Pierwszy dzień

357 15 0
                                    

Sory za nie pojawianie się rozdziałów.
_______________________________________________________________________

Lidia zrobiła nam kolację. Każdy rozmawiał o swoim życiu po rostaniu. Było fajnie i super, dopóki sensei coś ogłosił.
- Wasi ojcowie powiedzieli, że chcą, abyście kontynuowali swoją edukację.
- Czyli? - spytał Norbert
- Będzie chodzić do szkoły.
-No sensei.-powiedzieli wszyscy
- A teraz do łóżek. Jutro poniedziałek.
- Ale jest dopiero 8.-powiedziałam
- A no tak. To najpierw ćwiczenia.
- Dzięki Coke. - powiedział Seba

Dawno nie ćwiczyłam. Gdy skończyliśmy, wszyscy byli zmęczeni. Oprócz Zacka. No bo to robot. Skoczyłam na łóżko. Niestety musiałam się umyć i przebrać. Ale ja nie mogę się myć. Będę miała tłuste włosy. No dlaczego? A jak ja zmyję makijaż? Dobra, przebrałam się. Dobranoc.

Dzień rozpoczęliśmy treningiem o piątej nad ranem. Wyszłam z formy. Po godzinie rozgrzewki jedliśmy śniadanie. Gdy skończyliśmy, sensei Lloyd poprosił mnie na rozmowę w jego gabinecie. Bałam się. Chyba nic złego nie zrobiłam. No może parę razy, ale tata rozmawiał ze mną już o tym.

Otworzyłam drzwi  i usiadłam na fotelu przy biurku. Popatrzyłam na nogi i zobaczyłam jak ludzka kończyna zmienia się w duchową (albo duszną,  nie wiem).

W końcu przyszedł sensei. Usiadł za biurkiem.
- Coke, twoi przyjaciele już poszli do szkoły. Ty nie pójdziesz. Nie mogą ciebie zobaczyć w takim stanie.
- Ju hu, ale super.
- Ale..
- Już mniej mi się podoba.
- Ale będziesz medytować i trenować. Musisz opanować zmianę w człowieka.
- Jak długo może to trwać?
- Nauka zmiany paru kończyn może trwać mniej niż tydzień.
- Ok.
- Ale nauka przechodzenia z ducha na człowieka może ok. rok. Może zaczniemy naukę?
- A skąd sensei wie tyle o duchach?
- Dzięki twojemu ojcu.

Poszliśmy do sali medytacji. Na podłodze było pare poduszek ułożonych w krąg. Na szafce były kadzidełka. Usiadłam na poduszce, a sensei na drugiej. Było bardzo nudno. Ciekawe jak u przyjaciół.

Ninjago : Nowy Duch (3)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz