2. Rész

128 8 0
                                    

1 évvel később.:

Eltelt az első évem. Még mindig semmi. Se pasi se állás. Az 5ös éretségim legalább megvan. Nincs most már több időm tanulni! Bár... lehet, hogy aznap túl fáradt voltam és csak a képzeletem játszott. Hisz ki az akinek nem jutnak eszébe hülyeségek amiket utánna elhisz!? Tehát most itt állk 18 éves kereken egy év elteltével az az 2017. 07. 02. Nem tudom, hogy most merre és mit. Szüleim még mindig Amerikában. Majd augusztusban jönnek és valamikor szeptemberben mennek vissza. Megcsörrent a telefonom. Az idióta kínai buzis barátnőm volt. A telefonba végig bőgte mondandóját. De ezek végre öröm könnyek voltak és nen az, hogy rajott arra a szőrnyű igazságra hogy a Biasa nem lesz a ferje de még csak a haverja se. Most azt közölte könnyek között hogy az éretségin ő is 5ösre végzett ezért elmehet Koreába. Ennek úgy őszintén örültem. Legalább nem kell elviselnem az állandó nyavajvását így eggyütt tudtam vele örülni. Majd végre letette.

Másnap reggel:

Gőzöm nen volt, hogy milyen állást szeretnék....úgyhogy jelentkeztem mindenhova ahova elég az éretségi pl Meki, Burger King es hasonlók. Úgy voltan vele hogy oda mindig kell ember. Persze amilyen kis szerencsés voltam így pont nen kellett sehova ember... ez pöppet felhúzott ezért inkább lehívatm Maját a legjbb barátnőm kicsit vásárolni, sétálni, meg csak dumálni. Ő jobban képbe van hogy mikor, kivel mi történik. Reméltem, hogy eltereli a figyelmem gondolataimról, de ez nem jött össze. Ahogy találkoztunk nekem esett:
'- Figyu! Tudom hogy valami bugi van veled! 1 éve nem úgy nevetsz mint előtte, kevesebbet beszélsz, többet tanulsz és ami a legjobban kiakaszt, hogy alig vagy VELEM és a többi "BARÁTODDAL"!! Most mond el, mi van veled mert ez így senkinek nem bejövős!
- Maja! Nyugi! Nem akartam és még mindig nem akarom elmondani, mert nagyon fura és lehet, hogy nem is igaz csak fáradt voltam es hamarabb álmodtam, mint aludtam!
- Engen ez nem hat meg! Elmondod vagy itt hagylak!
- Jó...gyere üljünk le valahol -ragadtam meg csuklóját és húztam az elsö padig majd leültettem.
- Várom!?
- Tehát...'

No More Dream /szünetel/Where stories live. Discover now