" De nekünk nem jelentenél gondot!"
-Biztos?-kérdem szipogva.
-Biztos!Sőt ha ismered a bandát az még jobb!-ugrál Jimin. Bólintok,majd elmosolyodok. Lesz hol laknom. Nem kell az utcán élnem majd!
-Öhmm..én még nem mutatkoztam be...-mondtam zavartan.
-Na mi a neved csajszi?-kérdezte V. A megszólításra elpirűltam,ezt V is észre vette és elkezdett kuncogni.
-Nam Rira.
-Szép név.-bukfencezik a padlón ( ? ) Jin.
-V..várjunk csak! Ezt a nevet mondta Hee Joung!- mondta RapMon.
-Hee Joung az én nagynéném!!!- háborodok fel,nem tom miért.-Ő a ti...
-Koreográfusunk!- mondja J-Hope.
-De jó már!-mondom.-Akkor újra találkozhatok vele!
-Jaja Hercegnő!-szól...egy idegen...De ez Hoshi a Seventeenből.
-Am..Ő?-Nézek rá az említettre.
-Jaaa igen,a Seventeennel jöttünk el.
-Ó! Oké.-mondom.-Amm..ha kimentek felvennék valami normálus ruhát.-mondom zavartan,mert nég a korházi ruha van rajtam. És már mehetnénk haza. Vagyis hozzájuk.
-De mééért elöttünk is öltözhetsz.-mondja Suga. Csunyán nézek rá,és rögtön kiment. Lassan az egész csapat kiment Hoshival és elkezdtem készülni.( ezt vettem fel ↑ )
Gyors össze pakoltam a cuccokat majd kiléptem a folyosóra.
-Kész vagyook!-jelentettem ki.
-Azt látjuk.-mondták egyszerre.
-De egy dolgot még mindig nem értek!-mondtam.
-Mit?-kérdezte Jimin.
-A Seventeenből Hoshi miért..
-Azért Picur mert kiváncsi volt rád! A többi Seventeenes meg nem. Mármint nem úgy értettem..nem akartalak megbántani Picur!-hadarja RapMon.
-Nyugi! Nem bántottál meg Mókuska!-nevettem.
-Mókuska?-kérdi.
-Ühüm. Ha én Picur te Mókuska!*6 hét elteltével*
6 hete itt vagyok Koreában a srácokkal. És jól érzem magam. Itt van a nagynéném is,aki a fiúk koreográfusa.
Viszont van Hosi. Hjajj. Vele nem ápolunk valami jó kapcsolatot. Mióta megérkeztünk Koreába...hogy is mondjam, úgy viselkedik velem mintha egy idegen lennék aki..bántotta. Olyan fura ellenséges..
------------------------------------------------------
-Riraaa!-hív Jin.
-Jövööök!-kiáltom.-Igen?
-Ülj le!-mondja Rap Mon.-Nos, nekünk egy kissebb túrnénk lessz. És nem szeretnénk egyedűl hagyni. Viszont velünk sem jöhetnél mert még nem jelentettünk be téged. És ebből nagy botrány lenne. De igérjük legközelebb velünk jöhetsz. A túrné 3 hónapos lessz..-hát ez tényleg "rövid".-És Hoshi maradna itt veled. Mit szólsz hozzá?
-Nekem jó-mondtam. Hoshi ott ált a pultnál és engem nézett. Szinte lyukat égetett a hátamba.Hát 3 hónap Hoshival. Ajajj. De ha ők így eggyeztek meg nekem jó..
A fiúk 1 hét és indulnak...
YOU ARE READING
Bts a megmentőm
FanfictionHali!Réka ( Nam Rira ) vagyok,imádom a K-popot!!! 15 éves vagyok. Az életem maga a borzalom, a szüleim vernek,vernek és vernek. Egy hasonló eset után viszont rám talált az utcán a Bts eggyik tagja Jimin.......És ott van Hoshi.. Ha kiváncsi vagy Rira...