Untitled Part 3

331 19 0
                                    

Vyriausia iš merginų rūsčiai nužiūrėjo mano išvaizdą, bet galiausiai atsistojo ir pradėjo eiti link mūsų.

- Waliyha, susipažink su mano būsima žmona princese Ana.- pasakė Zayn ir aš nusilenkiau.- Ana, tai mano vyriausia sesuo Doniya.

- Malonu su jumis galiausiai susipažinti.- pasakiau ir ji man linktelėjo.

- Niekada negalvojau, kad mano brolis taip greit užaugs ir į savo rūmus pasiveš būsimą karalystės valdovę. Ateik šalia mano seserų ir prisėsk, nes jos taip pat nekantrauja su tavimi susipažinti.

Jai tai pasakius kartu su Doniya nuėjau prie kitų Zayn seserų. Priėjus šalia jų, jos kaip mat atsistojo, o jauniausią jų mane apkabino, kas buvo iš ties miela.

- Mano vardas Waliyha, o čia Safaa.- pasakė vyresnė mergina ir aš nusišypsojau.

- Tu iš tiesų labai graži, kaip ir pasakojo mama.- pasakė Safaa ir aš pritūpus paėmiau jos rankutes.

- Tu taip pat esi gražiausia mergaitė, kokią esu mačiusi.- pasakiau ir sukikenusi nuleido galva, taip parodydama, kad susigėdo.

- Mergaitės, leiskite princesei atsipūsti. Prisėsk šalia mūsų.- pasakė priėjusi karalienė.

Ji mane nusivedė prie stalo, kur visi gėrė, valgė, kitaip tariant šventė. Atsisėdus tarp karalienės ir Zayn jaučiausi kiek nepatogiai, tad sėdėjau ir nepratariau nei žodžio. Visą vakarą prie mūsų stalo prieidavo aukštuomenės asmenys ir įteikdavo mums dovanas, skirtas mano atvykimui. Galiausiai pakilau nuo stalo ir visų atsiprašius pradėjau eiti į savo kambarį. Mane pamačiusios merginos taip pat pakilo ir pradėjo eiti kartu. Mums pasiekus mano kambarį aš greit atsisėdau ant lovos ir atsidusau. Merginos man išrišo plaukus ir nuvalė makiažą. Jaučiausi daug geriau, nes buvau labai pavargusi. Tada atnešė mano naktinius ir numovusios suknelę padėjo juos užsidėti. Kai būdavau maža su naktiniais išbėgdavau į rožių sodą, kuri praėjusi galėdavai pasiekti arklides.

Tik dabar supratau, kad labiausiai pasiilgau žirgų, nes labai seniai su jais jodinėjau. Rytoj būtinai paprašysiu Zayn, kad galėčiau išeiti ir pajodinėti. Dabar tai didžiausia mano svajonė.

- Princese, jeigu tai viskas mes jau eisime.- pasakė priėjusi Rose.

- Žinoma, saldžių sapnų.- man pasakius jos išėjo, o aš įlipau į minkštą lovą ir apsiklojusi pradėjau snausti.

Pabudau nuo atitrauktų užuolaidų garso. Pramerkiau akis ir pamačiau, kad princas Zayn mano kambarį. Greit atsisėdau ir ranka perbraukiau per savo netvarkingus plaukus.

- Nebijok, juk nieko nedarau. Nenorėjau dar jūsų pažadinti.- pasakė jis ir priėjęs atsisėdo ant lovos krašto.- Pakviesiu tavo tarnaites, apsirenk, susitvarkyk ir eisime pusryčiauti.

Tai pasakęs pabučiavo mano galvos pakaušį ir jau ruošėsi eiti.

- Prince.- pasakiau ir jis su susidomėjusiu veidu atsisuko.

- Taip?

- Norėjau jūsų kai ko paprašyti. Žinau, kad tai įžūlu, bet aš labai norėčiau šiandien išeiti į lauką ir pajodinėti su žirgu.- man tai pasakius jis nusišypsojo.

- Niekada nebūčiau pagalvojus, kad tu mėgsti jodinėti. Pasakysiu arklininkui, kad išrinktų tau tinkančią kumelę ir ją paruoštų. – pasakė jis ir pradėjo eiti link durų.- Smagu žinoti, kad turime šiokių tokių pomėgių.

Tai pasakęs jis išėjo iš mano kambario, o iš mano veido nedingo šypsena. Taip prasėdėjau lovoje apie pusvalandį, kai į kambarį įėjo trys merginos, o pamačiusios, kad aš sėdžiu lovoje pradėjo greit suktis. Ištraukusios pirmą suknelę iš spintos ją pakabino ir ištiesino sijoną, vėliau priėjo prie manęs ir papuošė, padažė, sušukavo ir aš vėl buvau panaši į merginą, kuri verta titulo. Padėjusios užsidėti suknelę paklojo lovą, o aš išėjau iš kambario jas ten palikdama. Klaidžiojau koridoriais, kol pasigirdo merginų juokas. Nedrąsiai ėjau balsų link, o pasiekusi menę nusišypsojau, nes čia jau visi ruošėsi pusryčiauti. Tarnaitės nešė maistą ant stalo, o Zayn šeima su pačiomis dukterimis, be Zayn kažką aptarinėjo.

- Ana, labas rytas.- pasakė atsisukusi Trisha.

- Labas rytas. Tikiuosi nevėluoju.- pasakiau ir karalienė priėjusi mane apkabino.

- Žinoma, kad ne. Trūksta tik Zayn ir galėsime eiti pusryčiauti. Turiu pridurti, kad tiesiog žėri iš po vakar puotos, tikiuosi nepervarginome tavęs labai.

- Ne, ką jūs. Man be galo buvo smagu susipažinti su visais.- pasakiau ir ji šyptelėjo, kai į menę įėjo pats Zayn.

Jis priėjo prie manęs ir pabučiavo ranką, taip pasisveikindamas.

- Tikiuosi jūsų rytas buvo puikus.- pasakė jis ir aš nuraudusi nuleidau galvą.

- Taip.- pasakiau ir jis paėmė mano ranką.

- Eime valgyti.

Po pusryčių ėjau į kambarį, nes turėjau apsirengti šilčiau. Zayn sakė, kad lauks manęs sode tad turiu paskubėti. Įėjusi į savo kambarį pasiėmiau patį pirmą apsiaustą ir jį pasirišusi išskubėjau lauk. Beeidama užsidėjau pirštines, labai nekantravau. Išėjusi laukan į sodą mane pasitiko pats Zayn. Atkišęs parankę į ją įsikibau.

- Manau, kad reiktų pradėti planuoti mudviejų vestuves. Norėčiau, kad tai suplanuotum tu.- pasakė jis ir aš nustebusi atsisukau į jį.

- Am... manau, kad gerai, bet man reikės pagalbos. Viena aš nieko nepadarysiu.

- Pasiimk Waliyha, ji su mielu noru tau padės. O dabar užsimerk.- kaip pasakė taip ir padariau.

Ant mano akių buvo kažkas užrišama, tad sudrebėjau. Galiausiai pajaučiu ranką sau ant juosmens ir nusišypsojau, nes kiekvienas Zayn prisilietimas mano odą priverčia pašiurpti.

Pajutusi mėšlo kvapą susiraukiau, bet supratusi, kad mes esame arklidėse, vos nepašokau.

- Gali nusiimti raištį.- pasakė Zayn ir lėtai pakėlusi rankas į nurišau.

Atsimerkiau ir išsižiojau, nes prieš mane buvo juoda karališkoji kumelė. Ji buvo grakšti ir kažkuo priminė mane. Priėjau arčiau jos ir pasiėmusi vadeles paglosčiau jos karčius. Ji nusipurtė, o aš sukikenau.

-Labai jums ačiū.- pasakiau ir jis priėjęs sujungė mūsų lūpas.

Tai ką jis padarė, privertė mane apsikabinti jo kaklą rankomis ir šį bučinį pagilinti. Galėjau jausti, kaip jis nusišypso, tačiau neatsitraukiau. Jo lūpos judėjo lėtai ir atrodo buvo sutvertos manosioms. Mums atsitraukus jis savo ranka perbraukė man per žandą nuimdamas sruogą.

- Nėra už ką, mano širdies valdove...

Now is the timeWhere stories live. Discover now