Priėjus prie vienos merginos su aukso spalvos plaukais ir pakėlus jos galvą į save nusišypsojau, nes ji priminė vieną iš mano draugių buvusiose rūmuose.
- Tu.- pasakiau ir ji nusilenkus atsistojo prie toliau nuo visų.
Tada išsirinkau jauną merginą, kuriai tikriausiai net nebuvo 20 metų. Trečioji mergina buvo labai daili, apsirengusi puošnia suknele.
- Ir tu.- pasakiau ir ji pritūpusi kartu su kitomis ėjo paskui mane, o aš paskui princą. Mums įėjus į rūmus nusišypsojau, nes jie buvo labai didingi ir gražūs.
- Princese sekite paskui mane.- kiek pasipiktino princas taip atitraukdamas mane nuo minčių.
Ėjau paskui jį toliau, kol pasiekėme dideles medines duris. Jam jas atidarius įėjau į vidų.
- Tai jūsų kambarys iki tol, kol susituoksime.- pasakė jis ir aš padėkojau.
- Merginos tau padės įsikurti ir pasiruošti vakarui, kur būsi pristatyta visiems.- pasakė jis ir aš linktelėjau.- Iki vakaro, Ana.
Jam tai pasakius jis patraukė mano skraistę nuo veido ir pabučiavo į lūpų kamputį. Zayn atsitraukė ir paliko mus keturias viename kambaryje. Atsisukau į merginas, o jos stovėjo neleidusias galvas ir žiūrėjo į savo rankas.
- Taigi merginos, prisistatykite, kad žinočiau, kaip į jus kreiptis, nes aš esu Ana. – pasakiau ir jos pakėlė galvas.
- Aš esu Lisa.- pasakė blondinė.
- Mano vardas Katerina.- pasakė mergina, kurią pasirinkau paskutinę.
- Princese, mano vardas Rose.- pasakė mergina ir linktelėjau.
- Malonu. Iš jūsų trijų noriu tik vieno, kad būtumėte man ištikimos, neskleistumėte paskalų ir visada atliktumėte savo pareigas. Jei būsite man ištikimos, jus apdovanosiu, o dabar eikite iškrauti skrynias ir sudėti daiktus į vietas.- pasakiau ir jos ėmėsi darbo.
Aš nusiėmiau skraistę, pirštines ir apsiaustą. Viską padavus Rose atsisėdau ant krėslo prie palangės ir apžiūrinėjau vaizdą pro langą.
- Papasakokit, kokia rūmuose tvarka. Tiksliau, kas viską prižiūri ir panašiai.- pasakiau ir merginos susižvalgiusios prisėdo prie manęs.
- Na... Rūmų visus reikalus tvarko karalienė ir vyriausia princesė – Doniya. Iš tiesų, visą tvarką ir palaiko karalienė, nes karalius nebeturi tam jėgų, dažniausiai nebūna rūmuose, nes medžioja. Kitos princo sesės gyveni savo gyvenimą, nes jos yra tos, kurias ištekins už kokių nors dvariškių... Tikriausiai žinote, kas atsitinka dukterims.- kalbėjo Lisa.- Taip pat visus dalykus susijusius su karu, karalystės valdymu pradeda periminėti princas Malik. Paskutinėmis dienomis, jis tikriausiai perims visas karaliaus pareigas, nes pats karalius stipriai serga, bet nuo visų tai slepia.
- Ohh... Tai tikriausiai todėl ir sužadėtuves taip pagreitino.- pasakiau sau panosėje ir jos linktelėjo.
- Tikriausiai bus pagreitintos ir vestuvės, nes karalius nebetems ilgiau nei kelias savaites.- pasakė nusiminusi Katerina.
- Ačiū, merginos. Grįžkit prie darbo, o Katerina malonėk iš skrynios ištraukti gražiausią mano suknelę, šiandienos pokyliui.- tik pasakius ji greit linktelėjo ir pradėjo rinkti man suknelę.
Aš atsistojau nuo krėslo ir priėjau kėdę, prie kosmetikos stalelio. Išsirišau savo plaukus ir pasiėmus šepetį pradėjau juos šukuoti. Mano plaukai buvo rudi ir gana ilgi, tad turėjau daug darbo. Galiausiai merginoms baigus tvarkyti ir sutvarkius mano suknelę paprašiau, kad padėtų su mano išvaizda. Viena iš merginų sutvarkė man šukuoseną, kuri buvo paprasta, bet labai graži. Lisa mane padažė taip, kaip pridera atrodyti būsimai karalienei, o Katerina padėjo užsidėti mano juodai auksinę suknelę, kuri buvo pūsta su daug klosčių. Visą laiką besirengdama jaučiau šiokią tokią įtampą, nes net neįsivaizdavau, kaip mane priims Malik šeima ir karalystės gyventojai.
- Princese, atrodote labai gražiai. Viskas atlikta.- pasakė Lisa ir aš nusišypsojau.
- Eikite ir jūs ruoštis, nes man reikės jūsų visų pagalbos puotoje.- pasakiau ir jis nusilenkusios išėjo iš mano kambario.
Likau kambaryje viena, tačiau greit mano duris pravėrė princas Malik. Aš pritūpiau, bet greit atsitiesiau. Jis mane nužiūrėjo ir nusišypsojęs priėjo arčiau. Suėmęs mano rankas mane apsuko, kad pamatytų mano pilną įvaizdį. Jis pats dėvėjo labai pušnų kostiumą, o jo pečius dengė juodas apsiaustas išsiuvinėtas raudonomis rožėmis.
- Ana, atrodai pritrenkiančiai. Galiu pasakyti, kad esu sužavėtas.- tai pasakęs staigiu rankos mostu mane prisitraukė arti savęs.
Mano kūnas sudrebėjo, o jis pakėlė mano smakrą taip, kad geriau matytų mano veidą. Nužiūrėjęs kiekvieną veido lopinėlį šelmiškai nusišypsojo, kas mane gąsdino.
- Iš tiesų, maniau, kad esi baisi, neišauklėta tėvų mergaitė, bet galiu pasakyti, kad klydau.- tai pasakęs greit įsisiurbė man į lūpas.
Žinojau, kad taip negalima, tad stengiausi savo mažomis rankytėmis jį nuo savęs nustumti. Man pavykus jis susiraukė, tačiau greit nusišypsojo.
- Žinau, kad tau patiko, tad palauk mūsų vestuvių nakties.- pasakęs tai jis apsisuko ir išėjo, o aš stovėjau šoke ir vis dar žiūrėjau į kambario duris.
Mano lūpas tvinkčiojo, o pilve šėlo drugeliai, kas atrodo neįmanoma. Greit priėjusi pirmą kėdę atsisėdau, nes kojos be galo stipriai drebėjo, kad būčiau neištvėrus nei minutės. Stipriai užmerkiau akis, tačiau mane kaip visada turi kažkas sutrukdyti.
- Princese, jūs jau turite eiti.- pasakė į kambarį įėjusi Lisa.
- Gerai, einame.- pasakiau ir kartu su merginomis pradėjome eiti koridoriais. Jei eičiau viena tikriausiai pasiklysčiau. Galiausiai pasigirdo muzika tad nusišypsojau. Merginos mane praleido pirmą, o muzika nutilo. Man žinoma pasidarė nejauku, tad sustojau, tačiau pamačiau, kad link manęs ateina princas. Man prieš akis išdygo ta akimirka, kai jis mane pabučiavo, tad nuraudau ir nuleidau akis. Jam priėjus jis suėmė mano ranką ir mes pradėjome eiti toliau. Muzikai vėl užgrojus jis sustojo ir mums reikėjo sušokti pirmąjį šokį. Jį puikiai mokėjau, nes šį šokį visada šokdavau su tėčiu. Mūsų rankos susilietė ir mes pradėjome suktis ratu, taip kas nuo karto keisdami kryptį.
Baigus šokti Zayn nusivedė mane šalia savo tėvų, o prie jų sėdėjo trys, akinančio grožio, merginos, kurios tikriausiai mano sužadėtinio seserys.
ESTÁS LEYENDO
Now is the time
FanficTai istorija apie tuos laikus, kai merginos buvo priklausomos nuo savo valdovų, tačiau Ana viską pakeis. Ji valdys ne tik visą šalį, bet ir jį - nenugalimąjį Švedijos karalių Zayn Malik