Special Part-2

7.9K 892 46
                                    

"ဟို က်ေနာ္မ်ိဳး ဒါျကီးေတြ ဝတ္လို႔ မျဖစ္ေလာက္ဘူးထင္တယ္"

Tao တစ္ေယာက္ ကိုယ္ေတာ္ေလး Luhan ယူလာခဲ့ေပးေသာ ဝတ္စံုကိုကိုင္ကာ မဝံ့မရဲနွင့္ ေမးျမန္းမိေသာ္လည္း BaekHyun နွင့္ Luhan မွာေတာ့ ဂရုမစိုက္စြာပဲ Tao ၏ အိတ္ထဲမွ ပစၥည္းမ်ားကို စိတ္တိုင္းက်ေမႊေနေလသည္..

"ဟို ကိုယ္ေတာ္ေလး Luhan နဲ႔ BaekHyun မင္းသား .. က်ေနာ္မ်ိဳးကိုလဲ အဖတ္လုပ္ျကပါဦး"

Tao ၏ ငိုသံစြက္ေနသည့္ အသံကိုျကားေတာ့မွ BaekHyun နွင့္ Luhan တို႔နွစ္ေယာက္ Tao ရွိရာအရပ္ဆီသို႔ လွည့္ျကည့္ျဖစ္ျကသည္..

"ဟို က်ေနာ္မ်ိဳးကို ရုပ္ဖ်က္ေစခ်င္တယ္ဆိုလဲ တျခားပံုစံလုပ္ခိုင္းပါလား ဒီရွန္႔ကုန္းဝတ္စံုျကီးကေတာ့ နည္းနည္း.."

Tao မ်က္နွာေလးရႈံ႕မဲ့ကာ ေခါင္းတကုတ္ကုတ္ဆိုရွာေတာ့ Luhan ျပဴးျပဴးေလးျကည့္ကာ

"အယ္ပီကလဲ ဝတ္မျကည့္ေသးပဲနဲ႔ ဝတ္ျကည့္ပါဦး အယ္ပီနဲ႔ သင့္ေတာ္မွာပါ"

Tao မဝတ္နိုင္ဘူးဟူ၍ ေခါင္းတြင္တြင္ခါေလေတာ့ ေလးေလးနက္နက္ေတြးေတာေနပံုရသည့္ BaekHyun မ်က္ခံုးေလးပင့္ကာ ေမးခြန္းထုတ္လာေလသည္ ..

"ေမာင္မင္း ကိုယ္ခံပညာတက္သလား အယ္ပီ"

Tao လွ်င္ျမန္စြာ ေခါင္းျငိမ့္ျပေလသည္

"အဲ့ဒါဆိုလဲ ကိုယ္ရံေတာ္ ဝတ္စံုေတာင္းေပးမယ္"

BaekHyun စကားေျကာင့္ Tao စိတ္ေအးလက္ေအးျဖစ္သြားကာ ေလပူမ်ားမႈတ္ထုတ္ေနမိသည္ ..

"ဒါနဲ႔ အယ္ပီ ဒါေလးက ေမႊးလိုက္တာ ဘာေလးလဲ"

Tao BaekHyun ကိုင္ထားေသာ ဗူးေလးကိုျကည့္ကာ ျပံဳးလိုက္မိသည္ ..

"ဒါေလးက ဒီလို မင္းသားရဲ႕ လာ က်ေနာ္လုပ္ေပးမယ္"

Tao BaekHyun လက္ထဲမွ ဗူးေလးကိုယူကာ မ်က္နွာအနွံ႔လိမ္းေပးေနေလေတာ့ မ်က္စိေလးမွိတ္ကာ ျငိမ္ခံေနသည့္ မင္းသားေျကာင့္ ရယ္ခ်င္ေနမိသည္ ..

"ဒါက ေနေလာင္ဒဏ္ကာကြယ္ေပးတယ္"

BaekHyun မွာေတာ့ Tao ၏ စကားတို႔ နားထဲမဝင္ပဲ ေမႊးသြားေသာ သူ႔ပါးျပင္အား Luhan ကို အတင္းေမႊးခိုင္းေနေလ၏ ..

The Light Of EgoWhere stories live. Discover now