*4*

707 45 5
                                    

Uběhlo sedm dní,Jenn se ke mě přestěhovala,mě se stále ději divné věci,a kriminalita v Gothamu výrazně stoupla,protože lidi,jako muž co ubližoval Jenn,jsou stále na svobodě.Chtělo by to nějakého ochránce,někoho kdo Gotham ochrání i před tím největším zlem.On tu byl,jenže po incidentu s tím klaunem s velkým nánosem makeupu se schovává,a nebo je mrtvý,nikdo neví.

Jen víme,že ten muž v netopýřím obleku tu vážně chybí.

Právě bylo něco okolo se šesté ráno a já seděla na střeše baráku,chodila jsem sem vždy,když jsem potřebovala přemýšlet.

Slezla jsem zpět do bytu.Po zdi.Skočila jsem dovnitř otevřeným oknem,které jsem předtím nechala otevřené.Šla jsem rovnou do postele a snažila se usnout,jenže moje myšlenky tomu bránily.

Celý ten týden jsem pomáhala,pomáhala jsem lidem jen tak na ulici.Nebo největší akce,pro mě byla,když jsem zachránila jednoho muže, který asi nechtěl být zachráněn,strhla jsem ho totiž z okraje střechy jednoho vysokého baráku,ze kterého chtěl skočit.

Jediný problém byl,že mě přitom mohl kdokoli vidět.

Když si hraju na hrdinu,tak bych měla mít aspoň kostým.

Vzdala jsem spánek,vytáhla jsem si ze skříně kožené kalhoty,které byly přišité k též koženému triku.Tričko mělo krátký rukáv,takže jsem to ještě doplnila opět koženou bundou s kapsama,do kterých jsem dala male nože.Bundu jsem zapla až ke krku.Všechno to bylo úplé.

Ještě tomu,ale něco chybělo,něco čím bych si zakryla obličej,nebo aspoň oči.

Po pár minutách přemýšlení,jsem zvolila masku,která byla spojena s uši,takže to docela odpovídalo mé situaci.

Přestrojena za kočku,jsem vyrazila zachraňovat životy

Tohle byla poslední kapitola,další vyjde za týden a něco,jelikož zítra odlitam :).Snad se líbila,byla taková oddechova, ale nebojte to napětí teprve přijde.
Jade)

CatwomanKde žijí příběhy. Začni objevovat