Selina se otočila za tím,ji až moc známým,hlasem.Byl to Batman,zase.
"Co jsi to udělala?"zeptal se znova,ne,že by jí to opakoval,jen nemohl uvěřit tomu,že Selina právě zabila člověka.
Myslel si,že ona je jiná.
"Udělala jsem to,co bylo třeba."řekla, a vypadala u toho,jako kdyby neměla city.Batman k ní seskočil a ihned šel zkontrolovat,jestli ten muž náhodou nežije.
Když mu položil dva prsty na krk,naděje ho opustila.
"Kašli na to.Je mrtvej."ozvala se Selina,které právě začalo docházet,co udělala."Pane bože."hesla a slzy se ji začaly hrnout do tmavě namalovaných očí.
Bruce vstal z pokleku a šel za Selinou."Jsem vrah.Jsem zrůda."teď už neskrývala slzy,neskrývala už nic.Už ji to bylo jedno.Batman ji vtáhl do objetí a nechal si zmáčet oblek jejími slzami.
Selina se od něj odtáhla a vzchopila se.Vzdyť on si to zasloužil,byl to hajzl.A navíc,on ji 'zabil' první.
Prostě jen vzala spravedlnost do svých rukou.
"Ne.On.On si to zasloužil."zamumlala.
"Co?"optal se Bruce nechápavě.Neslyšel ji.
"Před několika měsíci mě vyhodil z okna,chtěl mě zabít,ale něco se stalo.Bylo tam spousta koček a od té doby jsem jako jedna z nich."to co tu povídala nedávalo žádný smysl.
"On zabil mě,a já zabila jeho.To je spravedlnost."
"Spravedlnost?Kdyby to byla spravedlnost,tak by šel do vězení,a nebyl by zabit ženou co se oblíká jako kočka."
Jeho slova Selinu zranily.
"Říkám,že si to zasloužil!"vykřikla.
"Jsi vrah.Stejně jako..."zasekl se a kouknul za Selinu."Jako kdo?!"
"Joker."vydechl a stále za ní koukal.
Ona pochopila,že to asi nemluví o ní.Otočila se a tam ho uviděla.
Joker tam stál se svým obvyklým úsměvem a svou bandou klaunů.Doslova.Ti muži na sobě buď měli namalovanou masku,nebi nějakou strašidelnou masku měli
"Tak co?Chyběl jsem vám?"zeptal se a začal se smát."Na ně."poručil svým klaunům už s kamenným výrazem.
Jeho muži se pustili na ty dva,zatímco Joker přihlížel.
Na Selinu naběhli hned dva.
Jeden ji chytl nad žebry a druhý k ní pomalu šel s nožem.Selina vykopla obě nohy a sejmula ho.
Teď ještě potřebovala sejmout toho druhého.Znovu vykopla nohy,jenže on ji dál pevně svíral.Selina ho kousla do ruky a on začal řvát,trochu stisk povolil,ale stále ji držel.
Šlápla mu podpatken na nohu,tím stisk úplně povolil,a s rychlou otočkou ho kopla do hlavy.Po chvíli omdlel.
Koukla se na Batmana.
Ten právě odkopl dalšího klauna,jenže další se plížil za jeho zády.Rychle k Batmanovi přiběhla a klauna pomocí svých nohou,kopnutých do jeho zad,toho klauna skopla dolů.
(Pusťte písničku)
Chvíli se koukala Batmanovi do očí,jenže pak přišel ten šok.
Selina byla střelena do břicha třemi šípy z kuše.
Začala couvat do zadu,a s Jokerovými slovy:"To je pozdrav od Harley."spadla dolů.
"Ne!"vykřikl Bruce a ihned seskočil za ní dolů.Bylo mu jedno kam teď Joker půjde,hlavní bylo aby se dostal k Selině co nejdřív.
Rychle k ní přiběhl,padl k ní na kolena a vytáhl ji šípy z těla.Nic se nestalo,nijak nereagovala.
Jen tam ležela,se zavřenýma očima.
"Selino."hlesl a přitáhl si ji k sobě."Prosím,probuď se."pohladil ji po bílé,mrtvé tváři.
"Udělám cokoli,jen se prosím prober."
Poprvé od smrti svých rodičů,na svých tvářích cítil slzy.I za tu krátkou chvíli co spolu oni dva byli ji miloval.
Miloval ji a neřekl to.A teď už bylo pozdě,ale přesto to udělal.
"Miluju tě."zašeptal ji a dal jí poslední polibek na tvář.
Selina zemřela podruhé.Tentokrát se ale neprobudila.
Konec
ČTEŠ
Catwoman
FanfictionSelina-krásná,milá, nevinná.To vše byla,dokud nezjistila, že její šéf okrádá lidi v Gothamu,včetně jí.Když mu to vmete do obličeje,povolá 'své lidi' a nechá Selinu zabít.Jenže Selina pád ze střechy baráku-jak ji chtěl zabit,přežije.Spadne mezi kočky...