"Tak jsi přišla."řekl hlubokým a očividně upraveným hlasem."Dodržuju slovo."upozornila jsem ho.
Právě jsme stáli na střeše,ze které ještě před pár minutami svítil netopýří znak přes celý Gotham."Tak kde jsou ti šílenci?"zeptala jsem se.Šla jsem hned k věci,už to chci mít za sebou.Tedy pokud se to vůbec povede.
"Viděl jsem je,jak šli do jedno klubu kousek odsud."
"Jaký je tvůj plán?"zeptala jsem se,nervozita ve mě stále stoupala."Počkáme na ně,až vyjdou tak se je pokusíme chytit."pokusíme.
Tak jsme se vydali po střechách Gothamských baráků.Právě začínalo sněžit."Jak to bude dál? Myslím,až chytneme ty šílence.Budeme stále chytat zločince?Nebo..jak?"zeptala jsem se,nevím proč,ale jsem ráda v jeho blízkosti. Něco mě k němu prostě přitahuje.
"O tom se budeme bavit,až je chytíme."řekl a dál koukal na dveře klubu.
"Už jdou."řekla jsem."Jaký je plán?"zeptala jsem se a koukla se na místo,kde měl stát,jenže nestál. Šel pryč."Počkej,kam jdeš?"
"Obklíčíme je.Já zepředu,ty zezadu."to mi moc nepomohlo.Bylo to vše co řekl,pak seskočil dolu,do jedné uličky.Nechápala jsem co dělá,jenže po chvíli z uličky vyjel batmobil,ve kterém on,seděl.Ihned začal sledovat fialové lamborginy,z kterého se ozýval děsivý smích těch dvou.
Když mi po chvíli došlo,že stále zatvrdle stojím na střeše,rozeběhla jsem se po střeše a utíkala jsem směrem kam obě auta jeli.Skákala jsem přes střechy,utíkala jako o život.Dělala jsem všechno proto, aby mi neujeli.
Batmobil na chvíli zmizel, jel o ulici víš,než Joker se svým autem.Po chvíli se opět objevilo.Zastavil v půlce ulice,a tím Jokerovi zabránil v další jízdě,seskočila jsem ze střechy,a ocitla se za již zmíněným fialovým autem.
Dveře obou aut se otevřely.
Joker a Batman stanuli tváří v tvář.
Pohled 3.osoby
"Ale,ale.Koho pak to tu máme."Řekl hraně překvapeným hlasem a přešel před Batmana,Seliny si ještě nevšiml.Ano,překvapeným.Joker totiž celou dobu věděl,že ho ti dva sledují.On ví vsechno.A navíc je viděl."Opět se setkáváme.Tak co chyběl jsem ti?"
"Už dost řečí,vy dva půjdete s námi." procedil Batman srkrz zaťaté zuby a jeho pohled padl na,nebudeme si lhát, krásnou blondýnku,která právě vystupovala z auta.Harley Quinn,vážení.
"Podívej se na to kotě,náš malý netopýrek-"
Právě,když položil svou ruku na bok své šílené přítelkyni,všiml si Catwoman."..oh,ty budeš ta slavná,nová kočičí hrdinka."Usmál se,v tu chvíli Batmanovi došla trpělivost,vzal Jokera za předloktí."To by stačilo." ten se mu ihned vyvlékl."Ale notak.Dost dobře víš,že já nikam dobrovolně nepůjdu,pane Wayne."Selina ztuhla.
Bruce Wayne...je Batman?
Po dlouhé době,opět,já vím,ale nějak to nezvladám.Příště už se konečně jejich vztah posune.
ČTEŠ
Catwoman
FanfictionSelina-krásná,milá, nevinná.To vše byla,dokud nezjistila, že její šéf okrádá lidi v Gothamu,včetně jí.Když mu to vmete do obličeje,povolá 'své lidi' a nechá Selinu zabít.Jenže Selina pád ze střechy baráku-jak ji chtěl zabit,přežije.Spadne mezi kočky...