다시 설정하지 마십시오

76 3 0
                                    

( A cím azt jelenti "Ne fordulj vissza", remélem jól írtam...😂
Jó olvasást!)

Ott állt..

Anya..
Rögtön becsuktam az ajtót.
-F..fiúk..-szóltam.
-Ki van itt?-kérdi Suga.
-Anya...

Jimin feláll,kinyitja az ajtót majd kimegy.
-Ajajj..-mondja Jin.
-Ezt jól megfogalmaztad..-mormogom.
Ő erre elvigyorodik.
-Mit kereshet itt..?-kérdi RM.
-El kell mennünk innen..-nézek körbe.-El kell mennem..
Megfordulok,megfogom a kilincset de,valaki vissza ránt.
-Nem mehetsz ki.-suttogja Nam a fülembe.
-Engedj el..ha anya itt van..akkor..-mielőtt befejezhetném Nam elkezd velem hátrálni.
-Jimin..
-Ri ez nem játék.-mondja.
-Ezért kell nekem ki mennem. Baja eshett Jiminnek!-próbálok rá nézni,de mivel a két karomat fogja és a hátam mögött van,ezért nem járok sikerrel.

Egy kiálltást hallunk kintről, Nam egy kicsit nem figyelt így rám,és én ki tudtam szabadulni. Elkezdtem rohanni az ajtó felé,3 m választhatott valahogy el a célomtól,de megint elrántanak.
Két kar tart vissza.
Könny szökik a szemembe.
-Eresz...e..el..nem tudjátohok hogy mire képe..es..-csúszok egyre lejjebb.
Eszembe jutottak a harci fogásol amiket még általánosba tanultunk. Ráléptem sz illető lábára majd bele könyököltem a hasába,ettől térdre rogyott. Újra elkezdtem futni. A szemem sarkából láttam hogy Suga volt aki lefogott.

Kinyitom az ajtót.
Jimin és anya szúros szemmel néznek egymásra.
Anya meglát megfordul elindul a furgonjához.
-Úgy is vissza jössz Réka..-mondja majd nevetve elhajtott.

Jimin végre megfordul.
-Mit mondott?-kérdem.
-Ri..el kell mennünk innen..most.
-Ti nem..vagyis..költözetek el,és én is elmegyek..külön..
-R..
-Így lesz a legjo..-mielőtt befejezném,szenvedélyesen megcsókólt.

-Bárhova is akarsz menni..oda én is veled tartok.-néz a szemembe.
Átkarolom a nyakát,és a nyakhajlatába fúrom a fejem.
-Szeretlek.
-Szeretlek.

------------------------------------------------------

Jimin itt fekszik mellettem az ágyba. Elaludt.
Óvatosan kimásztam az ágyból és az ágy alól kivettem egy sport táskát. Ebbe minden van ami kell,még régebben készítettem elő.

Az ablakot hallkan kinyitottam,az emeletem vagyunk,de közel van egy gyümölcsfának az ága. Ha ügyes vagyok és jól ugrok akkor simán menni fog.
Lefagytam..Jimin morgolódik,nincs sok időm.
Gyors át ugrottam az ágra,majd lemásztam a fáról.
Elkezdtem spirntbe futni.

Már az utca végén jártam,és amikor vissza néztem,egyetlen villany sem volt felkapcsolva a házba....talán reggelig nem veszik észre...remélem.
Addigra már rég kint leszel Szöulból..

Hm..kéne valahonnan szerezni egy kocsit...de még soha nem loptam...de kocsival könnyen kijutnák....és ha észre veszik? Nem akarok börtönbe kerűlni...

Tőlem nem messze,volt egy terepjáró..benne hagyták a kulcsot...
Van a táskámba egy hamis jogosítvány ha megállítanának...de shh...

Körbe néztem,majd beszálltam a kocsiba.

------------------------------------------------------

Incheonba jártam már,amikor az előttem lévő kocsi befékezett..körbe néztem..nagyszerű..dugó...

Surwoni repülőtérig tervezek ezzel a kocsival menni,az ottani repülőtérről meg írány Amerika..
Hogy miért kocsikázok odáig? Mert a fiúk a környéken keresnének. Miért Amerika? Oda nem jönnének el értem. Elakarom őket felejteni..Ji..Jimint...viszont...hjajj...őt lesz a legnehezebb...új életet akarok kezdeni...
Bele kevertem őket ebbe az egészbe,Jimin az nap este azt mondta hogy már tudják hova fogunk költözni...de már csak fognak ...
A Seventeenesektől sem köszöntem el,sem a Bts-től...de még a nagynénémtől sem...kockázatos lett volna..

A gondolat menetemet egy hangos dudálás zavarta meg...indulni kéne..khm..

*xy órával később*

Hát..itt vagyok...
Mindjár indul a járatom...
Kb 10 lépés...és fent vagyok a repülőn...
Most már nincs vissza út...
Ne gondolj Jiminre Rira...ne..

Elkezdtem lépkedni a gép felé..
9 lépés.....6 lépés.....3...2.....már csak egy lépés és.....

Alohaa!
Végre itt a tavasz,voltatok már valahol kirándulni?

Vááá kb 2 hónap és 2 hét,azt vége a sulinak! Kitartás! Most huzzatok bele a tanulásba!

Puszi!😘
            Nam Rira
(Igen,új név😂♥)
           

Bts a megmentőmWhere stories live. Discover now