Untitled Part 6

273 13 0
                                    

Atsikėliau nuo didelio žaibavimo lauke. Visada jo bijojau, tad pašokau iš lovos. Pasiėmiau savo chalatą ir vidurį nakties pradėjo bėgti ten, kur mano nuomone saugiausiai. Priėjusi prie durų mane sustabdė keli sargybiniai.

- Noriu susitikti su savo sužadėtiniu.- pareikalavau.

- Princese, jis miega, tokiu metu negalima. Jis liepė nieko neįleisti.- pasakė vienas piktai.

- Ar jums neaišku.. Aš būsima šių namų karalienė! Noriu susitikti su būsimu šių namų karalium.- neišlaikius suspigau.

Jis ruošėsi dar kažką pasakyti, bet duris pravėrė apsimiegojęs princas.

- Kas čia vyksta?- paklausė Zayn.

- Princesė reikalauja pas jus įleisti, bet juk dabar naktis ir jūs miegate.- pasakė vienas iš apsauginių.

- Niekada nedrįsk jos neįleist.- pasakė Zayn ir apsauginis greit įsitiesė.- Ateik, Ana. Kas nors nutiko?

- Aš bijau griaustinio.- pasakiau ir jis sukikenęs mane apsikabino.

- Nėra dėl ko jo bijoti. Aš esu šalia. Einam miegoti.- pasakė jis ir nusivedė mane į savo lovą.

Atsigulus lovoj, o jam šalia pasijaučiau daug saugiau, bet tie garsai man vis tiek nedavė ramybės.

- Atsisuk į mane.- pareiškė jis, o aš taip ir padariau.

Jis mane prisiglaudė prie savęs, pabučiavo mano kaktą ir užsimerkė, aš kartu su juo.

Mano kūnu bėgiojo šiurpuliukai, o jo ranka glostė mano nugarą, kas buvo labai malonu. Net nepajutau, kai panirau į sapnų karalystę su savo princu priešakį.

Atsibudau nuo švelnių prisilietimų. Pramerkiau akis ir pamačiau Zayn, kuris buvo galvą pasirėmęs su ranka, o kita glostė mano veidą, petį, taip privesdamas mano odai pašiurpti.

- Labas rytas.- pasakiau aš ir jis pasilenkęs pabučiavo mane.

- Galėčiau priprasti prie tokio vaizdo rytais.-pasakė jis ir aš sukikenau.

- Mano prince, prašau manęs negėdinti.- pasakiau ir garsiai nusijuokė.

- Princese, jums laikas į savo kambarį, o man į pasitarimų salę, kurioje sužinosiu, kada jūs tapsite mano karaliene.- pasakė jis ir aš net pati nepatikėjau ką padariau.

Prisitraukiau jo veidą prie savęs ir įsisiurbiau į jo putlias lūpas. Jaučiau kaip jis nusišypsojo, tačiau radusi progą išsprukau iš lovos ir nusilenkus priėjau prie durų.

- Viso gero, prince Zayn. Geros jums dienos.- tai pasakius išėjau iš jo kambario, o jis garsiai juokėsi.

Mano veidas tiesiog švytėjo, nes galiu pripažinti, kad aš esu įsimylėjusi iki ausų. Priėjusi savo kambario duris ir jas atidarius pamačiau persigandusias merginas, tačiau, kai pamatė, kad aš čia jos pribėgo ir visos mane apkabino.

- Mes galvojom, kad jus pagrobė, princese. Taip daugiau nedarykit.- pasakė persigandus Rose ir aš nusijuokiau.

- Buvau pas princą ir šiandien sužinosime, kada vyks mūsų vestuvės.- pasakiau ir jos suplojo rankomis.- O dabar padėkite man apsirengti.

Jos ištraukė juodai baltą suknelę ir nusišypsojau, nes ją padovanojo man tėtis. Ją apsirengus prisiminiau visus juos ir tai, kad jie buvo čia atvykę, bet aš tada kovojau su mirties gniaužtais. Nusipurčiau ir susitvarkiau plaukus. Šiandien atrodžiau kaip niekad pasitikinti savimi ir dėl to kaltas Zayn, mūsų rytinis pasišnekėjimas.

- Princese, jus kviečia karalienė Trisha.- pasakė įėjusi nepažystama mergina.

- Gerai, ateinu.- pasakiau ir padėjusi veidrodėlį ant stalelio pakilau nuo kėdės.

Išėjusi iš kambario sekiau merginą. Jai atidarius vienas iš durų ir įleidus mane pamačiau moterį sėdinčią prie palangės ir gurkšnojančią arbatą.

- Kvietėte?- paklausiau mandagiai, o ji mane pamačius linktelėjau.

- Gali eiti Rosalia. Ana, norėjau su tavimi pasikalbėti apie tai, kad tu greitu metu tapsi nauja šių rūmų valdytoja. – pasakė ji ir aš linktelėjau.- Norėjau paklausti, ką žadi daryti su mano šeima, nes tau spręsti ar mums išvykti ar likti čia.

- Labai norėčiau, kad liktumėt jūs ir princo sesės, nes labai susibendravau su merginomis.- pasakiau ir ji man nusišypsojo.

- Taip pat tavo pareiga bus jas ištekinti už vyrų.- pasakiusi tai man ji atsistojo ir priėjo šalia manęs.- Manau išrinksi mano mergaitės gerus, pasiturinčius vyrus, kurie taip pat galės pasitarnauti ir šalies labui.

- Žinoma, jūsų didenybe.- pasakiau ir ji atsiduso.

- Gaila, kad tokia ilgai nebebūsiu. Tapsiu karaliaus ir jo seserų motina. Na, o kalbant apie tave, gal jau pradėjai ruoštis vestuvėms, siūtis suknelę?

- Dar ne, bet manau, kad būtų pats laikas.- pasakiau ir ji linktelėjo.

- Pasiimk kartu Waliyha, nes ji gerai nusimano tokiuose dalykuose. Ši mergaitė turės gerą ateitį.- jai tai pasakius nusišypsojau.- Gerai, nebetrukdysiu tavęs, o aš einu pas Safaa.

Aš nusilenkiau ir išėjau iš jos kambario. Ši moteris man jau nuo seniau labai patiko, bet net nenutuokiau, kad ji galėtų pagalvoti apie jos išvarymą iš rūmų. Tai būtų didelis žingsnis man, bet niekada to nepadaryčiau dėl Zayn.

Eidama koridoriais atsidūriau pagrindinėje menėje, kur vyko mano sutikimas, o čia pat stovi du didžiuliai sostai, kuriame sėdi karalius ir karalienė per įvairius pobūvius. Priėjusi prie vieno iš jo ranka perbraukiau per šilką ir nusišypsojau.

- Ana, nemaniau, kad tave čia sutiksiu.- pasakė Zayn ir greit apsisukau.

Jis buvo su juodais apdarais, kurie išsiuvinėti auksiniais siūlais, taip priduodami daugiau galios.

- Negalvojau, kad taip greit baigsite.- pasakiau ir jis išteisė savo rankas, kad prieičiau prie jo.

Nulipau nuo pakylos ir ėjau lėtais žingsniukais link savo karaliaus. Priėjus jis suėmė mano rankas ir jas spustelėjo.

- Už dviejų dienų tapsiu šios šalies karalius, o tu karalienė, kuri turės mano pavardę.- jam tai pasakius aš nusišypsojau.

- Mano prince, man būtų didžiulė garbė ten sudalyvauti.- pasakiau ir jis nusijuokė.

- Jūs būsite iškilmių viešnia ir sėdėsite mano dešinėje.- pasakė jis ir parodė į sostus.- Taip pat norėčiau jus pamatyti su balta suknele, nes aš dėvėsiu taip pat baltai.

- Turėsiu tai savo atmintį...

Now is the timeWhere stories live. Discover now