10. Rész

27 2 0
                                    

Nem is tudom, hogy igazán miért is sírtam, de talán azért mert boldog voltam, de talán a hang miatt. Nem tudok még mindig semmit. Talán épp ez a célja. Az őrületbe kergetni. Nem tudtam Maja kérdésére összeszedni egy elfogadható választ. Csak nyögdécseltem az értelmetlen szavakat mire végül kinyögtem, hogy ki kell mennem Koreába. Ugyanis a világ legjobb pasija... ott él. Elmeséltem mindent, persze nem azzal kezdtem, hogy a nagy "Ő" egy koreai nagy csillag. Akit persze Eszter tuti ismer. Mivel V korábban említette, hogy szeretné, hogy is megismerjem a többieket és ő és a többiek is szeretnék megismerni Esztert, így semmi nem tartott vissza, hogy fel ne hívjuk a csajost.

'-Hát helóóó Girl!- üvöltöttem bele a telefonba

- Ömm..... Helo?

-Oké, akkor hol is kezdjem?

-Bárhol, csak meg is értsem.

-Jó aaaa BTS nem ellenkezne ha meglátogatnád őket.- feleltem boldogan.

-Okkééé nem tudom mit szívtál, de akadj le a szerről, de nagyon gyorsan!- teremtett le

-Mii? Neem én jól vagyok, de tényleg! Megismerkedtem TaeHyung-al!

-Igeen? Mesélnél róla?

-A BTS tagja, teljes neve: Kim TaeHyung, 21 éves, 1995. december 30-án szüetett, 1,80m körübelül....../stb/

-Most ezt vagy elhiszem, vagy nem! Azt hiszem nemmel voksolok.

-Ne már Eszter! Sőt! Tudod mit? Akkor ne hidd el! Szia!'-majd kinyomtam mielőtt válaszolhatott volna. 

'Tsss..'-ez a csitítás riasztóként feszítette a fejem.Két kezem fülemre szorítva ráztam nemlegesen a fejem. Persze Maja hülyének nézett, de mégis komolyan vett és szólt a szüleinek, hogy mi van és arra jutottak, hogy áthívják V-t.

Én már a földön fetrengtem a szemem bevörösödött, a nyálam folyt, nem mellesleg a hajam rosszabb volt, mint valami széna kazal. V ilyen állapotomban is szeretett, mellém állt és segített. Akármilyen rémes látványt nyújtottam. Ő odajött és a tőle távolabb eső csuklóm határozottan, de mégse durván vagy erősen, a talajra kényszerítette. Ezzel azt eredményezte, hogy levettem kezem a fülemről. Egy hirtelen mozdulattal fölém kerekedett és éppen, hogy a térdem fölé ölt, ezzel elérte hogy lábbal se rúgkapáltam, hanem csak a törzsem vonaglott. Szép óvatosan nyúlt a másik csuklómért, amivel ugyan azt csinálta mint a bal oldalival. Teljesen a földre szorított. Rá néztem, bele a szemébe, majd szép lassan elvesztem a sötétségben, még éreztem ahogy felültet és átölel, még hallottam az egyre halkuló csitítást.

A következő emlékem az volt, hogy az ágyban fekszek Hozzá bújva, szoros ölelésében ébredve. Bőven húzta a lóbőrt. Hallottam a horkolás szerű levegő vételét és szíve dobbanásának ritmusát. Évekig el lettem volna így, de a természet megkövetelte, hogy ennek itt s most vessünk véget, ugyanis pisilnem kellett. Megpróbáltam, úgy, hogy ne keljen fel, de ez nem jött össze. Közöltem vele, hogy minden rendben csak pisilnem kel. Picit húzta a száját, ami álom szexin hatott a gyér hajnali fényekben a kócos hajával az álmosságtól összehúzódott szemével. Akaratlanul, de elmosolyodtam majd kiléptem a szobából és elmentem a mosdóba. Elvégezve dolgom, gondoltam megmosom az arcom is, ugyanis még mindig elég nyúzott voltam. Megmostam majd újra a tükörbe nézve ellenőriztem változott-e valami. 

A tükörben egy teljesen hibátlan bőrű én nézett vissza. Nem kicsit beparáztam. Az én arcom vizes volt, de a tükörképemé nem. Pislogtam, de a tükörképem még mindig mozdulatlan. felemelem az egyik kezem, mire a tükörképem felemeli a másik kezét.

No More Dream /szünetel/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin