Part-13

8.8K 1K 21
                                    

YiXing စာျကည့္ေဆာင္မွာ စာရြက္လိပ္မ်ားနွင့္ အလုပ္ရႈပ္ေနခ်ိန္ ေဘးနားမွ Luhan ကရိသဲ့သဲ့နွင့္ ေဝ့လည္ေဝ့လည္ လုပ္ေနသည္

"Luhan~ Ge ကို ေျပာစရာရွိလို႔လား"

ထိုအခါမွ Luhan YiXing ေဘးနား မ်က္နွာငယ္ေလးနဲ႔ ဝင္ထိုင္ကာ ..

"GeGe ~ Luhan တို႔ဆရာ အဆင္ေျပရဲ႕လားဟင္ သူ အကိုေတာ္ YongWu ဆီမွာ အသတ္ေတာ့မခံရေလာက္ပါဘူးေနာ္"

စိတ္နာျခင္းဆိုတာ ဘာမွန္းမသိေလာက္ေအာင္ကို ျဖဴစင္လြန္းေနတာလား Luhan ရယ္~ ခမည္းေတာ္ မယ္ေတာ္ပါမခ်န္ အိမ္ေရွ႕စံကိုပါ သတ္ပစ္ခဲ့တဲ့ သူကို အကိုေတာ္လို႔ ေခၚနိုင္တုန္းပဲလား .. ဒါေျကာင့္လဲ ဆရာက မွာျကားခဲ့တာ Luhan ဟာသိပ္နုနယ္တာ .. အသက္အႏၲာရာယ္ ခဏခဏျကေရာက္တတ္ေလာက္ေအာင္ကို ျဖဴစင္လြန္းတာမို႔ .. သူ႔ျကင္ယာေတာ္မေတြ႔မျခင္း သူ႔ ကို ေစာင့္ေရွာက္ဖို႔ မွာျကားခဲ့တာ..

"ဆရာအသက္ရွင္လ်က္ရွိဦးမွာပါ Luhan ရဲ႕"

အခုမွ စိတ္ေအးသြာဟန္ လုပ္ျပေနတဲ့ Luhan ေျကာင့္ YiXing မွာ သက္ျပင္းခပ္ဖြဖြခ်လို႔ရယ္သာ ..

ဒါေပမယ့္ ရုတ္တရက္ေရာက္ခ်လာတဲ့ ဇီးကြက္ေျကာင့္YiXing စိတ္ထဲေတာ္ေတာ္ျကီးကို ေလးသြားသလို Luhan သည္လဲ ထိတ္လန္႔သည့္ဟန္ပန္ျဖစ္ေနသည္

ဒီဇီးကြက္ဟာ .. သူ႔ဆရာေမြးျမဴထားျခင္းသာ အေရးျကီးမွသာ ေရာက္လာခဲ့တာ .. အရင္တစ္ခါေရာက္လာတုန္းက ပုန္ကန္မႈေျကာင့္ ခ်င္နိုင္ငံကို ျပန္မလာေစရန္ အသိေပးသည့္စာ .. ဒါဆို အခုတစ္ခါကေရာ ..

ငယ္ငယ္ကတည္းကစလို႔ အစစအရာရာ သင္ျကားျပသေပးတဲ့ ဆရာမွာ တပည့္ဟူ၍ YiXing နွင့္ Luhan သာ ရွိေလသည္ YongWu မင္းသား မဆိုထားဘိ အိမ္ေရွ႕စံေတာင္ တပည့္အျဖစ္ လက္သင့္မခံပဲ YiXing နွင့္ Luhan ကိုသာ တပည့္အျဖစ္လက္ခံသည့္ ဆရာကို YongWu မင္းသားဟာ ဘယ္ေတာ့မွ မေက်နပ္ ..

ထိုေျကာင့္ ယခုအေျခေနသည္ သူတို႔ခန္႔မွန္းမိလိုက္တဲ့ အေျခေနဆိုးတစ္ရက္ျဖစ္မလာေစရန္ ဆုေတာင္းျပီး ဇီးကြက္ရဲ႕ေျခေထာက္မွွာ ခ်ည္ထားတဲ့ စာရြက္လိပ္ကို ဖြင့္ဖတ္မိေတာ့ ထိတ္လန္႔စြာနွင့္ YiXing စားပြဲခံုကိုအသာ ဆုပ္ကိုင္မိသည္ ..

The Light Of EgoDove le storie prendono vita. Scoprilo ora