Nasedla jsem do taxíku a řekla řidiči ať sleduje auto ve kterém jede ten muž.Trvalo něco přes deset minut,než jsme dojeli na místo určené.
Dojeli jsem před hotel,jehož světla osvětlovala půlku Gothamu,chvíli jsem ještě seděla v taxíku a čekala co on udělá. Vystoupil z auta,které si od něj převzal zaměstnanec hotelu.
"Díky."Řekla jsem řídiči a dala mu deset dolarů,o které si řekl.Vystoupila jsem a šla hledat zadní vchod hotelu,abych se tam nějak dostala.Zadní vchod jsem úspěšně našla,dveře jsem vykopla nohou,následně jsem si upravila svou uniformu a vstoupila do skladu.
"Hej co tu děláš?"
Ozvalo se za mými zády,otočila jsem se a přešla k muži,který mě okřikl.
"J-já,no víte....Kašlu na to."Řekla jsem si spíš pro sebe a dala mu ránu pěstí do obličeje,po které se v bezvědomí sesunul na zem.
Otevřela jsem dveře skladu a ocitla se přímo v hotelu.Konkrétně poblíž recepce.
Uviděla jsem tam jeho,svůj cíl.Něco řešil s recepční,budu hádat,že si objednává pokoj.
Nic jsem neslyšela,tak jsem se nepatrně přiblížila.
Přešla jsem k výtahu od kterého jsem už slyšela dobře.A bylo mi to k ničemu,už jsem jen viděla jak mu podává klíče a přeje příjemný pobyt.
Štěstí se na mě obrátilo,když okolo mě prošel a mířil si to po schodech.Uviděla jsem na jeho klíčích uviděla kulatou klíčenku s číslem a písmenem-3C.
Už se mi ztratil z očí.Po mé pravici jsem si všimla jak zaměstnanec hotelu nastupuje do výtahu se stolem plným jídla a nějakého drahého pití.
Rychle jsem k němu nastoupila.
Po půl minutě jsme dojeli do určitého patra,ve kterém chtěl vystoupit,já ho zastavila."Počkejte,máte tu něco."Řekla jsem a ukázala na jeho rameno,jakmile se na tu stranu otočil tak odemě schytal pěstí,jenže on se stále udržel na nohou,tak jsem hi vzala těsně nad zátylkem a s jeho hlavou jsem třískla o dveře výtahu,následně spadl do výtahu.
Byla tu tma a nikdo tu nebyl,tudíž dobře pro mě.
Upravila jsem si šaty,které se mi tím 'bojem' zmačkaly.
Vyjela jsem se stolem z výtahu a ocitla jsem se před pokoji 3A,3B,3C.
Ušklíbla jsem se a zaklepala na dveře,zaměstnance jsem nechala ležet ve výtahu,který se zavřel,tudíž mám jen malou chvilku na vyřízení pak se na mě přijde.
Napadlo mě dveře u pokoje 3C vykopnout,ale zaklepat mi přišlo jako lepší nápad,tak se i stalo.
Ihned mi otevřel,měla jsem sklopený zrak,aby mě nepoznal,ihned mě pustil dovnitř.
"Přejete si něco k pití,nebo rovnou schodit ze střechy?"Otočila jsem se na něj,on mi věnoval nechápavý pohled.Jakmile mě,ale uviděl jeho pohled byl plný překvapení a...strachu?
Jen jsem se usmála.Následně jsem ho kopla podpatkem do hrudě, díky čemuž spadl na otevřený balkón,já k němu přišla a vzala ho za sako,čímž se postavil.
"Jak-jak-"
"Jaktože jsem přežila ten pád z budovy na kterou jsi mě dotáhl?"Přerušila jsem ho.
"....taky by mě zajímalo.A taky by mě zajímalo,jestli takový štěstí budeš mít i ty."Mrkla jsem na něj a schodila ho přes balkon,on se však chytil žebřinek.
"Kde je?!"
"Kdo?"Řekl s třesoucímse hlasem.
"Ten hajzl co tobě a tomu druhýmu řekl ať mě přinesete!"Lehce jsem zařvala.
"N-nevim kde je teď,a-ale někdy teď bude na tom Gothamském plese."Zakoktal.
"Aspoň k něčemu jsi mi byl."Usmála jsem se.
Šlápla jsem mu tedy na prsty on kvůli tomu spadl na auto,které ihned začalo houkat.Dřív,než by to přilákalo lidi jsem skočila na zábradlí a jelikož hotel nebyl nějak extra vysoký po pár vteřinách lezení po zdi jsem se ocitla na střeše po které jsem šla směrem domu.
Můj další cíl,byl jasný.
ČTEŠ
Catwoman
FanfictionSelina-krásná,milá, nevinná.To vše byla,dokud nezjistila, že její šéf okrádá lidi v Gothamu,včetně jí.Když mu to vmete do obličeje,povolá 'své lidi' a nechá Selinu zabít.Jenže Selina pád ze střechy baráku-jak ji chtěl zabit,přežije.Spadne mezi kočky...