Batman seskočil dolů na plošinu,Selinu sice zajímalo kde se tu vzal,jenže na otázky nebyl čas.Šéfovi poskoky Temný rytíř natolik rozrušil,že se do Seliny ihned pustily.Batman ji šel na pomoc,Selina uhýbala každé ráně,když byl útočník dostatečně hotový její pěst se setkala s jeho obličejem on padl v nevědomí na zem,občas využila svých nožů ,které nosila po kapsách.
Když už všichni poskoci leželi v bezvědomí na zemi,začaly se ozývat výstřely ze zbraně.Selina se koukla smerěm odkud slyšela rány a uviděla dalších pět mužů jak stojí na střeše,ze které před chvíli seskočil Batman.Těch poskoků bylo nějak moc,pak to Selině došlo.
To nejsou šéfovi poskoci.
"Dělej!"Zakřičel na ni Batman,Sel dál nepřemýšlela a běžela k němu,on mezitím seskočil směrem dolu.Catwoman shlédla dolů z římsy a zarazila se.
Copak neví, že kočky nelítají?
Jelikož se nepřátelé přibližovaly,skočila dolů kde stál Batmobil,poznala ten stroj z novin.
"Matka říkala,že nemám lézt cizím mužům do auta."Řekla Selina,jakmile oba nastoupili.
"Tohle není auto."Utrousil Batman.
"Tak zas někdy."Řekla na rozloučenou Selina,když zastavili v jedné uličce."Není zač."Catwoman se zastavila,a otočila se na něj."Já bych to zvládla,věř mi."Usmála se drze."To nebyli rváči z ulice,ale vycvičení zabijáci,aby chránili-"Odmlčel se.'Jméno' toho psychopata, je pro něj těžké vyslovit,hlavně potom,co ho o všechno připravil.
"Aby chranili Jokera."Vydechl.
"Ten je přeci v Arkhamu,ne?"Zeptala se Selina,a lehce ji zamrazilo při myšlence,že ten psychopatický klaun opět chodí po Gothamu.
"Jedna žena,teď už stejně šílená,ho odtamtud dostala."
"Jaká žena?"
"Harley Quinn."
"A to je kdo?"Zeptala se."Harleen Quinzel,bývalá psychiatrička.Joker k ní chodil na terapie,ve zkratce,ona se zamilovala a zbláznila zároveň."
"Panebože."Hlesla."A co já mám s tím společného?"
"Slyšel jsem o tobě,a vím čeho jsi schopna,a byl bych rád,kdyby jsi mi pomohla ho dostat tam,kam patří."Odpověděl a poté dodal."Selino...."Catwoman skameněla.Je v háji,ale jakto,že ví,kdo se schovává pod tou kočičí maskou?
"J-jak víš kdo jsem?"Netrpělivě čekala na odpověď."Zapomněla jsi na své otisky,na Wayneově safeu."
"Tak,ty jsi ten Wayneův dobrý přítel."
"Nevím jestli jsem zrovna já dobrý pomocník,zvlášť na dopadení toho psychopata."Znervoznila Selina."Věř mi,jsi moje jediná naděje.Potřebuju tě."
Tyto slova se hezky poslouchala,ale jediné nepochopila."Už jednou jsi ho tam dostal,a sám. Tak proč myslíš,že by jsi to nezvládl zase?"
"Tentokrát má sebou svou šílenou přítelkyni,a dalších sto poskoků za zády."A pak jí to došlo, má další problém.Šéfa.
"Sakra."zašeptala."Jeden z těch poskoků ví kdo jsem.Může mě klidně nahlásit policii."A pak dostala nápad."Uděláme dohodu."Řekla směrem k němu.
"Když ti pomůžu ti chytit Jokera,pomůžeš mi zabít toho poskoka?"
Už se pomalu bližíme k části příběhu,kde se objeví Joker i Harley, a taky se blizime ke konci:).
ČTEŠ
Catwoman
FanfictionSelina-krásná,milá, nevinná.To vše byla,dokud nezjistila, že její šéf okrádá lidi v Gothamu,včetně jí.Když mu to vmete do obličeje,povolá 'své lidi' a nechá Selinu zabít.Jenže Selina pád ze střechy baráku-jak ji chtěl zabit,přežije.Spadne mezi kočky...