*14*

411 27 3
                                    

Pohled Seliny

Pane bože.Tak takhle to je.Proto to všechno o mě věděl,protože to byl celou dobu Bruce Wayne.To on celou tu dobu ochraňoval Gotham,před lidmi jako je ten šílenec,který se na něj teď vrhl,společně s ním i jeho přítelkyně.

Rychle jsem k nim přiběhla,a sejmula Harley,která do teď mlátila svou pálkou s nápisem Good Night,do Batmana.

Vstala jsem ze země,a čekala co Harley,která se právě taky zvedala,udělá.Přešla ke mě,a začala se po mě ohánět pálkou.

Úspěšně jsem před jejími ránami uhýbala,jenže pak mě trefila do tváře,a já padla na zem.Toho ona ihned využila.Přešla ke mě,a opět mě začala mlátit pálkou,přetáčením z boku na bok jsem se jejím ranám úspěšně vyhýbala.

Kopla jsem ji svým podpatkem do břicha,a tentokrát na zemi ležela ona.Vyskočila jsem na nohy a přešla k ní.Pro jistotu jsem jí položila svou nohu na její krk,aby ji nenapadlo dělat nějaký hlouposti.

"Hezky lež." řekla jsem mezi velkými nádechy.Začala sebou šít a přitom se smála. Nechápavě nad tím vrtím hlavou.

"Pusť mě ty čubko!"měla bych si začít psát seznam,kolik lidí mě už takhle oslovilo.

Nevím proč,ale od ní mě to nejvíc rozčílilo.

Nesnáším lidi,co si myslí,že jsou něco víc,než já.A to ona je ten typ.

Vzala jsem její pálku a vší silou ji flákla do obličeje, ona následkem rány omdlela.

Tak to by jsme měli.

Koukla jsem se okolo sebe,hledala jsem ty dva.Na ulici nebyli.

Víc jsem se zaposlouchala do hluchu města,a po chvíli jsem uslyšela ten strašidelný smích,ozýval se z jednoho z rozpadajících se baráků.

Rychle jsem do něj vběhla.

Můj pohled ihned spadl na Batmana,který bezmyšlenkovitě mlátil Jokera.

Rychle jsem k němu přiběhla,a stoupla si před něj.

Prakticky jsem teď chránila Jokera.

Když mu chtěl věnovat další ránu pěstí,jeho ruku jsem chytla.

"Co to děláš?Chceš ho chytit,ne zabít."řekla jsem mu,jakoby na to zapomněl.

"Kde je Harley?"

"Na ulici.Leží v bezvědomí." odpověděla jsem.

"Jak jsi ji tam mohla nechat?!"zněl rozčíleně.

"Nechala jsem ji tam,abych pomohla tobě,a aby jsi si nešel sednout za vraždu toho šílence!"vykřikla jsem po něm.Otočila jsem se na Jokera,ale už tam neležel.

Stál na konci místnosti,a stále kráčel do zadu.

Po chvilce jsem si všimla věci v jeho ruce.Granát.

"Mějte se!"v tu chvíli zubama sundal pojistku,a celá místnost po pár vteřinách vybuchla.

OMLOUVÁM SE!

Je spousta věci za které se vám omluvit.
Jako například za hroznou kapitolu,a za to že moc nevydavám.
Přísahám,že to od teď bude lepší!

Jinak na mém profilu najdete nový příběh s X-Meny,takže kdyby jste se nudily, byla bych rada,kdyby jste se koukly :).

A Jake jste měli Vánoce?Určitě se pochlubte do komentáře :)

CatwomanKde žijí příběhy. Začni objevovat