OmO itt vagyook *-*
Nahh de nem sokáig... csak itt hagyok egy részt ami szinten dög unalom, de azert remelem tetszeni fog ;)Nem tudtam valaszolni. Most ismertem meg. Most jött ide! Minek akar maris elmenni?
-Várj! Elfelejtettem mondani valamit... vagyis... nem akartam elmondani csak Koreában. Nem akartam, hogy csak azért gyere velem, de en egy enekes vagyok. Egy tag a BTS-ből.
-A miből? -neztem rá nagy kerek szemekkel.
-A Bangtan Boysból.
-Ohhké...
-Ismered?
-Nem éppen, de barátnőm belétek van buzulva.
-Te nem?
-Ne haragudj, de képről csudák vagytok! Ha tudnak a fanok, hogy élőbe mennyire másak vagytok tuti elolvadnának, de annyira, hogy felkéne őket törölni.
-Hehe
-Az az igazság, hogy szivesen elmennék veled, de nem tudok Koreaiul.
-Majd megtanulod!
-amúgy... nem heten vagytok?
-De.
-Csak, mert akkor... ők tudnak rólam?
-Persze. Szívesen megismernének.
-Hmm... én benne lennék, de szüleimnek szólnom kéne és Majáeknak, nahh... meh Eszternek.
-Majáek? Eszter?
-Eszter aki nagy rajongótok, Maja meg a világ legjobb barátnője.
-Esztert elhozhatnád bemutatni. Szivesen beszélnek egy magyar fannal és a többiek is. Majárol meg meselhetnél.
-Hát... hol is kezdjem?... Maját már kicsinek is ismertem. Egy suliba jártunk és egy osztályba kerültünk. Mindig minden ellenére legjobb barátnők voltunk eddig es remelem utánna is. Mivel szüleim és báttyám nem Magyarországon él ezétt egyedül voltam 16 eves koromtól ezert voltam nagyon sokat Majaval es a családjával. Az utóbbi 1 évben nálluk laktam. A szülei és a nővérei is nagyon kedvesek és szimpik nahh meg a kutyája Rocky ő is egy zabbanat.
-Kutya? -kiált fel meglepetten
-Igen
-Azook cukiik mindegy milyen fajta kics vagy nagy de cuki
-hehehe
-Nahh en szerintem lassan megyek a srácok aggódni fognak
-Rendben. En is megyek.
-Elkísérhetlek?
-Ha szeretnél?!
Elindultunk és egész úton csendbe ballagtunk VOLNA! Ugyanis valami csak úgy a semmiből a fülembe sikította: 'LEJÁRT AZ IDŐD!!' Rögtön a fülemhez kaptam.A következő rész szerintem mara varható ugyanis az egy rövid rész.
Köszi hogy velem tartasz 😘😘😘😘
YOU ARE READING
No More Dream /szünetel/
FanfictionEbben a történetben egy olyan lányról fogtok tudni olvasni kinek az élete 1 éjszaka alatt megváltozott. A lány egy hanggal beszélget. Ez a hang hogy csak a fejében van vagy egy tényleges lény/személy ő maga sem tudja. (Köszönöm az ihletet barátnőmne...