Uběhly tři dny a bylo to tu-Gothamský ples.Stála jsem před zrcadlem dolaďovala poslední detaily.Na sobě jsem měla hnědé šaty s lehkým rukávem,make-up nebyl nic extra,bylo to to co nosím každý den,plus rudá rtěnka.Vlasy jsem si sepla do drdolu a do vlasů dala čelenku s ušima a ještě jsem to doladila škraboškou.
Tak stejná,přitom tak jiná.
Řekla jsem si v duchu,nerada si to vůbec přiznávám,ale mám pocit,že má 'smrt' bylo to nejlepší co se mi mohlo stát.Ještě chvíli jsem se na sebe dívala do zrcadla a přemýšlela,čím to mám ještě doladit.
Pak můj pohled spadl na perly od Bruce Wayna.Usmála jsem se sama pro sebe a perly si připnula okolo krku,byl čas vyrazit.
---
Dostat se dovnitř pro mě nebyl vůbec problém.Jen jsem využila,když člověk co má na starosti kontrolování lístků a prostě jsem proklouzla dovnitř.Chvíli jsem se rozhlížela a hledala jeho-svého,už dlouho bývalého,šéfa.
Všichni tu spolu elegantně tančily,já ne,protože jsem neměla s kým.
Prostě jsem se nenápadně procházela a přitom se rozhlížela.Pak mě k tanci vyzval jeden postarší muž,který si nejspíš myslí,že spolu potom odejdeme.
Po této myšlence mi přejel mráz po zádech.
Neustále mi říkal nějaké informace o tom plesu,já mu věnovala jen jemný úsměv a stále jsem se rozhlížela a hledala šéfa.
"Můžu vás vystřídat?"Poklepal někdo tomu dědovi na rameno,jakmile jsem uviděla o koho se jedná, mé srdce vynechalo jeden úder.
Předemnou stál v celé své kráse samotný Bruce Wayne.Nevím co dělat,mám utéct?Co když tady na mě i s policií čekaly,kvůli těm perlám?
Nervózně polknu.Ani se nenaděju a jeho ruka se ocitne na mém pasu,má ruka je na jeho ramenu a druhá je propletena s tou jeho.
"Nejste moc šťastná,že mě vidíte."Konstatoval.
Ladně jsem se pohybovala a nechala se od něj vést."Měl jste přeci být upoutaný doma.""Potřeboval jsem na čerstvý vzduch."Usmál se,mě však zajímalo jen jedno....
"Proč jste nezavolal policii?"
"Můj přítel takové věci řeší."Usmál se.Ano,to mě moc neuklidnilo, navíc mě rozptyluje jak neustále kouká na mé vycpané uši.
"S tím kostýmem,jste tady jaksi.... Vymňoukla."Zavtipkoval.
"Každý na vás kouká."Dodal.
"A vy myslíte,že mě zajimá,když na mě kouká někdo z nich?"Zeptala jsem se.On neodpovídal,jen se usmál a já se stále nechala unášet pod jeho pohyby.
"No,musím uznat,že mé perly vám sluší víc,než u mě v safeu.Bohužel vám je nemůžu nechat."Rozepl mi perly,já ho chytla za oblek a koukla se mu do očí.
"Vím o co vám jde.Znám ženy jako vy."Ušklíbl se.
"Nemyslím si,že znáte ženy jako mě."Usmála jsem se a v hlavě dostala šílený nápad. Překonala jsem tu malou hranici mezi námi a políbila ho,zprudka.
Odstrčila jsem ho od sebe a dala se na odchod a perly jsem opět vzala s sebou.
Když jsem vešla před budovu,uviděla jsem ho-Šéfa.
Lehce jsem se schovala za roh.Zatím se bavil s nějakými muži a opíral se o své auto-vím,že je jeho,často s nim jezdil do práce.
Jenže já neměla odvoz,po chvíli se mi v hlavě zrodil ďábelský a hlavně nebezpečný nápad,přešla jsem za jedním mužem,který stál u vchodu a rozdával těm snobům kličky od jejich aut.
"Promiňte,já nemám lístek,ale s manželem jsem dohodnutá,že on si pak vezme taxi."
"A jméno manžela?"
"Bruce Wayne."
ČTEŠ
Catwoman
FanfictionSelina-krásná,milá, nevinná.To vše byla,dokud nezjistila, že její šéf okrádá lidi v Gothamu,včetně jí.Když mu to vmete do obličeje,povolá 'své lidi' a nechá Selinu zabít.Jenže Selina pád ze střechy baráku-jak ji chtěl zabit,přežije.Spadne mezi kočky...