*5*

638 42 0
                                    

Stála jsem na střeše ve svém obleku a shlížela na ulici.Byla jsem u té uličky,kde jsem 'zachránila' Jenn a čekala jsem na to až ten idiot co Jenn tolik ubližoval vyjde,nebo přijde k domu,abych mu dala co pro to.

Uběhlo asi deset minut a já ho konečně spatřila,jak se kymácí k baraku,poznala jsem,že byl opilý.Jakmile jsem uslyšela,že zavřel vchodové,ladně skočila na chodník.

Ruce jsem dala na zeď baráku,nohama jsem se zapřela o nějaké trupky,které trčely z barák.Splhala jsem a přitom koukala lidem do oken,a hledala toho tupce.

Netrvalo dlouho a štěstí se na mě usmálo.Uviděla jsem ho v druhém okně,jak si právě sedá na gauč.

Nohou jsem rozbila okno,do kterého jsem následně vlezla,což upoutalo jeho pozornost,rychle sáhl pod gauč,ze pod kterého vytáhl zbraň kterou na mě namířil.

Udělala jsem nohou oblouk,což zavinilo,že mu zbraň spadla,věnoval mi vyděšený pohled,ale pak se vzpamatoval a pěstmi máchal,a snažil se uhodit můj obličej,já se mu,ale úspěšně vyhýbala.

Když mě to přestalo bavit,jednoduše jsem jo vzala pod krkem a přimáčkla ho ke zdi.On jen vyvalil oči a snažil se nadechnout.

Uvolnila jsem svůj stisk,protože jsem svou ruku vyměnila za svou nohu,ktera mu teď drtila krk,natáhla jsem se pro telefon,na kterém jsem vytocila číslo policie.

"Prosím,pomozte mi..."Začala jsem hrát vyděšenou dívku.

"Uklidněte se,co se stalo?"Vyptával se strážník.

"J-já,on mě chce zabít,můj přítel."Zrychlila jsem svůj dech abych tomu přidala efekt.

"..zavřela jsem se předním do skříně,ale on mě za chvíli najde,prosím pomozte mi."Málem jsem se i rozbrečela.

"Dobře nebojte,ale potřebuju adresu,aby jsme mohli přijet "Zadala jsem jim adresu a on řek,že do 5 minut tu jsou.

Lehce jsem povolila stisk své  nohy,aby mohl dýchat.

"Kdo k čertu jsi?!"Zasyčela na mě
Já se jen usmála.Nasvitila jsem na něj lampičku,aby bylo vidět do ulice,on ke mě pomalu přešel,jako by měl strach.

Hodila jsem mu zbraň a řekla.

"Jsem to co Gotham potřeboval.Spravedlnost."V tu chvíli se ozvali sirény,což znamenalo že policie přijela,a oni měli pohled na muže co drží zbraň.

Ja se rychle vytratila dveřmi a mířila si to na střechu,aby mě neviděli.


CatwomanKde žijí příběhy. Začni objevovat