Wolf

137 8 0
                                    

Farkas..

Egy farkas elől menekülünk. Hogy hogy kerűlt ide egy farkas? Nem tudom. De azt igen hogy, ránk vadászik.

-Rira a fára!-kiáltotta Hoshi.
Felmásztam a fára utánam röktön Oppa.
-Mi lesz ha elkap minket?-kérdem.
-Nem fog! De a lábad vérzik!
-Ó,hogy az a..
-Rira...ez a farkas volt...meg..megharapot..téged..-dadogta.
-Tudom.De..
-Nincs de!Ha elfertőződik....
-De nem fog!
-Rira!A farkas lassan odébb áll. Mi lemegyünk a fáról és bemegyünk a kórházba.

------------------------------------------------------

30 perce próbáljuk elzavarni a farkast.De semmi siker..

-Gyerekek minden rendben?-kérdi egy férfi hang. Oppával lenézünk. Egy kocsi,4 férfi,a farkas elvan alatatva és a kocsiban lévő ketrecben van..
-Nem nincs..megharapta a farkas..-néz rám Oppa.
-Gyertek segítünk lejönni!-mondta egy másik féfi.

Hoshi már teljesen leért. Nekem kb. 2 méter van és lent vagyok. De kezd minden egyre sötéttebb lenni. Nem tudom megtartaní magam. Zuhanok..mielött a földre érnék valaki elkap..

------------------------------------------------------

-Kérlek ébredj fehel! Az én hiibáhám! Sajnáhlom..-hallom Oppát ahogy sír.-Küldj egy jelet bármihit!
Próbáltam megmozdítani a kezem,kinyitni a szemem de nem megy..

Hoshi elment de egy nő jön be.
-Jajj kislány ideje lenne felébredned..-egy tű szúrást érzek a karomba.
Megpróbálom megmozdítani a mutató újjam és sikerűl.
-Jólvan! Csak óvatosan. Lassan. Nyugi!-nevet a nő.-Próbáld kinyitni a szemed.
Sikerűlt kinyitottam a szemem!!
A nő kb. 30-as éveit járhatja..

Még elvégzett pár vizsgálatot majd kiment.
Utána bejött V,Nam Joon (R.M.), Hope,Jin,Kooke,Jimin,Suga,Wonwoo,The8,Vernon,Hoshi, és..Adam.
-Sziasz..ő mért van itt?-nézek Adamre.
-Bocsánatot jött kérni.-mondja Jimin gúnyosan. Nem tudom mi a baja de nem tetszik.
-Adam..kérlek menny innen!-mondom szinte suttogva.
-Nem!-mondja. Majd meg indúl felém. De Nam Joon és Jin vissza fogja. Majd kiviszik.

Ez nekem sok..

------------------------------------------------------

3 napja haza engedtek, és kiderűlt hogy a farkas az állat.kertből szökött ki...

Adam nem jelentkezett azóta..aminek őrülök.

------------------------------------------------------

-Fiúk? Beszélhetnénk?-kérdem a Bts-t.( a seventeenesek a szomszéd utcába laknak a sztoriba.)
-Persze
-Jah
-Ühüm

-Fiúk..én hálás vagyok hogy befogadtatok. Hogy megmentettetek..Mindent. De nem kéthetem azt hogy örökké eltartsatok..
-Mire akarsz ezzel mondani?-kérdi Suga.
-El..elmegyek..-mondom.
-Mi?Nem! Azt felejsd el! Nem!-tőr ki magából Jimin. Majd felviharzik az emeletre.
-Nem jelentesz gondot! Mondtuk már többszőr.Oké?-Nam Joon mindig ezt mondja..
-Oké!

------------------------------------------------------

Este 11 óra van. A cuccomat össze pakóltam. Elraktam a spórólt pénzem,majd kimásztam az ablakon.

Már egy ideje sétáltam mikor valaki megragadta a karom..


Bts a megmentőmWhere stories live. Discover now