Mikor valaki megradta a karom..
-Hova-hova szépségem?-kérdi valaki a hátam mögül. Teljes erőmből megrugtam és elkezdtem szaladni,de..egy fekete furgon megállt elöttem majd körbe kerítettek.
-Most szépen velünk jössz!-mondta egy másik.
-Kétlem azt!-mondta..Jimin?!Ahogy ezt kimondta röktön elmenekűltek.
-Hogy képzelted azt hogy 11 órakor itt mászkálsz egyedűl?-kérdi mérgesen.
-Ezt én is kérdezhetném!
-Gyere,vissza megyünk.
-Majd te!-mondtam majd megint rohanni kezdtem.Az erdő már csak 100 méterre volt de utól ért és rám vetette magát,ennek a következménye pedig az volt hogy a földön landóltunk.
-Szállj le rólam!-morogtam.
-Persze..nem! Ezekután is az erdőbe mennél? Ha?
-Lehet..!
Jimin felkapott menyaszonyi stílusban és elkezdett velem sétálni be az erdőbe..
-Hé! Tegyél le Jimin!
-Nem!-ahogy ezt kimondta,nehezen de kiugrottam a kezei közül. Jimin felnevetett,megfogta a csuklóm és tovább húzott.
-Elengednél?
-Nem!
-De ez fáj..
-Óh! Bocsi. De akkor gyere velem,és semmi trükk!!
-Oké-oké..de hova megyünk?-kérdem kiváncsian.
-Be az erdő közepére ott van egy faház.
-Minek?
-Szerinted éjfélkor haza álítunk hogy "Hé megtaláltam Rit,épp elakart szökni az erdőbe és majdnem elrabólták. Ugye nem lesz bezárva élete végéig a szobájába?"- hadarja el.
-Jó értem. Hülye kérdés volt..
-Az...------------------------------------------------------
Bent ülünk a faházba. Egész otthonos. Elvileg még a fiúk építették öt éve...elvileg.
-Jim?
-Hm?
-Miért borúltál ki annyira mikor elakartam jönni?-kérdem.
-Azért mert...nem lényeges..csak..meglepődtem..
-Ahhaa..
-De tényleeg!-nyavajog mint egy ovis.-Nam Rira! Ne mondjam el mégegyszet azt hogy ÉBRESZTŐŐ!!
-Mi? Ki? Jimin?-ébredek fel.
-Igen?-kuncog.
-Ne nevess!
-Mert?
-Mert!-állok föl.
-Induljunk!
-Oka..-Ti meg hol a jó büdös...-kezdte volna R.M.
-Elmentem este sétálni de Jimin megtalált és mivel késő volt és a városon kívűl voltunk ezért az..erdőben lévő faházba aludtunk..-hadartam.
-Tudjuk az igazat Ri.-mondta Tae.-De ne szökj el mégegyszer! Amugy este valami bál féleség lessz. Ott lesz az Exo, Infinite,SHINee,Big Bang,Teen Top, Nu'est,GOT7,B.A.P.,F(x), Orange Caramell, Apink,Girls' Generation,T-ara,AOA,Sister,After School ja és a Vixx meg ugye mi.-mondja.
-Akkor kb. 18 banda lessz ott?!-kérdezzük egyszerre Jinnel.
-Pontosan!
-És te csak most szólsz?És a Seventeen?-háborodik fel Hope.
-Bocsesz! Ők nem jönnek fellépésük van.Na írány készülődni.Ja és..Rira szoknya!!-emelte ki a szoknyát.
-Neee..-nyavajogtam.------------------------------------------------------
Nem tudtam dönteni melyik szoknyát kéne felvennem ,ezért drága barátomhoz Jinhez kopogtam be. De persze én hülye fehérneműbe mentem..
-Gyere!-mondta Jin. Kinyitottam az ajtót és Jin mellett Jimin ült.
-Fiúk melyik?-mutattam meg neki a két ruhát úgy hogy egymás után magam elé raktam őket. (Remélem értitek hogy gondolom)
-Ez? Vagy..-..ez?-kérdeztem tőlük. Mert csak ez a kettő szoknyám volt.
-Hmm...az első!-válaszólta Jin.
-Szerintem is az első,a második túl komoly lenne hozzád..
-Köszi srácok!
-De..-tette hozzá Jimin.-Szoknya nélkűl is tökéletes lennél.-utalt arra hogy fehérneműben vagyok,majd kacsintott.
-Perverz!-mondtam,de Jimin mêg mindig rajtam legeltette a szemeit, így ott hagytam őket.Lefürödtem,felvettem a ruhát, a hajamat vegöndörítettem és előlről egy-egy tincset hátra tűztem. A sminket nem raktam fel mert eleve nem nagyon szeretem, meg szempillaspirál se kell mert a szempilláim hosszúak és göndörek.Mire elkészűltem már 6 óra volt és fél 7-kor indulunk.
Lementem hogy igyak valamit. De az majdnem mindenki már lent ült szmokingban és tévézett. Ahogy mentem le a lépcsőn persze hogy megbotlottam a hülye magas sarkúban és vártam mikor érek fájdalmasan földet de valaki elkapott. Óvatosan kinyitom a szemem és Jimin arcát látom meg vészesen közel az enyémhez.
-Gyönyörű vagy!-suttogja úgy hogy csak én haljam.
-Nem most kéne bókólni.-suttogtam vissza nevetve majd felálltam normálisan.
-Nem lehetne hogy cipőbe vagy topánkába mennyek?-kérdeztem Tae-t.
-A-a. Alig 5 centis a sarka te lány. Kibírod.
-És ha nem...-vetettem be a boci szemeket.
-Elhozhatsz egy topánkát a vészhelyzetre.
-Ezaz!Tae és R.M. úgy bánik velem mintha a lányuk lennék ,Jin olyan mintha a báttyám lenne....stb. Szóval egy nagy család vagyunk :)
-Na húzz vissza és vedd fel a szmokingot!-szól Suga Jinre.-Ha nekem fel kellett venni akkor neked is.
-Most mér..a fürdőgatya és btses póló mért nem jóóó..?!-nyavajgott. Erre Jimin Hope és én szakadtunk a röhögéstől a többiek pedig csunyán néztek Jinre.Miután Jin átöltözött beszáltunk a kocsikba és elindúltunk.
-Tae én mért megyek amúgy a bálra amikor nem is...
-Mert vihettünk + három embert és mert te a család tagja vagy!-mosolyog rám.Benyitunk az ajtón ami a bevezet a terembe de megláttam Őt. Oldalba bököm Jimint és Nam Joont. Ők is oda néznek. De Ő is észre vesz minket és...
Hey Guys!
Köszönöm a 273 megtekintést és a 48 vote-ot csodásak vagytok!
Puszi!
Rekuci22😘
YOU ARE READING
Bts a megmentőm
FanfictionHali!Réka ( Nam Rira ) vagyok,imádom a K-popot!!! 15 éves vagyok. Az életem maga a borzalom, a szüleim vernek,vernek és vernek. Egy hasonló eset után viszont rám talált az utcán a Bts eggyik tagja Jimin.......És ott van Hoshi.. Ha kiváncsi vagy Rira...