Justin: Pekala bu iyiydi ama söylediğin ikimiz içinde geçerli göründüğü kadarıyla:)
Selena: 1 Justin 1
Selena: Her neyse bana artık mesaj atmanı istemiyorum. Konuşacak bir şey yok Justin, sözcükleri boşuna tüketmeye gerek yok. Yoksa o aptal engel tuşunu tekrar kullanırım."
Mesajı okuyup telefonu masaya bıraktım.
"Artık oynamayalım yeter."
Miley hala sinirli, Miley hala Hailey'i parçalamak istiyor.
"Pekala bu gece bu kadar aksiyon yeter oyun bitmiştir."
"Vayyy bu benim en sevdiğim şarkı."
Hep öyle olur zaten ve genelde sonra dans ederler diye mırıldandım.
"Zayn Gigiyle dans ediyor."
"Ne hoş."
Keşke başka bir şey dilemiş olsaydım.
Samuel denen o çocuk yada adı her neyse- onun ellerinden tutarak piste doğru çekti. Elleriyle Selena'nın kalçasını kavradı ve o da biraz sarhoş olmanın etkisiyle ellerini Samuel'in boynuna doladı.
Bilmek istemiyorum bu gece ne çeşit bir elbise giydiğini
Oda seni sıkıca sarmışsa eğer,
Eskiden benim yaptığım gibi.
Ve şimdi fazlasıyla doldum, sınırdayım.
Merak ediyorum, neden kolayca devam edemiyorum
Senin yaptığın gibi.
Aşkının bir oyun olduğunu bilmeiliydim.
Şimdiyse seni aklımdan çıkaramıyorum.Tamam, yeter artık.
Tüm bu yaptıkları attığı o mesajla hiç uyuşmuyordu. Sinirimi yatıştırmaya çalışarak
sadece önümdeki kadehe yöneldim ve içmeye devam ettim. Aptal kız.
Keşke bu gece hiç gelmemiş olsaydım."Hey Justin?"
"Mmm Hails."
"Sahiden böyle oturacak mısın?"
"Sanırım evet."
"Bana bu yaşta bunadığını söyleme:)"
"Öyle mi gözüküyor?"
"Evet."
"Hayır bunamadım sana bunu kanıtlayabilirim:)"
"Bekliyorum Juzzy:)"
Elinden tutup nazikçe onu dansa kaldırdım.
Ve dans ettik. Diğer herkes gibi.
Ve gecenin sonunda herkes toparlanıp evlerine dağıldı. Zaten çoğu önünü göremeyecek kadar sarhoştu.
Şuan terasta kimse kalmamıştı. Gecenin çok geç bir saatiydi sabaha yakın sayılırdı.
Balkonda telefonla konuşan Selena'nın yanına yaklaştım. Bu saatte kimle konuşuyor olabilirdi?
Telefonu kapatıp arkasını dönünce benimle karşılaşmayı beklemiyordu, ellerini göğsünde birleştirdi ve başını öne eğdi."Hala gitmemişsin."
"Git başımdan Justin."
Adımını attığı yere adımımı basıp yolunu kestim. Kafasını kaldırıp yüzüme baktı.
"Hayır gitmeyeceğim."
Aksine üzerine yürüdüm. Adımlarını geriye doğru attı.
"Biliyor musun bugün tam 6 ay oldu. Bitişimiz olarak adlandırdığımız o lanet şey her neyse bugün ile tam 6 ay oldu."
"Defol git buradan, dinlemek istemiyorum."
Dediklerini umursamayarak daha çok yaklaştım ve onu geriye yaslayıp muhteşem kokusunu içime çekerken "Asla." dedim.
"Ne sik yapmaya çalışıyorsun sen?"
"Sana gitmeni söyledim. Gazetelerin ön sayfalarına basıldığınız kızın yanına git yada manşete bomba gibi düştüğünüz kızın yanına git. Git işte kime aitsen ona git."
"Sana aittim."
"Biz birbirimize aittik ama artık değiliz."
"Kalp atışların neden hızlandı o zaman?"
Yüzünü yan tarafa çevirip nefesini yere üfledi.
"Peki o seni öperken ne hissettin?"
"Artık bu seni ilgilendirmiyor."
"Ah, söyleyecek yalan bulamıyorsun değil mi?"
"Canımı sıkıyorsun."
"Hadi, hep yaptığın gibi bahsettiğim kızlarla kendini kandırmaya git ve en iyi hamleni yap artık umursamıyorum."
"Ama şunu bilmelisin ki senin tek aşkın her zaman ben olacağım ve her zaman öyleydim."
Ellerini sol göğsümün üzerinde koydu.
"Burada, tam burada her zaman ben olacağım."
"Bizim aşkımız milyonda bir bulunurdu bebeğim... Ama bunu anlamadın."
"Böyle düşünüyorsan neden gitmemi söylüyorsun? Ne demek istiyorsun?"
"Sen bunu belki de şimdiye kadar görememiştin değil mi? Aşkın nasıl acıttığını yaşayıp göreceksin. Biz ayrıldık artık bunu anlaman gerekiyor. Ben hayatıma bir yön çizdim ve devam ediyorum."
"Ne bok yapmaya çalıştığını anlamıyorum. Kımıldamamı istiyorsun ama gitmemi söylüyorsun."
"Ve ben giderken aşırı sahiplenici davranıyorsun."
Baş parmağını dudağımın kenarına koydu. Bu sefer beni engelleyen dokunuşuydu.
"Bu gece dudakların lanetlenene kadar, o dudaklarına o güzel dudaklarına bir başkasının dudaklarının değişinde beni hissetmeni istiyorum. Her ellerini bir başkasının beline atışında beni hissetmeni istiyorum, iliklerine kadar beni hissetmeni istiyorum."
"Ben artık yokum, ve biz artık yokuz bunu o güzel kafanın içine sok."
"Onların kazanmasına izin verdin. Ama unutma benimle olmadığın sürece hep yalnız kalacaksın etrafında birileri varken bile bu duyguyu yaşayacaksın."
Justin: 2
Selena: 1Ve sonra geçmesine izin verdim. Arkasını dönüp gitti.
Kalan sadece dokunuşunun iziydi.