Rátaláltunk egy kissebb vízesésre, ami mögött egy barlag féle...barlang volt. Bementünt a barlangba és leültünk.
Már egy ideje beszélgettünk amikor lépteket hallottunk.
-Ooo én annyira lennék Hoshiii barátnője!-nyávogta az eggyik lány.
-Héé,nem ő az enyém!-mondja a másik.
-Lányok lányok jól tudjátok hogy ő az enyém.Szép lassan elmetek. Hoshival összenéztünk és egyből kitört belőlünk a nevetés. Oppa majdnem megfülladt a nevetéstől.
------------------------------------------------------
-Oppa?-kérdem halkan.
-Hm?
-Ami Adamat illeti, hjajj...ő volt az első barátom és igazából azóta senkise volt..na mindegy. Ő..ő-itt éreztem hogy megerednek a könnyeim. -Bántott..bántalmazott.- éreztem ahogy Hoshi magához ölel, de aztán minden elsötétűlt.------------------------------------------------------
-Nem engedlek be hozzá!-na igen kiabálásra kelni újra minden vágyam volt.
-Ó dehogy is nem!-mondta...A..Adam.. ! Csatt puff puff csatt.
Verekednek. Ebben teljesen bíztos vagyok.
Gyors felkelek az ágyból és kimegyek....Adam, Hoshi, Jimin, RapMonster és Jin verekszik. A többi Seventeenes és Bts-es, a földön fekszik..véresen..
-Héé! Elég! Most! Állj!-kiáltottam el magam.
Abba hagyták a verekedést és felém fórdúltak.
-Te! Adam! Mut képzelsz hogy csak így eljössz ide, és neki állsz verekedni velük. Jimin,Hoshi! Ez MI itt?!!??!- nem tudom honnan jött a bátórságom, de élveztem.-És velük mi a csuda történt? Hm?
-Jajj Réka ne legyünk már ilyen haragosak!-mondta magyarul Adam. Így senki se értette Hoshin és rajtam kívűl. Igen,Hoshi kb. érti a magyart. ( a valóságban nem!!)
Hívtam a mentőket és a rendőröket.A mentők elvitték a sérűlteket. Köztük Hoshit és Jimint is. Így ketten maradtunk...Adammel..
-Adam menj innen! Most!-mondtam neki.
-Óó máris elküldesz?
-Igen! Miattad vannak kórházba!
-Nyajj má' ez pedig csak játék volt... De hát jó. Ha így akarod.Adam kiment. De egy 10 perc múlva, az üveg ajtóra vér fröccsent?!
A hátsó ajtón gyorsan kirohantam, aztán be az erdőbe.------------------------------------------------------
Vissza kell mennem! Meg kell nézni mi a szent sz*r volt ez!
Felálltam a fűből és elindúltam vissza.
Itt vagyok a bejárat elött ami már NEM véres..
Bemegyek az ajtón, de a nappaliba...2 fekete ruhás férfi ül. Felállnak és oda jönnek hozzám.-Kik maguk.és mit akarnak?-kérdem.
-Ó szívem , nem fog fájni hidd el!-mondja az eggyik. Majd egy kendőt tólnak az orrom alá. Tudom mi ez,ezért elötte mély levegőt vettem.Nem tudom mióta nem vettem levegőt de nem bírom már sokáig.
-De makacs vagy!-szól a másik, aki kb. 25 lehet.
Hírtelen belém rug az idősebb, amitől felszisszenek, ami elég ahoz hogy beszívjam az anyagba ittatott löttyöt.
Az idegenek felnevetnek.
-Sokáig bírtad picim! De ez még semmi!-suttogja a fülembe a fiatalabbik.Ezután a földre esek és mielött minden elsötétűlt volna..Hoshi és a többiek berontanak. Ennyi. Kép vége...
Sziasztok!
Végre rész!😘Bocsi hogy ilyen gagyi lett de nem volt túl sok időm..bocsika!
A héten legalább 1 rész még lessz! Igérem!
Ja és bocs a befejezésért!😝
Puszi!
Rekuci22
YOU ARE READING
Bts a megmentőm
FanfictionHali!Réka ( Nam Rira ) vagyok,imádom a K-popot!!! 15 éves vagyok. Az életem maga a borzalom, a szüleim vernek,vernek és vernek. Egy hasonló eset után viszont rám talált az utcán a Bts eggyik tagja Jimin.......És ott van Hoshi.. Ha kiváncsi vagy Rira...