Epilog

2.6K 203 33
                                    

Tramtadadá :D Epilog je tu! Doufám, že se vám tahle povídka líbila. Já sama s ní moc spokojená nejsem, ani nechápu, jak jsem mohla vymyslet takovou slátaninu :D Měla jsem s tím úplně jiné plány a stejně to skončilo jinak, než jsem chtěla :D Ale hlavní je, že to pro ty dva skončilo dobře. A samozřejmě vám chci moc poděkovat za veškerou podporu, bez vás bych to nezvládla :)
Nic moc mě nenapadá, co bych měla psát dál a kdo jiný by mi mohl poradit, než mí věrní fanoušci? :D Pokud máte nějaký návrh, tak mi ho určitě napište do komentáře :)


Uběhly čtyři měsíce od soudu. Harry a Draco doučili školní rok a poté se rozhodli, že už dál učit nechtějí. ,,Strávit s těma spratkama další rok, tak by mě kleplo."řekl Draco. Connor Finch byl odsouzen na doživotí do Azkabanu. Ale Harry splnil, to co chtěl. Po dlouhém přemlouvání Kingsleyho se nakonec zasadil o to, aby byli mozkomoři z Akzkabanu odvoláni.
Léto pomalu končilo a protože neměli co dělat, rozhodli se, že pojedou na mudlovskou dovolenou.
Taxi je vysadil na Terminálu 2, v jednu hodinu ráno. Uchopili své kufry do ruky a vešli do budovy.
Poté následovalo potvrzení rezervace, letenky a palubní lístek.
,,Tolik shonu jen aby se zjistilo, jestli u sebe nemáme BOMBU?"divil se Draco na letišti, když je odbavovali. Několik lidí se na ně podívalo.
,,Draco, pššt. Nesmíš říkat slovo 'bomba' nahlas, rozumíš? Mohli by nás za to zavřít."řekl tiše Harry.
,,Jako do mudlovského vězení?"zeptal se nahlas.
,,Buď prosím raději zticha, než vzniknou problémy."
Harry sám nikdy letadlem neletěl, Dursleyovi ho na dovolenou nebrali. Vždycky ho nechávali u jejich staré sousedky paní Figgové, takže už jen proto byl nervózní a Draco mu to jen ztěžoval.
Následovala pasová kontrola a pak osobní kontrola.
,,Draco, teď polož svůj batoh na tamten pás a projdi támhle tím rámem. Jenom jím projdi a počkej tam na mě."navigoval ho Harry. Položil do přihrádky peněženku a sám prošel detekčním rámem.
,,Výborně,"oddechl si Harry.,,Kontroly máme za sebou. Pojď, jdeme se před odletem najíst."

,,A kam že to vlastně letíme?"zeptal se už asi po padesáté Draco.
,,Do Thajska."odpověděl jako pokaždé Harry. Sedli si do restaurace a najedli se.

Po hodině se odebrali k odletové bráně a po předložení dokladů vešli do letadla.
,,To jsou naše sedadla,"řekl Harry, když došli k jejich řadě a místům.,,Sedni si."
Trvalo ještě zhruba dvacet minut, než letadlo nastartovalo a vjelo na dráhu.
,,No, snad to letadlo nespadne."povzdechl si Draco nahlas a hloubavě se podíval z okna, u kterého ho Harry nechal sedět. Pár lidí se po nich ohlédlo a pak se nervózně ošilo. Harry zakroutil hlavou a pomyslel na svou hůlku zavřenou v jeho kufru. Letadlo se plnou rychlostí rozjelo a vzlétlo.
,,To jsou vymoženosti,"řekl pochybovačně Draco. ,,Zlaté přemisťování."
,,Draco, můžeš se přestat zmiňovat o kouzelnickém světě? Ještě si toho někdo všimne..."pošeptal mu Harry. Draco se mu podíval do očí a usmál se na něj. ,,Jasně, promiň."Poté hlasitě zívl.
,,No, já si na pár hodin schrupnu."řekl Draco, položil si hlavu na Harryho rameno a zavřel oči.
Harry mu stiskl ruku a za chvíli také usnul.

Probudil se dříve než Draco, ale to už bylo světlo. Draco se probral o hodinu později a první, co vyhrkl bylo : ,,Už tam budem?"
,,Ještě ne. Let má dohromady trvat dvanáct hodin a my letíme sedm hodin."odpověděl Harry.
,,To ti mudlové neumí vymyslet něco rychlejšího?"protočil oči Draco.
Nějaký chlap ve stejné řadě, ve které seděli se na ně nechápavě ohlédl a civěl na ně asi další dvě minuty. Harry se zapřísáhl, že už nikdy s Dracem nebude cestovat po mudlovsku.
Ještě pár nesnesitelných hodin letu a konečně doletěli.

Uběhlo pár dní a Harry s Dracem se zabydleli v jednom hotelu. Chodili spolu po plážích, památkách, ale nejvíce si snad užili v restauracích, kde ochutnávali spoustu cizích jídel.
Občas to bylo těžké, protože jim bylo vedro, i když bylo jen pětadvacet stupňů,vzhledem k tomu, že v Anglii je pořád chladno. Jeden den byly obzvlášť vysoké teploty, a tak strávili celý den u moře.
Harry usnul na lehátku a když se probral, slunce se právě sklánělo k obzoru. Draco se na něj usmál.
,,Docela jsi chytl bronz. Já ne a to tu ležím stejně dlouho jak ty."
Harry zvedl ruce a zpozoroval, že se opravdu opálil. Pro člověka, co nikdy nevycestoval za hranice Velké Británie to je docela šok.
,,Když jsi spal, tak jsem tě namazal opalovacím krémem, aby ses nespálil."řekl po chvíli Draco.
,,Díky."řekl Harry s úsměvem a díval se na západ slunce.
,,Víš, přemýšlel jsem o tom a mohli bychom takhle cestovat častěji."navrhl Draco.
Harry jej obdařil pochybovačným pohledem. Po tom, co Draco předváděl na letišti a v letadle, si nedokázal představit další cestování s ním. ,,No nevím. Asi to bude lepší vlakem..."
,,Já si musím jen zvyknout, to je celé."zasmál se Draco.
,,No...Proč ne? Máme na to celý život."oplatil mu úsměv Harry. Obloha nyní měla červeno-oranžovou barvu. Draco mu stiskl dlaň a poté se oba políbili.


You're mine, Malfoy. [DrarryCZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat