Part-9

9.3K 1.1K 41
                                    

YiXing သူ႔ပုခံုးေပၚမွာ နားေနတဲ့ ဇီးကြက္တစ္ေကာင္ရဲ႕ ေျခေထာက္မွာခ်ည္ထားတဲ့စာကို ျဖဳတ္ေနတုန္း Luhan ေရာက္လာျပန္တယ္

"ဆရာ့ဆီကလား GeGe"

YiXing ဘာစကားမွျပန္မဆိုပဲ စာကိုစိတ္ဝင္တစားဖတ္ေနေတာ့ Luhan ျငိမ္ေနလိုက္သည္ .. သူ စာထဲမွာပါတဲ့ အေျကာင္းအရာတစ္ခ်ိဳ႕ေျကာင့္ သက္ျပင္းေမာတစ္ခုခ်မိလိုက္ေတာ့ Luhan က အားငယ္စြာေမာ့ျကည့္လို႔ေနတယ္

"ေကာင္းတာလား ဆိုးတာလား GeGe"

YiXing ျပံဳးျပီး အသာေခါင္းခါျပလိုက္တယ္.. တစ္ခ်ိဳ႕တစ္ခ်ိဳ႕ေသာအေျကာင္းအရာေတြက ငယ္ေသးတဲ့ Luhan အတြက္ေတာ့ ျကီးမားတဲ့ထိုးနွက္ခ်က္တစ္ခု ျဖစ္ေနတာမို႔ သူ မေျပာျပဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္

"မေကာင္းတာေတာ့မဟုတ္ပါဘူး လျပည့္ေက်ာ္ရင္ Ge တို႔ နိုင္ငံျပန္ရမွာ သိတယ္မို႔လား"

"သိတယ္ေလ GeGe ရဲ႕ ဟင့္ BaekHyun မင္းသားနဲ႔ မခြဲခ်င္ေသးတာကို"

YiXing ျပံဳးျပီးသာျကည့္ေနလိုက္သည္ Luhan က BaekHyun ကို သိပ္ သံေယာဇဥ္ျဖစ္ေနရွာတာကိုး..

"Ge တို႔လုပ္ရမယ့္အလုပ္က Geတို႔ ခ်င္နိုင္ငံကို အေယာင္ျပျပန္ျပီး ဂ်ိဳဆြန္းမွာ ပုန္းကြယ္ျပီး ဆက္ေနရမွာ"

"ေကာင္းတာေပါ့ ဒီလိုဆို က်ေနာ္ BaekHyun မင္းသားငယ္ကို ေန႔တိုင္းလာေခ်ာင္းလို႔ရျပီ"

လက္ခုပ္လက္ဝါးတီးျပီး အေပ်ာ္ျကီးေပ်ာ္ေနတဲ့ Luhan ကိုျကည့္ရင္း YiXing ေခါင္းတခါခါနွင့္.. ဒီတိုင္းသာဆို သူ ဒီဟာေလးကို လိုက္ထိန္းရတာနဲ႔တင္ လိုရင္းေရာက္ေတာ့မွာကို မဟုတ္ဘူး~

ရုတ္တရက္ Luhan လမင္းျကီးကို ခပ္ေတြေတြေငးျကည့္ေနရင္း

"မနက္ျဖန္ဆို လျပည့္ျပီ ~"

YiXing ခပ္ေဆြးေဆြးေျပာလာတဲ့ Luhan ရဲ႕ ပုခံုးကို တစ္ခ်က္ပုပ္ျပီး အားေပးလိုက္တယ္..

YiXing သူ သိေနသည္ ... အဲ့ဒီအခ်ိန္တုန္းက သူ႔ ခ်စ္သူ စစ္ပြဲမွာ က်သြားတဲ့အခ်ိန္တုန္းက သူ ကိုယ့္ကိုယ္ကို စေတးဖို႔အထိ လုပ္ခဲ့ဖူးတာ ဆရာက အခ်ိန္မွီတားျပီး Luhan ကို ေစာင့္ေရွာက္ျပီး ကူညီဖို႔ မွာလိုက္တဲ့အခ်ိန္ .. သူ႔ ကို ဆရာက Luhan ရဲ႕ အသက္အႏၲာရာယ္နဲ႔ဆိုင္တဲ့ ကိစၥတစ္ခ်ိဳ႕ေျပာျပခဲ့တာကို Luhan ျကားသြားခဲ့တယ္မို႔လား.. ဒါေျကာင့္ Luhan စိုးရိမ္ေနတာေတြ ကို Ge သိတယ္ ..

The Light Of EgoWhere stories live. Discover now