-Tedd vissza!-mondja Kai.
-Hülye vagy!-mondom majd kirohanok a kocsihoz Rivel, majd elhajtok.-Ri! Ébredj!-szólítgatom.
-Öhm..Kai!-kiállt fel.
-Shh..nyugi! Nincs itt.
-J..Jimin.-közelebb jön hozzám majd megölel.Eléggé meglepődtem de jól esik. Eddig még nem ölelt meg soha.
-Ri?
-Hm?
-Szeretlek.-vallom be neki.
-Én is te kis butus.
-De...én..nem csak barátilag..-suttogom.
Rira rám néz,elhúzódik tőlem majd fel áll.
-Az nem..nem lehet..nem szabad..-hátrál addig amíg a falhoz nem ér. A két kezem a feje mellé teszem nehogy elfusson.
-Nem szabhatod meg az érzéseimet,én vagyok én. És én írányíthatom őket. És én szeretlel téged.-megfogom a jobb kezemmel a csípőjét míg a balt ott hagytam a falon. És egyre közelebb hajoltam hozzá.
-Jimin. Én..-nem hagytam hogy befejezze. Megcsókóltam szenvedélyesen. És..vissza csókólt..Elváltunk egymás ajkaitól és a szemébe néztem.
-Ez..nem..-futott ki a szobámból.
-Rira!-kaptam el a kezét a folyosón,majd neki tóltam a falnak.-Tudom hogy tetszem neked,hogy szeretsz! Ne menekülj az érzéseid ellen!Fölleg ne előllem. Mert úgy is az enyém leszel!
-Hm?! Igen Jimin?! Te lehet így gondolod de én nem! Nem fogok beállni a sok liba közé! Én nem csak egy egy napos kaland vagyok! Nem vagyok ribanc! Ha te ezt így gondolod akkor egézségedre!Keress valali mást! Mert én nem akarok megint koppani! Velem nem játszhatsz! És igen,beléd szerettem! De nem akartam! Nem egy ilyen hülye paraszt seggfejbe! És álmidni se merj arról hogy lessz valami köztünk!!-kiabált velem.
-Áuccs! Jimin ezt megkaptad!-röhögött Suga.
-Suga! Igen megkapta! Mert egy hülye paraszt seggfej!!-mondta Sugának nyugottan majd kiment.*Rira szemszöge*
-Jiin! Hol vagy?!-kiabálok.
-A konyhába!-kiállt vissza.
-Jin! Beszélnünk kell!
-Menjünk a szobámba!
-Oké! Pill mindjár megyek.-megfogtam két whiskyt és bort.Elmeséltem Jinnek mitörtént, majd kibontottam az eggyik whiskyt és bele kortyoltam.
-Ri! Nem kéne innod!-mondja.
-Ó dehogyisnem!-fel állok,fel veszem a piákat,majd elindulok az erdőbe.Egy fa tövébe ülük és nem tudom mennyit ihattam de most ez érdekel a legkevésbé. Igazából utálom a piát,és ez az első alkalom hogy ittam.
Felállok majd elindulok haza.. vagyis próbálok.Belépek a házba.
-Míígjüttem!-kiálltottam.
-Mi az hogy "mígjüttem"? Te mennyit ittál?-támad le röktön Jimin.
-Háát..nem eleget.. ahoz hogy ne ismerjelek ..fel hülye paraszt!
Tae felemelt majd felvitt a szobámba.-Fáj a fejem.-ülök fel az ágyból.
-Este baromi sokat ittál,össze vesztél Jiminnel. Éés tessél itt van egy pohár víz és gyógyszer.-jön be Joon.
-Köszi! És mindenre emlékszem.
-Ohh,jó!Felvettem egy fekete rövid nadrágot és egy fekete bő polót amire az van írva fehérrel hogy "Wonderwall". Kifésűltem a vállig érő hajam,majd lemenetem.
-Reggelt fiúk!
-Szintén!-mondták tökéletesen egyszerre.-Aigoo!-kiáltok fel.
-Mi az?-rohan be Kooke.
-Csak elvágtam a kezem...
-Ez mélyre sikerűlt..-mondja.
Lefertőtleníti a kezem majd beköti.
-Köszi!
-Szívesen.-Ri,beszélhetnénk?-kérdi Jimin.
-Persze,álmodban sem!-megfórdulok és indúlnak is a konyhába,de Jimim berángat a szobájába, de amit ott megláttam...Aigoo: "hű, fúha", stb. szóval nem jelent semmit, igazából :D Néha lehet "francba" is.
Hey!
Tudom,nem vasárnap jött a rész,de unatkoztam..
Remélem tetszett.És,mivel a legtöbb suliba ma volt az első tanítási nap,mindenkinek boldog első napot.( Ez de hülyén hangzik 😂😂)
Hozzatok sok jó jegyet,szorgalmasan tanúljatok!Puszi!
Rekuci22
YOU ARE READING
Bts a megmentőm
FanfictionHali!Réka ( Nam Rira ) vagyok,imádom a K-popot!!! 15 éves vagyok. Az életem maga a borzalom, a szüleim vernek,vernek és vernek. Egy hasonló eset után viszont rám talált az utcán a Bts eggyik tagja Jimin.......És ott van Hoshi.. Ha kiváncsi vagy Rira...