do těch dvaceti, co půjdou s tebou. Jako za starých časů, Harry. My dva proti temným silám."řekl a uchechtl se.
Harry se jen pousmál a jeho mysl opět zahalily obavy o Draca.
,,No nic, asi bych měl jít zase pracovat. Teď mě vlastně napadlo...Ty nemáš kde bydlet, co?"
,,Asi to tak bude."řekl Harry, který si to doteď neuvědomil.
,,V poho kámo. Můžeš prozatím přebývat u nás. Já s Hermionou zatím bydlíme u rodičů, dokud nesplašíme nějaký peníze, abychom si mohli dovolit vlastní dům. Mamka s taťkou tě rádi uvidí."

Paní Weasleyová ho ráda neviděla. Ona přímo šílela, že se k nim po roce přišel ukázat.
,,Harry! Ty jsi teda pohublý! Jíš vůbec něco? Pojď, zrovna jsem dovařila večeři."
Dost ho s panem Weasleym vyslýchali, co ten celý rok dělal, ale když už jim i Ron řekl, aby ho nechali jít, protože zítra mají tajnou misi, nakonec ho nechali.
Ron Harryho přemluvil, aby s ním a Hermionou spal v jednom pokoji, i když Harry nechtěl. Raději by spal v pokoji Freda a George, než jim dělat křena. Ale dal se přemluvit, a tak ležel na třetí posteli, kterou vecpali do už tak malého Ronova pokoje a povídal si s nimi.
Nakonec Harry s Ronem usoudili, že Hermioně nic tajit nebudou a vysvětlili jí, jak bude tajná operace probíhat a kde se nejspíše poslední smrtijed skrývá. Hermiona z toho rozhodně nadšená nebyla.
,,Co když některého z vás zabije?"řekla ustaraně.
,,To zvládneme, zlato. Přežili jsme přeci horší věci, ne?"řekl Ron.
Harry je moc neposlouchal. Měl strach o Draca, také se bál, že toho smrtijeda mu bude trvat chytit klidně měsíc. Možné to bylo. Draco teď nejspíš trčí v nějaké Azkabanské kobce, kolem něj plují mozkomoři a vysávají z něj štěstí. Usnul až někdy ve dvě ráno, když už Ron i Hermiona dávno spali.

,,Harry. Vzbuď se."třásl jím někdo. Otevřel oči a spatřil Hermionu, jak nad ním stojí.,,Pojď na snídani."
Ráno se toho snažil sníst co nejvíce, aby měl dost síly na nadcházející hodiny a vypil hrnek kávy.
,,Hodně štěstí, chlapci."řekla Molly a vlepila Harrymu i Ronovi pusu na tvář. Ron se zatvářil znechuceně a otíral si obličej, ale Harry byl za to rád.
Společně se s ním, Ronem a Hermionou přemístil i pan Weasley na Ministerstvo kouzel. Když se loučili, křikl na ně přes celou chodbu: ,,Hodně štěstí na té super tajné misi!!!"
Ron zakroutil hlavou a plácl se dlaní do čela. Harry se zasmál a kráčeli dál až na Oddělení bystrozorů.

Sešlo se jich tam celkem dvacet jedna i s Harrym. Šéf jim dal mudlovské oblečení, aby nepůsobili v davu moc nápadně. Když byli všichni převlečení, přemístili se do jedné postranní uličky.
Všichni se na něj vyčkávavě zahleděli. No jo, teď tomu velím já, pomyslel si Harry.
,,Tak jo...Měli bychom se rozdělit. Je nás dvacet jedna, takže to bude nejlepší po trojicích. Šéf říkal, že byl naposled viděn v centru. Rozprostřete se kolem centra a všechno neobvyklé prověřte. Když nějaká trojice něco najde, vystřelí červené jiskry. Pokud nic nenajdeme, sejdeme se na tomhle místě v sedm večer. Nějaké dotazy?"Nikdo nic neříkal, tak se rozdělili do trojic a postupně opouštěli uličku.
Harry skončil s Ronem a Nevillem. Vůbec to tu neznal, ale byl odhodlaný toho smrtijeda co nejdříve najít. ,,Tak jo, jdem na to."řekl Harry pevně a společně se vydali správným směrem.

You're mine, Malfoy. [DrarryCZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat