Po 3 mėnesių
Ryte mano nuotaika buvo puiki, atrodžiau kaip tikra karalienė, o Zayn nuo manęs nenuleido akių. Net pasiuntė David, kad nueitų į pasitarimą. Kad ir dabar sėdime ant žemės, aplink mus buvo vien pagalvės, o mes valgėme saldainius ir juokėmės iš įvairių nesąmonių. Jade, kiek pasakojo Waliyha, buvo labai nepatenkinta, kad nei vienas iš Karališkos šeimos narių, aš ir Zayn, neatėjome jos pasveikinti su atvykimu. Taip pat Waliyha minėjo, kad ji net sėdėjo kartu su ja ir ji nepratarė nei žodžio. Kai tai papasakojau Zayn jis nusijuokė ir paminėjo, kad ji tokia kiek jis ją pažįsta, pasipūtusi ir viską perdedanti.
- Apie ką galvoji?- mano apmąstymus pertraukė Zayn veidas ir pašaipi šypsenėlė.
- Galvoju, kas bus, kai sustorėsiu, o mano pilvas prilygs keliems arbūzams.- pasakiau ir jis nusijuokė.
- Tada mes pradėsime ruošti vaikui kambarį, galvosime jam vardą ir toliau vienas kitą be galo mylėsime.- pasakė ir sujungė mūsų lūpas, kas buvo labai miela.
Viskas vyksta kaip pasakose, kurias man pasakodavo mama, kai būdavau visai mažytė,
- O jeigu gims mergaitė?- paklausiau.
- Tada ji bus tokia pat atkakli kaip ir jos mama, kuri taip pat pirmas vaikas jų šeimoje.- pasakė Zayn ir aš nusijuokiau.- Dar turite klausimų?
- Ne, jūsų didenybe.- pasakiau ir jis pradėjo mane kutenti.
Abu juokėmės taip garsiai, kad turėjo girdėtis mūsų juokas net kitam rūmų gale.
- Gal einame į lauką? Ten galėtume pajodinėti, pasivaikščioti.- pasiūlė jis ir aš sutikau.
- Bet pirmiau aš noriu apsirengti.- pasakiau, kai pamačiau jog lauke krenta pirmosios snaigės.- Negaliu patikėti, kad atėjo žiema. Dar neseniai žydėjo sodai ir buvo tik pradėję rusti medžių lapai.
- Nagi, tingine, eime.- jis atsistojo ir apkabinęs mane iš nugaros mane apsuko kelis ratus.
- Gerai, gerai...- pasakiau nusijuokdama, o jis pabučiavo man į žandą ir nuėjo sudėti pagalves ant lovos.
Aš priėjau prie spintos ir išsitraukiau savo šitą paltą ir baltas pirštines. Užsidėjus paltą atsisukau į Zayn, kuris taip pat dėvėjo savo apsiaustą ir jau laukė manęs, tad pagriebiau pirštines ir priėjau prie jo. Jis atkišo savo parankę į kurią įsikibau ir pajudėjome iš kambario. Nusileidę dideliais laiptais į menę sustojome, nes čia buvo daug žmonių, o tarp jų ir Zayn mama su mano tėvais. Jie visi atsisuko, o Harry pradėjo eiti link manęs. Paleidau Zayn ir šokau į jo glėbį, jis mane stipriai apkabino ir pabučiavo pakaušį.
- Ką jūs čia veikiate?- paklausė Zayn nesupratęs.
- Tau David nesakė?- paklausė atsitraukęs Harry, o Zayn susiraukė.
- Ne.
- Mūsų pilis atkovota, o perversmas numalšintas. Atvykome jums padėkoti ir pamatyti dukrą, kuri pasirodo laukiasi.- pasakė mano tėtis ir aš linktelėjau.
Priėjusi prie jo jį apkabinau, o vėliau ir apsiverkusią iš laimės mamą. Zayn priėjo prie manęs ir apkabino mane per liemenį.
- Tai mes eisime, o jūs įsikurkite, nes vis tiek po ilgos kelionės atvykote. Vakare vyks jūsų sutiktuvės, tad pasipuoškit.- pasakė Zayn ir aš nusijuokiau iš Jade veido išraiškos.
Užsidėjau savo pirštines ir su Zayn išėjome pro pagrindines duris į lauką, kiemą. Aš greit išbėgau į kiemo vidurį ir ištiesiau rankas į viršų gaudydama sniegą. Zayn juokėsi, nes elgiausi kaip mažas vaikas, tačiau priėjęs mane pakėlė nuo žemės. Leisdamas po truputį žemyn mačiau kaip ant jo veido krito baltos snaigės. Kai po kojomis pajaučiau žemę taip pat pajutau ir jo minkštas lūpas, bet tai buvo trumpas, tačiau pilnas šiltų jausmų bučinys. Mums atsitraukus jis nubraukė man nuo skruosto kelias sruogas ir paėmęs ranką pradėjo kažkur vestis. Mums priėjus ežerą jis mane paleido, o pats ėjo toliau. Priėjęs ežero šlaitą jis atsisuko ir man nusišypsojo.
- Kai buvau mažas čia nuolat ateidavau su Daivid pažaisti. Tai buvo mūsų kampelis, kurį žinojo tik mūsų auklė ir mes, o dabar ir tu.- pasakė jis aš bridau pas jo.
Priėjusi ji nusišypsojau dar labiau, nes vaizdas buvo tiesiog pasakiškas. Vanduo jau buvo užsidengęs nestoru ledo, o ant jo jau puikavosi nemažas sluoksnis sniego. Atsisukau į savo vyrą ir atsidusau.
- Kad ir kaip mums būtų čia smagu ir gera, bet čia šalta.- pasakiau ir jis nusijuokė.
- Eime į vidų tuomet. – pasakė jis ir aš linktelėjau.
Jis paėmė mano ranką ir mes kartu grįžome į rūmus. Įėjus vidun nuo palto nusišluosčiau sniegą, tačiau jaukią atmosferą sugadino garsus verksmas. Nieko nelaukusi pradėjau bėgti jo kryptimi, o mano širdį vis labiau spaudė ir spaudė, nes tai buvo mama. Nubėgusi į pagrindinę menę suklupau ir užsidengiau burną. Ant grindų gulėjo mano tėtis be gyvybės ženklų, jis visas buvo pabalęs, o lūpos nusidažę violetine spalva. Mano skruostais pradėjo riedėti sūrios ašaros, o mane pradėjo kelti kažkas iš už nugaros. Atsistojus su kažkieno pagalba priėjau prie mamos ir pritūpiau, kad galėčiau paliesti tėčio ranką, kuri buvo šalta kaip ledas.
- Aš nieko negalėjau padaryti, jis tiesiog nukrito man prieš akis.- pasakė verkdama mama.
- Mama, prašau neverk. Mums reikia likti stiprioms, o kur Harry?
- Jis sužinojęs sėdo ant vieno iš žirgų ir kažkur išjojo.- pasakė mama ir aš atsisukau į Zayn ir jam linktelėjau, duodama ženklą, kad privalo jį rasti.
YOU ARE READING
Now is the time
FanfictionTai istorija apie tuos laikus, kai merginos buvo priklausomos nuo savo valdovų, tačiau Ana viską pakeis. Ji valdys ne tik visą šalį, bet ir jį - nenugalimąjį Švedijos karalių Zayn Malik