Észre vett minket.
Jimin megfogta a kezem és már fórdult volna vissza velem eggyütt de Tae nen engedte.
-Rira nem fog bántani! Itt vagyunk!-mondta komoly arcal Tae.Régebben amikor nálunk volt az Exo ,Kai eléggé nyomult és mivel én nem akartam azt..ezért megütött és így kezdődött a balhé. Hoshi és Jimin eléggé khm..beszélt Kai fejével..mondjuk így.
-Áh..sziasztok! Rira!-ért mellénk Kai.
-Kai.
-Kai!
-JongIn.
-Kim Jong In!-köszöntünk neki. De a többiek csak mérgesen néztek rá,fölleg Jimin.
-Rira,körbe vezesselek?-kérdi.
-Köszi! De még be kell jelentkeznünk..-mondtam egy erőltetett mosolyal a fejemen.
-Rendben,akkor késöbb.-ment el.-Végre! Figyeljetek itt rengeteg menedzser és kiadó van. Szóval fontos emberkék. Hee Joungot kéne megkeresni..
-A menedzse..
-Nem tud eljönnk Hee Joungra vagyunk bízva..-mondja V.
-Oké.
-Hé ott van Noona!-mutat Hee Joungra Hope.Elkeztünk integetni neki mire észrevett minket és ide jött hozzánk. Igen nem mi megyünk oda..^^
-Sziasztok! Ó! Rira de rég láttalak,szia kincsem!
-Szia!-Fiúk én megkeresem a mosdót.-mondom,majd elindulok.-Hé! Jimin! A wc-re nem kell elkisérni itt van 10 méterre tőlünk.-nevetek.-Nem lessz baj!
Jimin mostanába sokat aggúdik miattam..elég fura..Jövök ki a mosdóból de beleütközök valakibe.
-Óh! Sajnálom...Amber?
-Semmi...Rira!
-Szoknyában vagy!-vigyorgok.
-De te is. Sőt magas sarkúba.-nevet. Kinyújtom a nyelvem rá.
-De nem sokáig!-mosolygok.-A kocsiba be csempésztem a fekete vans cipőmet..
-Azt amit Magyarországról hoztál még?-kérdi.
-Ühüm. Csak ki kellene jutnom érte..
-Gyere! Akkor kimegyünk érte!-vigyorog.-Tae,elkérhetjük a kocsi kulcsot.-megyek oda hozzá.
-Szia Amber. Mi maradt a kocsiba?
-A telóm.
-Oké. Tessék.
-Köszi!Gyors kimentünk a parkolóba és átvettem.
-Sokkal jobb!-nevetek.
-Véletlenűl két nadrágot és pólót nem csempésztél be?
-Nem,az nem jött össze. Nam Joon rajta kapott..*A bál után*
-Végre itthon!
-Otthon otthon édes otthon!
-Végre vége.-és ehez hasonló mondatokkal értünk haza.
-Jó éjt fiúk!
-Jó éjt!
-Neked is!
-Jó éjt!
-Alvááás!*Jimin szemszöge*
Lezuhanyoztam majd próbáltam elaludni. De persze hogy nem ment. Az agyam folyton Rirán kattog..az a mosoly..
Ahogy elpirúlt mikor elkaptam a lépcsőn...mennyire zavarban volt..
Mi nem! Jimin! Álj le!-szólok magamra..*V szemszöge*
Reggel megyek le a lépcsőn és azt látom hogy Rirát és Suga a földön ülnek és nevetnek, miközben Jin a földön fekszik és horkól.
-Jó reggelt!-köszönök.
-Jóho regehelt!-nevet Rira.
-Szihintén.-nevet mégjobban Suga.-Johoho...
-Kell tejszínhab!-áll fel.
-Rira minek az?-kérdezzük egyszerre Sugával.
-Szerintetek?
-Van a hűtőben 1. Meg a spájzba 3.-nevetek.Elővesszük a tejszín habokat majd minden alvó fiúnak a két tenyerébe fújunk egy jó adagot majd kinyitjuk a szoba ajtókat,és a folyosón lévő hangfalt maxra álítjuk és elindítjuk a zenét.
-Fiúk! El kéne bújni!
-A wc!-kiállt fel Suga.
Bementünk a wc-be ,bezártuk az ajtót.
2 perc múlva már az ajtón dörömbőltek.
-Ha kijöttök nagyon megbánjátok ezt!-halljuk NamJoont.
-Halihoo!-jön be az ablakon Jimin?!
-Mi a..?!-kezdte volna Rira ha Jimin el nem kapta volna.
Sugával kinyitjuk az ajtót de a többiek minket kaptak el és be vittek a konyhába minket.* Rira szemszöge*
Jim elkapott majd be vitt a szobájába és lerakott az ágyra.
-A te ötleted volt mi?-kérdi.
-Hááát..nem...-terülök ki az ágyon.
-Menny arrébb.-utal arra hogy ő is el akar feküdni.
-Neem!-mondom.
Erre rám fekszik és alig van köztünk 5 cm.
-Akkor kiötlete volt?-tartja magát a karjával hogy ne legyek palacsinta.
-Titok!-nyújtom ki a nyelvem.
-Ne nyújtogasd a nyelved mert rá harapok.-mosolyog.-Ki volt?
-Hát..izé..-közeledik az arcomhoz..-öhm..én..-megáll 2 centire a számtól.
-Biztos?-leheli az ajkamra.
-Igen....
Egyre jobban közeledik az ajkaimhoz..
-Nem..-suttogom alig hallhatóan. Eltávolódik tőlem majd leszáll rólam. Én meg elindulok kifelé.
-Sajnálom..de ez nekem még nem megy..-nézek a szemébe.
Kimegyek majd bekopogok Jinhez. A kis lelkitársamhoz.
-Gyere!
-Szia. Beszélhetnénk?
-Persze ülj le.Elmeséltem neki hogy mi történt Jiminnél, mi volt Hoshival amíg nem voltak itthon.
-Figyelj téged szeret Jim is,meg Hoshi is..-mondja.-De te...?
-Nem tudom...én...
-Majd ha eljön az ideje tudni fogod!
Kop-kop.
-Jin itt van Rira?-nyit be Jimin.
-Izé..nem...igen..-dadogja.
-Ri beszélhetnénk?
-Én..izé...ááááá-sikítok mert....Sziasztok!
Hát mégis sikerűlt ma megírni egy részt. Remélem tetszett nektek.😘Meg kicsit változtatok Rira korán és 15 helyett 19 éves lessz! ^^
Puszi!
Rekuci22
YOU ARE READING
Bts a megmentőm
FanfictionHali!Réka ( Nam Rira ) vagyok,imádom a K-popot!!! 15 éves vagyok. Az életem maga a borzalom, a szüleim vernek,vernek és vernek. Egy hasonló eset után viszont rám talált az utcán a Bts eggyik tagja Jimin.......És ott van Hoshi.. Ha kiváncsi vagy Rira...