Selena
Tüm bu yaşanan zincirleme olaylardan sonra herkesin aklına tek bir düşünce vardı.
"Selena, eski sevgilisini Bieber için aldattı."
Ben herkesin desteklediği sağlıklı bir
ilişkiyi onu defalarca kere eski sevgilisiyle aldatarak bitiren bir sürtüktüm. Herkesin paylaştığı gönderiler, medya, hatta beni seven insanlar bile böyle düşünüyordu bana hakaretler yağdırıyorlardı ve bu beni içten içe bitirmişti. Hayatım alt üst olmuştu. Peki tüm bunların sorumlusu kimdi? Ondan ayrıldığım için hayatımı alt üst eden Justin Bieber. Beni insanların gözünde bitirmek istemişti.
Her ne yapmaya çalıştıysa amacına ulaşmıştı, başarmıştı. Artık New York'ta herkesten uzak yaşayan sıradan bir kızdım. Telefon numarama kadar her şeyi değiştirmiştim.Bazen Texas'a gitmek istiyordum ama buna hazır değildim orası anılarla doluydu ve ben bunu kaldıramazdım.
Kapı çalıyordu bense oturmuş tüm gün boyunca kitap okumuştum. Harika bir doğum günü geçirdiğim gerçekti. Eğer Taylor burada olsa benim için mutlaka bir parti hazırlardı ama annesi hastalandığı için onun yanına gitmişti ve döndüğünde bunu mutlaka telafi edeceğini söylemişti. Ashley ve Courtney yurt dışı seyahatlarinden benim için döneceklerini ve projeye sonra devam edeceklerini söyleselerde ben onları ikna etmiş ve işin doğum günümden daha önemli olduğunu söylemiştim çünkü gerçekten riskli bir proje üzerinde çalışıyorlardı eğer dönerlerse bu fırsatı kaçırabilirlerdi. Theresa uçak bileti bulamadığı için ancak bir gün sonra New York'ta olabilecekti. Cole ve Daniel'ın futbol turnuvaları vardı tüm gün antrenmanda oluyorlardı akşam uğrayacaklarını söylemişlerdi.
İşte doğum günümü nasıl evde geçirdiğimin hikayesi. Geçirdiğim en sıkıcı doğum günüydü. Kapı sesiyle düşüncelerimden sıyrılıp kapıya koştum. Umarım kargom gelmiştir.İYİ Kİ DOĞDUN SELENA!
Taylor'ın elinde kocaman bir pasta ve parti şapkalarıyla tüm arkadaşlarım karşımda duruyordu.
"Aman Tanrım, çocuklar ama siz. Nasıl?"
Heyecandan konuşamamıştım. Bu sürpriz beni çok mutlu etmişti. Herkes benim için işini bırakıp bir araya toplanmıştı. Sahiden mükemmel arkadaşlardık biz. Hayatın farklı farklı yollarından zorluklarından kaçıp gelerek her seferinde aynı noktada birleşmemiz. Bizi mükemmel yapan buydu.
Sadece dağınık ev topuzum ve kıyafetlerim şuan düşüneceğim en son şeydi ta ki Taylor konuşana kadar.
"Erkek arkadaşın geliyor doğum günü kızı. Böyle karşılamak istersen sen bilirsin tabii."
Benim için turneyi bırakıp geliyordu. En şanslı doğum günü kızı ben olmalıyım. Bu şokun mutluluğu kalbime oturmuş beni gülümsetiyordu.
"Tamam bebeğim hazırlanırım şuan sadece çilekli pastamı yemek istiyorum, hiç bir kuvvet beni kalkıp hazırlanmaya gönderemez."
Taylor pasta tabağımı gülerek önüne çekti.
"Emin misin? Peki sana 15 dakika sonra burada olacağını söylesem?"
Demesiyle hızlıca içeceğimi kafama diktim ve odama koştum. Siyah işlemeli ve yırtmaçlı uzun gece elbisemi giyip saçlarımı Courtney'e yaptırdım. Toplu bir modeldi ve bunu sevmiştim. Merdivenlerden tekrar alt kata indiğimde Theresa ona kapıyı açmıştı. Adımlarımı hızlandırıp hızla ona koştum ve sarıldım.
"Abel."
"İyi ki doğdun güzelim."
30 saniyelik yarattığımız romantik havayı mükemmel arkadaşlarımın alkış ve bağrışma sesi bozdu. Elinden tuttum ve pastanın başına geçtim.